- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij doet Gijs al regelmatig glute bridges en hip bridges, dus zal wel helemaal goedkomen met zn lockout!
Heey Gijs,
Ik zag je insane filmpjes en las van je spierpijn, niet trainen morgen denk ik ?

gijs,
Waarom kies je er niet voor om mixed grip te hanteren bij de DL?
Ik vind het persoonlijk een stuk fijner liften.
uhm wss omdat hij bij een rep out op 250kg niet failen wil op grip..
daar komt bij dat mixed grip met zulke biceps vragen om problemen is!
---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
was weer nice man!
Dude, zat net je DL filmpje te kijken, zou je niet wat extra nadruk gaan leggen op de glutes. Heb het idee dat dat echt je lockout tegenwerkt, het is echt die hip thrust (glutes).
Hoe denk je er zelf over en doe je er al wat aan?
Edit: wellicht dat extra glute power je squat ook omhoog gaat werken. Er zit best een groot verschil tussen je DL en SQ.
gijs,
Waarom kies je er niet voor om mixed grip te hanteren bij de DL?
Ik vind het persoonlijk een stuk fijner liften.
Volgens mij doet Gijs al regelmatig glute bridges en hip bridges, dus zal wel helemaal goedkomen met zn lockout!
Volgens mij doet hij dat niet (althans dat vermeldt hij niet in z'n log).
Heey Gijs,
Ik zag je insane filmpjes en las van je spierpijn, niet trainen morgen denk ik ?
uhm wss omdat hij bij een rep out op 250kg niet failen wil op grip..
daar komt bij dat mixed grip met zulke biceps vragen om problemen is!
---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
was weer nice man!

Begrijp ik, persoonlijk is mijn grip beter met een mixed grip + magnesium dan met een pronated + straps grip.
)Volgende keer doe ik 50 tire-flips tegen jou Gijs. Bedankt weer voor het hosten, was super gaaf!

Dus hyperextensie heeft een voordeel met deadliften, nice!Maar echt wel heel impressive wat je iedere keer doet
![]()