- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verbaas me telkens weer hoe gigantisch sterk je bent :O
Brute shit weer Gijs zeker die Boxsquat, hier neem ik een abbo op![]()
Pff, wat een Box Squat weer. Ben je eigenlijk ooit van plan PL-wedstrijden mee te doen?
Beste Gijs, ik heb een vraag:
Deze oefening "Oef 2 Deadlift tegen bands (opzet zoals Konstantinovs met 2 small bands over de barbell)" die je gisteren deed, is dit nu een rugtraining of ook specifiek op de benen gericht?
Ik dacht dat stiff leg deadlifts goed voor je kuiten/hamstrings waren ...
gijs e.a. strongmen/PL'ers denken over het algemeen in bewegingen die je nodig hebt en passen daar een training op aan, en denken niet zozeer in spiergroepen zoals bij het bodybuilding
Toffe log dit, erg sterk werk gijs. Konstantinovs is een voorbeeld voor je?
Zoska!
Ik verbaas me telkens weer hoe gigantisch sterk je bent :O
idd, maar vooral dat r gewoon steeds progressie in blijft zitten
eeey pop!dikke training weer!
Waarom sporadisch nog in de homegym?Is toch wel een beetje een walhalla imo?!
)Na trainingen je polsen een beetje rekken als het ware. Doe het ook altijd. Kan nu aardig smal pakken met low bar zonder pijn te hebben.
Je moet niet van die stijve polsen krijgen als dat Jacco had.
En dat met je ellebogen. Heb je geen last bij het dippen dan?
Iemand tips om die low bar gerelateerde pijn aan polsen en ellebogen te lijf te gaan??
gijs, ik heb precies hetzelfde... afgelopen jaar flink door moeten bijten af en toe... had zelfs het punt bereikt dat ik men stuur niet eens meer normaal kon draaien van de pijn in men polsen. en hoe gay ook mag klinken: voor mij waren polswraps de absolute oplossing.... sinds ik die dingen gebruik bij het squatten heb ik nooit meer last van men polsen gehad
ellebogen (vooral links bij mij) zoek ik ook nog een oplossing voor, maar dat is ook minder hinderlijk... zie hier tips langs komen kwa breder beet pakken, dus misschien kan je dat proberen..
Voor je polsen idd wristwraps.
Van m'n ellebogen kreeg ik ook last in de tijd dat ik westside deed, dit uitte zich tijdens het bankdrukken, in de negatieve fase; steken aan de binnenkant van m'n elleboog. Ik weet nog of het inderdaad ook bij jou aan de binnenkant zit, maar zo ja:
Ik heb het daar toen eens met GHL over gehad en volgens hem had het te maken met de zware belasting van de bands, tijdens het squatten!
Je squats msch ook meer/vaker afwisselen met safety bar en manta ray squats?
Ik denk dat het aan de bands ligt, ik heb soms last van me biceps door het benchen met bands.
Ik heb nooit last van m'n polsen maar altijd van (de aanhechtingen van) m'n brachiales aan beiden kanten tot in m'n ellebogen.
voor het geval je het over het hoofd ziet:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/partij-chains-groot-klein-226139/