XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.964
Heerlijke training net. Mss niet verstandig voor zondag maar ach Boeijen!! We herstellen wel weer.

Oef 1 Squat (met low bar en iets bredere stand twijfel ik of ze full zijn maar ach is ver beneden par)
10x20
10x20
6x60
5x100
5x140
3x180
2x200 vanaf hier met banden
2x205 PR
2x207,5 PR

Zit nog wel iets meer in. Low bar went snel en voelt steeds beter handplaatsing deze keer iets breder en polswraps. Nu afwachten voor morgen.

Oef 2 Quartersquat
5x230
5x260
5x300
5x320 PR (filmpje gemaakt ook)

Oef 3 45% legpress (gew alleen aan platen)
10x100
10x200
10x300

Pff heupen zijn kapot.

Oef 4 Staande soort van legcurl van hammerstrength (one leg)
10x20
10x20
10x25
10x30

Oef 5 Leg ext
30x80kg

Oef 6 45% hypers
3x15 explosief.

Je zou natuurlijk ook kunnen rusten voor zondag! Gewoon rustig op de bank zitten ofzo....;)

Ik kom zondag in ieder geval kijken! Succes alvast.

zieke squats

• #7.967
Je zou natuurlijk ook kunnen rusten voor zondag! Gewoon rustig op de bank zitten ofzo....;)

Ik kom zondag in ieder geval kijken! Succes alvast.

Ja doei dan ben ik al leip van onrust tegen woensdag. Het is ook niet de finale van NL ofzo. Ik vind rust vanaf woensdag al vervelend. Dit jaar al zoveel onderbrekingen van het trainingsritme gehad. We zien wel wat het wordt. Leuk om je weer te zien dan in ieder geval.

Nee maar de planning is dat het volgend jaar op ziek niveau is;)

Goede training en die quarter squat niet normaal

Goed bezig Gijs !! We moeten weer eens met z'n 3-en gaan trainen, lijkt me weer leuk :)
Maar dat zal denk ik ff moeten wachten tot na de wedstrijd. Ik kom zondag iig ook kijken om je aan te schreeuwen!!!

• #7.971
Net uitslag binnen van de test die ik heb laten doen omdat ik voor mijn doen moe ben. Blijkt idd zoals ik vermoedde dat ik actief Pfeiffer heb. Maar ja niks aan te doen. Ik hoop dat er op het werk wat rekening mee gehouden kan worden en zal verder gaan zoals ik tot nu toe heb getraind. Afgelopen meet etc ook gewoon met pfeiffer. Daarbij een g-men met pfeiffer kan nog altijd meer volume aan als de rest:mad:

Net uitslag binnen van de test die ik heb laten doen omdat ik voor mijn doen moe ben. Blijkt idd zoals ik vermoedde dat ik actief Pfeiffer heb. Maar ja niks aan te doen. Ik hoop dat er op het werk wat rekening mee gehouden kan worden en zal verder gaan zoals ik tot nu toe heb getraind. Afgelopen meet etc ook gewoon met pfeiffer. Daarbij een g-men met pfeiffer kan nog altijd meer volume aan als de rest:mad:

succes man, maar aan je trainingen te zien ga je dan nog steeds op 150% van een normaal persoon :D (kun je nagaan hoe het gaat als je weer beter bent)

heuh suckage.... wel een slap in al onze gezichten. no excuses meer, we moeten nu allemaal op naar jouw volumes... als jij het zelfs met michelle kan. :(

huh? De test was toch in eerste instantie negatief zei je laatst toch? En konden ze ook zeggen in hoeverre je ervan bent genezen oid? Ga je zondag nog meedoen?

• #7.976
huh? De test was toch in eerste instantie negatief zei je laatst toch? En konden ze ook zeggen in hoeverre je ervan bent genezen oid? Ga je zondag nog meedoen?

Nee de test was dubieus hadden ze me verteld en daarom moest er verder onderzoek worden gedaan. Blijkt nu dus dat het toch actief is de uitslag voor het verleden was nog steeds dubieus. Het kan dus dat ik redelijk al in het einde van Pfeiffer zit. Maar goed er veranderd nauurlijk verder niets. En ja zondag doe ik gewoon mee.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Huh blijkt nu dat je toch mens bent?

OT:
Sterkte Gijs,
Laat het niet teveel in je koppie rondspoken, luister naar je lichaam en zorg dat je dit snel te boven bent/ komt!
Met jouw mentaliteit zal dit gebeuren! Succes.

Nee joh spookt niet rond hoor. Ga er geen schijf minder door aan de stang hangen.

Hoezo? Heb je stiekem aan mijn chocopak gelebberd?

hey balen van je ziekte, maar dat komt wel goed.

en heel veel succes zondag

gr weak01

Je zet nog steeds PRs aan de lopende band. Zo erg is het dus niet voor jou. :p

wist niet dat cyborgs ziek werden

Terug
Naar boven