- Waardering
- 7.036
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet cleanen maar high pulls doen vanuit hang. En dan echt high en niet een clean pull tot je navel ofzo. Als je cleans gaat doen heb je alleen maar kans op een pols/andere blessure. High pulls hebben hetzelfde effect maar zijn 10x veiliger, zal je lockout met deadlifts wsch ook wel goed doen.aah nice comment. Dat is idd wel een goed ideeToen ik ze een tijdje deed had ik idd het idee dat ik daar sterker werd. Ook na een hele tijd ze niet meer gedaan te hebben ze pas weer gedaan op de meet. Ik ga ze weer vaker pakken. Wat raad jij aan Leon? Hang of power. Ik opteer liever voor power.
Als je techniek zuigt zijn cleans niet echt een hele blessurevriendelijke oefening, nee.
Ja, maar als je de voor- en nadelen afweegt.. Wat zijn dan de voordelen van het daadwerkelijke cleanen?
Volgens mij heeft het echt 0 toegevoegde waarde.
Toevallig eergisteren de volgende medley a la progressive pulls gedaan:
alles from hang...
snatches
3x30
3x40
3x50
3x60
cleans
3x70
3x80
3x90
3x100
high pull (Nou ja high...in ieder geval zo hoog mogelijk)
3x110
3x120
3x130
En nu staan mijn onderste traps en vooral thoraxiale deel van mijn erectoren luidkeels te juichen!
Dat zijn precies de rugdelen waar jij het volgens mij over hebt.
Have a try zou ik zeggen.
Er is maar 1 plek in Raalte die het waard is te bezoeken en dat is de loods van Robbert Wolters.