XXL Nutrition

g-mens log

:D

misschien is de roest van de chains overgeslagen

toch ff serieus: werken quarter squats dan als assistance work? (ik heb 400000 keer starting strength gelezen en dus is het er bij me ingestampt dat quartersquats heiligschennis zijn er verantwoordelijk voor al het kwade in de wereld)

maar als gevorderde trainees ze doen moeten ze dus wel waarde hebben?

Laatst bewerkt:
Haha gijs je bent 30 je beste tijd gaat nog komen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.984
:D

misschien is de roest van de chains overgeslagen

toch ff serieus: werken quarter squats dan als assistance work? (ik heb 400000 keer starting strength gelezen en dus is het er bij me ingestampt dat quartersquats heiligschennis zijn er verantwoordelijk voor al het kwade in de wereld)

maar als gevorderde trainees ze doen moeten ze dus wel waarde hebben?

Starting strenght is voor beginners vandaar dat dat heiligschennis is. Wat is yoke lopen dan. Het gaat bij quartersquats voornamelijk om het GEWICHT en de effecten van dat op je rug te dragen. Daarbij deed bv zelfs Paul Anderson partials en dat is toch geen kleine jongen geweest.

Nee nee je moet niet zwart wit denken. Het gaat erom dat we een allergie hebben voor mensen die zichzelf voor de gek houden en denken dat ze heel wat kunnen squatten terwijl elke squat bij hen een quartersquat is.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Haha gijs je bent 30 je beste tijd gaat nog komen ;)

Precies ik heb ook nog niet het idee al op mijn top te zijn hoor.

He Pfeiffer klote man! Ik weet er alles van. Bijna ongelooflijk dat je zo doorgetraint hebt, ik was al naar de klote van traplopen...pffff.... als ik daar nog aan denk.

Maar doe je zondag nog wel mee dan?

Net uitslag binnen van de test die ik heb laten doen omdat ik voor mijn doen moe ben. Blijkt idd zoals ik vermoedde dat ik actief Pfeiffer heb. Maar ja niks aan te doen. Ik hoop dat er op het werk wat rekening mee gehouden kan worden en zal verder gaan zoals ik tot nu toe heb getraind. Afgelopen meet etc ook gewoon met pfeiffer. Daarbij een g-men met pfeiffer kan nog altijd meer volume aan als de rest:mad:

Hoe hard ga je dan wel niet zonder pfeiffer :D Hoop dat je snel geneest.

En dan nog zulke volumes draaien. Aardig bizar! Beterschap in ieder geval.

Beterschap

Veel beterschap, beest. Bizar dat je nog altijd als een gek traint. :D

Heftige shit man, beterschap!

het beste ermee pik. heb t twee jaar geleden gehad maar voor mij was t echt een drama. ik denk dat je ADHD je nu mooi kan helpen

Succes pik! Gaat wel snel over toch?

• #7.994
Thanks mannen. Zoals ik al zei ik hoop dat ik aan het eind van het traject zit, we wachten het gewoon af.

Oef 1 Powercleans
10x20
5x60
5x100
5x110 (volgens mij pr) maar met paar fails tussendoor
Fx120
5x100

Gebied van linker elleboog doet nog steeds pijn met straling naar schouder, kon de elleboog niet snel genoeg omklappen om op vangen. Barbell was ruimschoots hoog genoeg. Verdorie, komt nog steeds van low bar squats

Oef 2 Close grip bench
10x20
10x60
5x100
5x120
8x130 (volgens mij pr)
6x130
5x130

Zelfde euvel, 1e rep pijnlijk

Oef 3 Seated dumbbell press
10x26
10x34
6x40

**** IT, gekapt met deze zooi, irrintante elleboog.......:mad:

Oef 4 Chins
15xbw
12xbw
10xbw
8xbw
6xbw

Rug voelt wel beter aan de elleboog gelukkig.

Oef 5 Fly (machine)
15x13 blokjes ofzo
15x fullstack
15x fullstack (al die shit is te licht, maar voelt lekker aan m'n arm)

Oef 6 Lat pull down (breed)
15x70
15x80
12x90

Oef 7 Shoulder press hammer grip
15x60
15x70
15x80

Oef 8 triceps push down
15x30
12x40
10x50

3 dagen rust en gebied rond elleboog even goed masseren. Hoe lang duurt het volgens de kenners voordat ik er geen last meer van heb met die low bar? Ik zal er echt doorheen moeten denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

He Pfeiffer klote man! Ik weet er alles van. Bijna ongelooflijk dat je zo doorgetraint hebt, ik was al naar de klote van traplopen...pffff.... als ik daar nog aan denk.

Maar doe je zondag nog wel mee dan?

Ja ik moest ook meteen aan jou denken man. Maar ja mss had jij het gewoon veel heftiger he. Pfeiffer is in verschillende gradaties.

Laatst bewerkt:
Zieke trainingen. Wel leuk je log te volgen. Nog eens een echte gemotiveerde:D

• #7.996
Net uitslag binnen van de test die ik heb laten doen omdat ik voor mijn doen moe ben. Blijkt idd zoals ik vermoedde dat ik actief Pfeiffer heb. Maar ja niks aan te doen. Ik hoop dat er op het werk wat rekening mee gehouden kan worden en zal verder gaan zoals ik tot nu toe heb getraind. Afgelopen meet etc ook gewoon met pfeiffer. Daarbij een g-men met pfeiffer kan nog altijd meer volume aan als de rest:mad:

Je had er net met trainen niks van gezegd man !! Als je zo traint met Pfeiffer dan ben ik helemaal een gay haha, maar minder !! hopelijk zit je dan inderdaad aan het eind van de pfeiffer.

Warm je wel goed op met die low bar shit? Ik doe altijd tijdens m'n warming up elke opbouwende set de bar iets lager totdat m'n armen, schouders en polsen het fijn vinden om in die low bar positie te blijven..

Die db press is echt hard. En die close grip bench is ook echt focking zwaar

****ed up van de Pfeiffer G, maar ik denk dat het voor jou niet veel uitmaakt.

Elleboog komt wel weer goed, misschien iets varieren met de greep met squatten. Anders is een Buffalo bar misschien een idee voor jou?

Terug
Naar boven