Fitness Seller

g-mens log

Nice! Was leuk om te kijken, je bent een sportieve en vrolijke kerel!

gefeliciteerd gijs !
die deadlift was echt machtig :)

Ik was je Pfeiffer weer even vergeten, maar je hebt een verdomd mooie wedstrijd neergezet. Klasse!
Die Fransman was idd een verassing, maar we hoorden dat hij tot de allersterksten uit Frankrijk behoort.

Ik had wel verwacht dat je die 6/7 reps zou maken op de deadlift. Dat zei ik nog (tegen medepassagiers) voordat je ging liften. Waarom dacht je zelf er maar 3 reps uit te persen dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.024
Ik was je Pfeiffer weer even vergeten, maar je hebt een verdomd mooie wedstrijd neergezet. Klasse!
Die Fransman was idd een verassing, maar we hoorden dat hij tot de allersterksten uit Frankrijk behoort.

Ik had wel verwacht dat je die 6/7 reps zou maken op de deadlift. Dat zei ik nog (tegen medepassagiers) voordat je ging liften. Waarom dacht je zelf er maar 3 reps uit te persen dan?

Omdat mijn pr op 2 reps stond Mikail. Maar goed ik had 2 weken terug 10x250 maar ja 280 is alsnog natuurlijk een pak meer.

Dbb hooligan support @ your service!!!

Super gedaan vandaag Gijs. We hebben de longen uit ons lijf geschreeuwd. :D

Omdat mijn pr op 2 reps stond Mikail. Maar goed ik had 2 weken terug 10x250 maar ja 280 is alsnog natuurlijk een pak meer.

Nee Gijsje. Je hebt samen met mij 3x 295kg lopen liften, weet je dat niet meer?

Weliswaar een tijdje terug, maar toch. :D

Behoorlijk sterke wedstrijd gedraaid Gijs!

Eigenlijk op alle onderdelen allround gedraaid en een onderdeel winnen is al helemaal super!!!

6de tussen zo'n veld is heel knap, respect.

Weet je trouwens wat Alex gepakt heeft op de boom? En hoe was Raymond Merckx?

• #8.031
Nee Gijsje. Je hebt samen met mij 3x 295kg lopen liften, weet je dat niet meer?

Weliswaar een tijdje terug, maar toch. :D

Nee nee monster jij deed 2 volgens mij en ik 1 en toen wilde ik ook 2 en vond Jarno het wel best. Ik zal mijn log even naplozen.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Eigenlijk op alle onderdelen allround gedraaid en een onderdeel winnen is al helemaal super!!!

Alex 150 op de boom en Raymond is gestopt na onderdeel 3 vanwege vocht in de knie.

Oké, thanks for the info Gijsbeest!

• #8.033
Oef 5 Deadlift (Jarno en Mike waren aan het deadliften dus dacht doe even mee, zelde stang als op kwalificatie Oost)
5x215
3x255
1x295 wilde 2 gaan doen maar moest stoppen van Jarno hij vond dat ik genoeg had gedaan. Was raw trouwens, geen hitch en heel makkelijk nog.

Zie hier grote vriend even nagezocht van die betreffende training.

Alex heel sterk 150kg. Als ik heel eerlijk mag zijn vond ik Raymond daar niets te zoeken hebben. Niets ten aanzien van hem persoonlijk, maar hij zette werkelijk niets neer. Kon de 280kg niet eens van de grond krijgen en pakte op de boom 120kg en that was it.

Nee nee monster jij deed 2 volgens mij en ik 1 en toen wilde ik ook 2 en vond Jarno het wel best. Ik zal mijn log even naplozen.

Echt waar? Staat mij nog zo bij van ik 3 en jij ook of misschien toch 2 zou ook kunnen hoor. :)

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Zie hier grote vriend even nagezocht van die betreffende training.

Ja zag het. Ik pakte hem 3x (RAW) volgens mij. Maargoed het ging erom dat ik verwachte dat je 6x 280kg pakte en je hebt dat gedaan en dat was klasse!

Laatst bewerkt:
Als ik heel eerlijk mag zijn vond ik Raymond daar niets te zoeken hebben. Niets ten aanzien van hem persoonlijk, maar hij zette werkelijk niets neer. Kon de 280kg niet eens van de grond krijgen en pakte op de boom 120kg en that was it.

true. jonathan ofzo was ook niet helemaal op zen plaats vond ik. maar ach, met nog 2 minder was het misschien wel een erg leeg veld geworden... hoewel het dan wel wat sneller had gegaan, dat had dan weer wel een voordeel geweest

Snap jou punt wel Mike.

Als je niet meer dan 120 kunt pakken op de boom (terwijl je ooit 150 hebt gekund) en de 280 deadlift niet eens meer van de grond krijgt, dan heb je daar idd weinig te zoeken.

Edit: Misschien te snel conclusie getrokken. Rekening houdend met zn knie zat er vandaag misschien niet meer in. Hopelijk komt ie weer snel gezond (knie) en sterk terug.

Laatst bewerkt:
  • #8.037
Geen haat, Raymond zei al dat ie geen druk op de knie kon uitoefenen en daarbij heeft hij zich toch wel bewezen zo dacht ik. Waarom zou iemand die al wat minder stats heeft als eerst niet meer kunnen meedoen? Daarbij kan ik ook moeilijk haten op Raymond want hij is toch wel een van de vriendelijkste mannen in het circuit.

Geen haat, Raymond zei al dat ie geen druk op de knie kon uitoefenen en daarbij heeft hij zich toch wel bewezen zo dacht ik. Waarom zou iemand die al wat minder stats heeft als eerst niet meer kunnen meedoen? Daarbij kan ik ook moeilijk haten op Raymond want hij is toch wel een van de vriendelijkste mannen in het circuit.

Zeker geen haat, respect voor al zijn prestaties en overwinningen. Volgens mij heeft Raymond alleen na z'n trapezius blessure een flinke dip opgelopen qua kracht. Hopelijk komt ie weer flink sterk terug.

Oh nee zeer zeker geen haat. Ik schrijf altijd eerlijk wat ik denk. Als het door een blessure komt dan is dat zwaar klote voor hem en neem ik het terug, maar het kwam bij mij een beetje over alsof hij echt niet meer kan. Daarom.

Mogelijk wat ongepast scherp verwoord en zeker niet de intentie om een atleet te vernederen.

Knappe prestaties G' :thumbs:

Terug
Naar boven