MuscleMeat

g-mens log

ik snap nog steeds niet hoe jij het zaterdag overleefd hebt :eek:

Nee zou UB worden maar schouder is ook nog ****ed dus morgen rust.

morgen wel trainen Gijs ?

Dan heb je een sterke grip of je gebruikt de straps niet goed. En nu niet raar kijken je bent de eerste niet die ik na een paar jaar nog moet uitleggen hoe een strap werkt (he JW:p)

haha, ja Gijs, en ook me ademhaling was niet zo ok, vandaag geen straps gebruikt bij Deadlift en goede ademhaling en gelijk PR:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.883
morgen training ja!!

• #7.885
Heerlijk 2 dagen rust gehad en het was ook echt nodig. Ellebogen waren verrot en schouder ook. Even paar diclofenacjes genomen en alles was weer good to go.

Training met DE GRAAF @ RPB

Oef 1 Par. Barbell rows (met chains 20kg)
10x55
10x55
10x55
10x75
6x100
6x100+ch
6x120+ch
6x140+ch PR

Oef 2 Par. Barbell rows tegen bands (2xmini)
6x100+b (filmpje)
6x100+b
6x100+b
6x100+b
6x100+b

Oef 3 Close grip benchpress
10x60
10x60
5x80
5x100
5x120
5x140 PR
2x150 PR

Damn het gaat lekker met bench de laatste tijd. Zat meer in als 150 dat is zeker.

Oef 4 Zydrunas press
10x60 PR
8x65 PR
3x70PR

Voelde nu al beter. Quads vlogen bij de 70 in de stress.

Oef 5 Incline log press
10x63 Black mamba
10x103
10x113
6x123 (filmpje)

Haha nog nooit met de black mamba gedaan maar damn mijn triceps worden veel en veel sterker de laatste tijd.. In principe vanaf 103 PR met incline log

Oef 6 Cable rows
15x60
12x75
10x100
10x110
10x120

Oef 7 triceps push down
10x35
10x45
10x55 haha PR op deze pulley.

Nog even en mijn close grip wordt mijn normale grip.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

haha even mijn laatste sessie op de CGBP nagezocht. Damn mijn triceps gaan vooruit zeg. Dit is een maand terug:

Oef 2 Close grip benchpress
10x70
8x100
6x120
5x130 PR
2x140 3F

:eek: ! Sow jouw triceps zijn een pak sterker geworden idd ! van 2x140 naar 5x140 is een lekkere progressie ! Volgende week kom ik wel weer eens een sessie ME met jou en JW meedoen :)

Volges mij gebruik jij mijn linkje ook!
Hoe kan je nou week in week uit Pr's zetten,schema's hanteren waar Coleman bang van wordt,nooit (noemenswaardige)blessures hebben?

Ik zou bijna bang voor je worden!

Af en toe wil ik je echt schoppen gewoon, hoe kan je na een t*fus insane volume zoals zaterdag nu zon volume pakken. Dikke pisnicht, ik hoop dat je morgen in je vinger steekt als jij je brood smeert. :mad:

• #7.889
Af en toe wil ik je echt schoppen gewoon, hoe kan je na een t*fus insane volume zoals zaterdag nu zon volume pakken. Dikke pisnicht, ik hoop dat je morgen in je vinger steekt als jij je brood smeert. :mad:

Ik hoop dat jij je middel breekt als je volgende keer zo'n arch op de bank maakt dat er nog 10cm ROM overblijft en de spotter wordt vermorzeld door de barbell die jij terugflikkert in je rack en je dan niet meer overeind kan helpen zodat je gedoemd bent om te schreeuwen om hulp als een klein kind.

Ik hoop dat jij je middel breekt als je volgende keer zo'n arch op de bank maakt dat er nog 10cm ROM overblijft en de spotter wordt vermorzeld door de barbell die jij terugflikkert in je rack en je dan niet meer overeind kan helpen zodat je gedoemd bent om te schreeuwen om hulp als een klein kind.

Houw je kop

• #7.891
Houd je kop

Laatst bewerkt:
uhhh gijs....het is "houd"

All muscle, no brain!1!!one11!

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Deze was trouwens wel nice dude, was wel ff aan het lollen :D

niet mokken lekker wokken mannen

Where is the love?!?

Hehe, waar een schouder blessure al niet goed voor is. Mijn tri's waren ook zo'n pak vooruitgegaan door al het close grip pressen in die tijd.

• #7.899
arghhh gelukkig heb je bewerken hier nu heeft niemand mijn fout van de gebiedende wijs gezien. En beter houdt iedereen z'n mond over spelfouten anders moet ik de DBB hitsquat op je afsturen.

DBB-hitsquad!!!

Terug
Naar boven