Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.001
****ed up van de Pfeiffer G, maar ik denk dat het voor jou niet veel uitmaakt.

Elleboog komt wel weer goed, misschien iets varieren met de greep met squatten. Anders is een Buffalo bar misschien een idee voor jou?

Ik wil een safety squat bar!

na iedere training lichte rope pushdowns op 4 setjes van 20 reps wil het herstel ook wat helpen, de boel lekker doorbloeden en smeren etc.

Log squats!

Ik lees het woord hier steeds vaker.. vandaar m'n vraag: Heb je ook ADHD?

maar gijs jij bent toch totaal niet druk en luidruchtig ???

Gijs, serieus... doorbeuken met pfeiffer. Niet doen. Pfeiffer moet je goed uitzieken, ook al kun je nog zo hard en zwaar trainen. Jezelf uitputten tijdens pfeiffer kan chronische vermoeidheid veroorzaken..

Gijs kan jij mijn riem en suit meenemen en aan Erwin geven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.020
Vandaag Dutch Strongman Cup. In mijn hoofd zat het allemaal wel goed, had toch de laatste tijd wel pr's gemaakt, de pfeiffer mag me gestolen worden. Was alleen erg nerveus voor de boom.

Onderdeel 1 Log
Gelukkig mochten we raising bar en dus ben ik lekker begonnen met 100. Die natuurlijk vlot. Daarna de 110 ook vlot en de 120 redelijk lekker. 130 even geprobeerd maar niet vol onder gedoken die bewaren we voor volgend jaar. Lekker en er waren er een paar die 110/120 hadden dus voor mijn slechte onderdeel de schade lekker beperkt gehouden.

Onderdeel 2 Deadlift
Fouad had de 2,5 schijfjes vergeten:D
Dan maar 280 op reps zonder suit. Dacht zelf 3 reps te gaan halen maar ging soepel en met wat gooi en smijt werk op de laatste er 6 uitgeperst. Natuurlijk dik tevreden en record voor mezelf. Na die maffe Fransman met z'n 13 reps en Fouad met 7 een gedeelde 3 plek met Alex/Rick/Dave.

Onderdeel 3 Car circle.
300 kg maar altijd een favoriet van mij. Net iets verder als Kelvin. Dave zei tegen mij dat ie mijn stickertje niet zag zitten dus per ongeluk er net voor neerzette :roflol: Maar 1e plek hierop met 2 en bijna 1/4 rondje.

Onderdeel 4 Yoke +/- 20m
380kg en mijn god wat was dat ding zwaar:eek: Die carcircle ervoor hielp ook niet in je benen. Ging lekker van start alhoewel het op de toppen van mijn kracht was. Halverwege besloot mijn quadriceps medialis het even op te geven. Daarna was het lijdensweg naar het einde. Wel gehaald en geloof na Fouad, Franse beest, Alex en toen ik met 43 nog wat. Redelijk tevreden.

Onderdeel 5 Tireflip
370 kg en iets lastiger als mijn eigen band van 380. 8 flips in 30.75. Heel tevreden niks fout gedaan. Zoals verwacht was Rick onverslaanbaar hierop. Ook weer een 5e plek na Rick, Fransman, Fouad, Dave.

Onderdeel 6 Timberhold
125 per hand. Damn die knurling deed pijn. Ik was letterlijk opgelucht na 30 sec dat mijn handen ongevoelig werden. 1min 4 en 3e plek na Fouad en Fransje.

Onderdeel 7 Stones.
3 stenen erop en heel tevreden. Die 160 kon ik gewoon niet meer klemmen, de dag had er idioot hard ingehakt.

Kapot en eerst bij de snackbar een hamburger en patat gehaald. Thanks aan alle DBB maatjes voor de support, het was een mooie dag. Volgens seizoen hoop ik weer veel van jullie te begroeten bij Raw Power Baarn en gaan we werken naar nieuwe hoogtepunten.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

hehe oh ja uiteindelijk dus 6e plek.

Terug
Naar boven