Myo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Gijs, jij squat nog steeds vanuit je quads zo blijkt uit je video, ondanks je brede stand. Je drukt automatisch je knieen naar binnen om de kracht uit je bovenbenen te halen. Naar mate je zwaarder gaat zul je merken dat je dit steeds meer gaat doen. Probeer bij de wijde stand je voeten iets naar buiten te rollen en als het ware de vloer te spreiden met je voeten. Druk je voeten naar buiten en laat je knieen volgen. Door die afzet actief naar buiten te richten, zet je als het ware af in plaats van dat je zonder meer rechtop gaat staan. Het helpt om een lichte elastiek band om je knieen te doen en zo de spanning ook echt te kunnen voelen in het naar buiten drukken. Dit heeft tijd nodig om aan te leren.
Als ik jou was zou ik ook overwegen mijn voeten meer naar binnen te plaatsen in een smallere stand, zodat je knieen zonder wringen in hun sterkste positie komen te staan. Je hoeft niet persé wijd te squatten om records te breken.
Als ik jou was zou ik ook overwegen mijn voeten meer naar binnen te plaatsen in een smallere stand, zodat je knieen zonder wringen in hun sterkste positie komen te staan. Je hoeft niet persé wijd te squatten om records te breken.

) PR

geeft niet hoor dat hebben we allemaal wel s
haha wat een figuur ben je ook he.

And still have abs fatty boy