MuscleMeat

g-mens log

Hell yeah! :hedbang:

shiiit ..Bruut gijs ;)

Zo klote met voorslaan en toch weten te pressen, nice dude!

homo!

Supersweet. Dat lachje erna ook. :D

Haha wat een baas ben je ook hè :D

Gijs zal ik wat leuks vertellen... Het irriteerd me zo erg dat jij nu een hogere logpress hebt dan ik, dat ik er vannacht over gedroomd hebt ( echt waar!!). Ik droomde gelukkig wel dat ik 135 pakte, mwahja dromen zijn bedrog...

Gijs, coole vid!

Volgens mij leun je wel best ver achterover bij loglift of niet? Misschien dat je daarom ook achteruitviel bij SM van NL. Probeer anders eens wat meer onder de log te duiken en met je lichaam meer naar voren probeert te komen zodra de log je hoofd heeft gepasseerd..

Maargoed, als dit voor jou werkt, prima and who am I to say something about it..

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.170
Gijs, coole vid!

Volgens mij leun je wel best ver achterover bij loglift of niet? Misschien dat je daarom ook achteruitviel bij SM van NL. Probeer anders eens wat meer onder de log te duiken en met je lichaam meer naar voren probeert te komen zodra de log je hoofd heeft gepasseerd..

Maargoed, als dit voor jou werkt, prima and who am I to say something about it..

Ja ik weet. Maar dit is dan ook nog een 33 cm dikke boom he;)
De 1e beurt ging trouwens nog 2x zo makkelijk en heb ik even een minuut met die boom boven mijn harses gestaan om het de hele gym te laten zien.

damn nette boom Gijs !

Wat me wel opvalt op al je filmpjes is hoe jij ook nu nog - een jaar na je BB wedstrijd of zo ? - nog steeds zo ripped lijkt ! Ik durf wedden als je deze winter zou doorvreten naar 110kg+ je nog steeds nauwelijks iets van buik zou hebben !

• #8.172
damn nette boom Gijs !

Wat me wel opvalt op al je filmpjes is hoe jij ook nu nog - een jaar na je BB wedstrijd of zo ? - nog steeds zo ripped lijkt ! Ik durf wedden als je deze winter zou doorvreten naar 110kg+ je nog steeds nauwelijks iets van buik zou hebben !

Dank je, deze avond alleen maar lopen spugen en heb nu zelfs kramp in mijn abs:(. Voor mijn gevoel was ik behoorlijk zwaar aan het worden. Bijna een echte 105 BW nu. Mss gaat het lichaamsgewicht nog wel iets verder ja. We zien het wel, het lichaam kan het blijkbaar wel hebben dat gewicht.

• #8.173
Net terug van Vergil. Chains opgehaald. 132kg 5/8 schakel en 2 stukken van 1,5 m van een superdikke schakel. Die stukken 5/8e worden 22 stukken van 1,75m van 6kg per stuk.

Lijkt me dat ik nu genoeg chains heb:D

Coole homegym heeft Vergil ook. Mooi laswerk bro!

Netjes Gijsje....;)

Je zat er al een paar keer dichtbij, nu heb je em dan. Weer een grens verlegd. Goed bezig. :cool:

• #8.175
Paar dagen ziek geweest. K*t Pfeiffer, voel me opgesloten in mijn eigen lichaam soms:(

Vandaag moest ik gewoon wat gaan doen anders had ik van de onrust een inzinking gekregen denk ik.

Op de een of andere wijze nauwelijks bw kwijt na een nacht alleen maar braken en een dag nauwelijks en een dag slecht eten.

Opwarmen op de shoulderpress
20x40
20x40
20x40

Side raises
20x6
20x6
20x6

Oef 1 Benchpress Met chains
5x70+ch
5x100+ch
5x120+ch
3x130+ch
3x140+ch
3x140+ch
3x140+ch

Oef 2 Par barbell rows
10x60
10x100
10x120
6x140
5x150

Oef 3 MP
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Oef 4 Dumbbell rows
10x60
10x60 + 10kg chain
10x60 + 20kg chain

Oef 5 Parallel bar dips
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 6 Dumbbell side raises
15x12
15x14
15x16

Oef 7 supersets ez curls / triceps push down
10x40 - 10x40
10x50 - 10x50
10x60 - 10x60

Was nog geen 100% en dat merkte ik bv in mijn schouders maar mijn triceps worden maar sterker en sterker. 10x60 op de push down easy en dat is bizar.

Wajoo je buigt je rug flink met het cleanen van die log, kan dat geen kwaad ?
Verder ziet het er bruut uit zo'n klein mannetje met zo'n grote log :D

• #8.177
Ik geef je een tip wil je ook zo sterk worden in je rug:

gijschoco.jpg

+

gijs320kgdeadlift.jpg

En dan kun jij dat spoedig ook

Hehe, 820 cal's:cool:

Ik drink al chocomel met m'n training :D dat onderste plaatje is zoo bruut !

Koop betere. Meer kcals = beter. Ik heb geruchten gehoord over chocomel met meer dan 1000kcals per pak.

Terug
Naar boven