MuscleMeat

g-mens log

Gijs, jij squat nog steeds vanuit je quads zo blijkt uit je video, ondanks je brede stand. Je drukt automatisch je knieen naar binnen om de kracht uit je bovenbenen te halen. Naar mate je zwaarder gaat zul je merken dat je dit steeds meer gaat doen. Probeer bij de wijde stand je voeten iets naar buiten te rollen en als het ware de vloer te spreiden met je voeten. Druk je voeten naar buiten en laat je knieen volgen. Door die afzet actief naar buiten te richten, zet je als het ware af in plaats van dat je zonder meer rechtop gaat staan. Het helpt om een lichte elastiek band om je knieen te doen en zo de spanning ook echt te kunnen voelen in het naar buiten drukken. Dit heeft tijd nodig om aan te leren.
Als ik jou was zou ik ook overwegen mijn voeten meer naar binnen te plaatsen in een smallere stand, zodat je knieen zonder wringen in hun sterkste positie komen te staan. Je hoeft niet persé wijd te squatten om records te breken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.222
Gijs, jij squat nog steeds vanuit je quads zo blijkt uit je video, ondanks je brede stand. Je drukt automatisch je knieen naar binnen om de kracht uit je bovenbenen te halen. Naar mate je zwaarder gaat zul je merken dat je dit steeds meer gaat doen. Probeer bij de wijde stand je voeten iets naar buiten te rollen en als het ware de vloer te spreiden met je voeten. Druk je voeten naar buiten en laat je knieen volgen. Door die afzet actief naar buiten te richten, zet je als het ware af in plaats van dat je zonder meer rechtop gaat staan. Het helpt om een lichte elastiek band om je knieen te doen en zo de spanning ook echt te kunnen voelen in het naar buiten drukken. Dit heeft tijd nodig om aan te leren.
Als ik jou was zou ik ook overwegen mijn voeten meer naar binnen te plaatsen in een smallere stand, zodat je knieen zonder wringen in hun sterkste positie komen te staan. Je hoeft niet persé wijd te squatten om records te breken.

Super hier heb ik wat aan! Ik herken er wel wat in, ik ben al een flink stuk sterker geworden in de glutes en hams maar idd mijn quads blijven domineren in zwaardere gewichten. Mijn legpress bv is ook nog steeds buitensporig door het bb-en.

Vandaag UB

Oef 1 Logpress
10x63
10x63
3x83
1x103
1x123
2x123 1e rep afgekeurd (via hoofd)

Zat nul legdrive in door de training van zaterdag. Op zich dus erg sterk voor bijna strikt. Daarom maar verder met MP.

Oef 2 MP
5x60
2x80
2x100 (pr = 1 set van 2x100)
2x100
2x100
2x100
2x100 PR
NICE!!

Volgende keer maar voor een set van 3.

Oef 3 Cable rows
15x60
12x80
10x100 full bl
10x115 (schijf van 15 eraan)
10x125 (2 dumbbells van 5 erbij gedaan)
10x135 (ketting erover gehangen) PR
10x145 (Nog een ketting erbij, zag er leuk uit zo het totaal:D) PR

Oef 4 Benchpress tegen chains (20kg chains)
5x60+ch
5x80+ch
5x100+ch
5x120+ch
5x120+ch
5x120+ch

Oef 5 Chins
15xbw
10xbw
8xbw
6xbw

Oef 6 Chestpress machine
20x80
20x100 full bl
17x100 failure!

Door de YBF gemotiveerd weer eens geposeerd op mijn zwaarst ooit. Met 105BW. Filmpje komt van JW.

Benieuwd hoe je erbij staat. Voor de rest weer super mp.

en door de ybf ook meteen maar een faillure setje :D

Mooie log en mp! Benieuwd naar je filmpje

Goede MP vooruitgang.

gedverdemme, die BW mp zit er nu ook wel in?? smerig lekker gijs

• #8.230
lekker bezig starter, in mijn log zat je er ook net naast :p geeft niet hoor dat hebben we allemaal wel s :D

ecto....:P

• #8.237
:rolleyes::meal::zuip::brew::mc: And still have abs fatty boy

Oh maar beste Gijs abs heb ik ook hoor...somewhere...down there...on the inside :P

haha nice gijs je kon het niet laten xD

Terug
Naar boven