- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Ik ben een vrij oud model.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

misschien is de roest van de chains overgeslagen
toch ff serieus: werken quarter squats dan als assistance work? (ik heb 400000 keer starting strength gelezen en dus is het er bij me ingestampt dat quartersquats heiligschennis zijn er verantwoordelijk voor al het kwade in de wereld)
maar als gevorderde trainees ze doen moeten ze dus wel waarde hebben?
Net uitslag binnen van de test die ik heb laten doen omdat ik voor mijn doen moe ben. Blijkt idd zoals ik vermoedde dat ik actief Pfeiffer heb. Maar ja niks aan te doen. Ik hoop dat er op het werk wat rekening mee gehouden kan worden en zal verder gaan zoals ik tot nu toe heb getraind. Afgelopen meet etc ook gewoon met pfeiffer. Daarbij een g-men met pfeiffer kan nog altijd meer volume aan als de rest![]()
Hoop dat je snel geneest.
He Pfeiffer klote man! Ik weet er alles van. Bijna ongelooflijk dat je zo doorgetraint hebt, ik was al naar de klote van traplopen...pffff.... als ik daar nog aan denk.
Maar doe je zondag nog wel mee dan?
Zieke trainingen. Wel leuk je log te volgen. Nog eens een echte gemotiveerde![]()

Net uitslag binnen van de test die ik heb laten doen omdat ik voor mijn doen moe ben. Blijkt idd zoals ik vermoedde dat ik actief Pfeiffer heb. Maar ja niks aan te doen. Ik hoop dat er op het werk wat rekening mee gehouden kan worden en zal verder gaan zoals ik tot nu toe heb getraind. Afgelopen meet etc ook gewoon met pfeiffer. Daarbij een g-men met pfeiffer kan nog altijd meer volume aan als de rest![]()