MuscleMeat

g-mens log

poses zijn gewoon goed,alleen volgens mij stond gijsje bekend op zn hardheid en seperatie,dat wordt natuurlijk wel een beetje minder na zo'n 200 liter chocomelk!
Ik heb het niet over z'n poses! In het echt komt z'n fysiek gewoon een stuk bruter over. Hier valt zowat alles weg.

Dat komt omdat ik op de een of andere manier mythische status heb bereikt als online warrior. Als je dan een filmpje ziet wordt je weer op de feiten gedrukt. Ik ben maar een ecto.
!!!

Train je ook je benen?

:P

gijs ze vinden je klein " nouw jah ", moeten ze beter kijken naar die lat spread achter, die is echt niet klein. kuzz

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.273
Gelieve die post te wijzigen. In 415 pagina's log is er nog niet zo iets beschamends in mijn log gepost.

Ervaar jij ook dat als je fanatiek mp, pp, of logpresses doet dat dit deels tenkoste gaat van je bp?

Ben sinds 6 weken begonnen met mp en pp maar mijn bench is zelfs achter uit gegaan, narrow grip bp is wel iets gestegen.
MP en PP uiteraard ook goed gestegen, al vind ik het moeilijk om de pp netjes uittevoeren, hoeveel kg zit er bij jou tussen je mp en pp?

Verder nogmaals respect, na aanleiding van jou optreden tijdens de sterkste man van ned heb ik me zelf dat ook als doelstelling gesteld, voor mijn 30ste aan de finale meedoen. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.275
Ervaar jij ook dat als je fanatiek mp, pp, of logpresses doet dat dit deels tenkoste gaat van je bp?

Ben sinds 6 weken begonnen met mp en pp maar mijn bench is zelfs achter uit gegaan, narrow grip bp is wel iets gestegen.
MP en PP uiteraard ook goed gestegen, al vind ik het moeilijk om de pp netjes uittevoeren, hoeveel kg zit er bij jou tussen je mp en pp?

Verder nogmaals respect, na aanleiding van jou optreden tijdens de sterkste man van ned heb ik me zelf dat ook als doelstelling gesteld, voor mijn 30ste aan de finale meedoen. :)

Mooi dat ik iemand heb kunnen motiveren! Doet me goed.

Ja ik herken het wel een beetje. Mss omdat ik gewoon minder chest op zich pak. Maar alles is geconcentreerd op schouders en triceps. Ik ervaar een enorme krachttoename in tri;s en ook in close grip bench. Echter voelt het normale benchen steeds onnatuurlijker en krijg ik de neiging idd daar ook steeds smaller te pakken waardoor de close grip en normale grip dichter bij elkaar komen.

Tussen mp en PP zit zo'n 30kg verschil in top bij mij.

En voor de lol het beeld eens stilgezet

gijsrug.jpg

sidechest-1.jpg

Trusten.

Ok, ben blij te horen dat dat verhaal van die bp niet uniek is.

Ok dan sucked mijn pp dus echt erg qua techniek, want er zit nu zon 5/7,5kg verschil in met mijn MP.
Maar mss te veel verwachtend, aangezien ik t pas 6weken zo train.

Die rug blijft ziek!

gr

Ik zeg, poses van frank!!!! :D

die rug is wel goed dik gijs!

die t**ten van de graaf zijn ook huge op die 2e foto

Terug
Naar boven