AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.081
Sterk die mp. Daar train je niet zo vaak op toch?

Nee een tijdje terug (jaar) wel serieus aan gewerkt. Toen alleen nog zo'n beetje PP gedaan en boom. Ik heb mijn benchpress wijdte ongeveer 2 jaar geleden flink smaller gemaakt en ik doe nu heel regelmatig weer close grip bench. Ik denk dat dit verantwoordelijk is voor de stijging in de mp.

jakkes wat een dikke mp!cool!

Thanks jij zit er anders ook niet meer zo ver vandaan.

Je moet er dan ook niet te serieus over nadenken :P

Nee idd.

Vandaag LB. En weer alleen. JW weer een onvoorziene omstandigheid. Ik leef met je mee maat:( Maar als je morgen niet zelf een bikkelharde LB training neerzet ben je een p*ssy.

Oef 1 Parallel box squat tegen bands (choked small)
5x70+b
5x100+b
5x140+b
3x180+b
3x200+b
1x220+b
1x240+b
1x250+b whoei die schreeuwde ik eruit:zweet:
3x200
3x200
3x200

Grip wat breder gepakt en het vertrouwen in de plaatsing van de barbell low bar maakt dit nu ook mogelijk. Ik voel dat het mijn ellebogen ten goede komt.
Ook de ellebogen laag houden blijkt te schelen. Leuk gesprek ook met een meid die aan PL doet (NL selectie). Ze zei tegen me: Je komt precies op de haak. (Par dus:D)

Oef 2 Deadlift
5x120
5x170
5x220
5x220
5x220
5x220
5x220

Easy going.

Oef 3 Hack squat van hammerstrength (vond het een interessant ding)
Geen idee wat dat ding weegt dus alleen de schijven:
10x50
10x100
10x150
10x170

Damn giga rek op de hams en glutes, wel nice.

Oef 4 45% hypers tegen band (small)
10xbw+b
10xbw+b
10xbw+b+10kg
10xbw+b+10kg
10xbw+b

Oef 5 One leg legext
20x25
20x35
20x45

Oef 6 Leg curl
20x30

Fijne training wel voor na de wedstrijd.

haha je blijft maar door beuken he! ik wil r eigenlijk niet weer over beginnen: maar hoe is je herstel nu met je pfeiffer? ben je niet sneller moe en verrot? kan me niet voorstellen namelijk

• #8.083
haha je blijft maar door beuken he! ik wil r eigenlijk niet weer over beginnen: maar hoe is je herstel nu met je pfeiffer? ben je niet sneller moe en verrot? kan me niet voorstellen namelijk

Jawel, de trainingen gaan langzamer als normaal en ik slaap elke middag zoiezo een uur voor ik ga trainen anders lukt het niet. Binnenkort ook 4 minder lesuren op school omdat ik lange dagen maak daar en dat zal ook wel weer wat schelen. Ik hoop er gewoon snel vanaf te zijn.

Merk je er verder iets van behalve de vermoeidheid dan?

Ik zou toch voorzichtig zijn met die pfeiffer. Je zou eigenlijk rust moeten nemen op dit moment voor een aantal werken, op die manier ben je er het snelst van af.

Ik heb het zelf gehad en ben er op de manier mee om gegaan hoe jij het doet. Ik liep er uiteindelijk 1.5 jaar mee rond.

succes iig

Goede training gijs, je kan zelf alleen maar bepalen wanneer je rustig aan moet doen :)

jeetje man!nu alweer zo'n dikke training!
enne over die mp : daar ben ik nog ff niet hoor!

holy christ, 250 + bands(!!!) op par box... ik zeg watch out chewie!

• #8.089
ik zeg volgend jaar 250 sq.

Yoo Gmen k zag op je youtube filmpjes dat je ook turnringen hebt hangen in je rack. Welke oefeningen doe je daar mee naast pushups? Ook een keer handstand pushups geprobeerd ermee?

Goeie filmpjes by the way die dumbbell row 82kg was sterk!

Yoo Gmen k zag op je youtube filmpjes dat je ook turnringen hebt hangen in je rack. Welke oefeningen doe je daar mee naast pushups? Ook een keer handstand pushups geprobeerd ermee?

Ja, die 10x250 of 6x280 waren niks vergeleken met die DB row!!

• #8.094
je hebt het gezegd, dus je kan nu niet meer terug.

ik doe met je mee: ik zeg volgend jaar jouw 1rm als mijn 1rm.

Mooi streven voor ons beiden denk ik Erwin.

Zolang hij zijn boxsquat nog niet kan converted naar een normale squat i got no worries :P

Haha maar mijn gewone squat is tot nu toe meegestegen met mijn box dus op het moment dat ik ongeveer 280 op de box doe pak ik ook 250 sq. En vorige week deed ik 250 met banden op de box en deze week 250 zonder. Dat geeft zeker 260 met banden alweer. I'm coming for you.

Nog geen handstand nee haha, ik deed vroeger wel handstand push ups tegen de muur maar nu zo in de ringen zijn mijn atletic skills veel te roestig voor. Ik doe tot nu toe alleen push ups erin. Wil ook erin gaan dippen en ermee chinnen.

Ja, die 10x250 of 6x280 waren niks vergeleken met die DB row!!

Of een 320 suited? Ach ik vind bv Ruben z'n 40kg hammercurls ook geil, dus lekker boeiend, bb-ers vinden een dropset met piekcontractie waarschijnlijk de max.

Even over training gisteren..
Sterk hoor, like always. Top.

Thanks. Het gaat wel aardig ja. Ik ga me nog wel wat meer focussen op de bovenrug. De onderrug is ondertussen bijna beton, maar ik merk dat als ik ergens last heb het vooral vanaf m'n middenrug is en tussen mijn schouderbladen. Bb rows en db rows zijn al sterk dus dat is niet de oplossing. Ik dacht eerder aan bend leg - rounded back goodmornings maar daar ben ik eens gigantisch mee de fout in gegaan. Nog suggesties?

Een shitload aan cleans wellicht?

• #8.096
Een shitload aan cleans wellicht?

aah nice comment. Dat is idd wel een goed idee:rolleyes: Toen ik ze een tijdje deed had ik idd het idee dat ik daar sterker werd. Ook na een hele tijd ze niet meer gedaan te hebben ze pas weer gedaan op de meet. Ik ga ze weer vaker pakken. Wat raad jij aan Leon? Hang of power. Ik opteer liever voor power.

Als ik mijn bescheiden mening mag geven dan zou ik gaan voor hang omdat je dan alle snelheid en kracht voornamelijk uit je UB haalt.

Gewoon afwisselen anders. Misschien zelfs snatches erbij doen.

Eens met Jacco.
Ik doe overigens ook voornamelijk hangcleans nu en heb het idee dat de lockout relatief steeds iets beter gaat. Ik loop iig minder te strainen, al is het nog niet weg helaas.

• #8.100
k*t ik wist dat jullie dat gingen zeggen...:(

Terug
Naar boven