MuscleMeat

g-mens log

Heb vic gepm-ed.... now we wait

Hey ja eigenlijk was ik het niet van plan om te gaan trainen i.v.m. recovery etc. Maar wat pulls met chains kan in principe geen kwaad denk ik. Vanaf 11 uur vind ik prima, zelf heb ik ook nog sinterklaas gedoe rond de middag - dus komt dat prima uit :)

• Like
Waarderingen: 046
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.304
Hey ja eigenlijk was ik het niet van plan om te gaan trainen i.v.m. recovery etc. Maar wat pulls met chains kan in principe geen kwaad denk ik. Vanaf 11 uur vind ik prima, zelf heb ik ook nog sinterklaas gedoe rond de middag - dus komt dat prima uit :)

Doe eens normaal. Als je hier komt dan train je maar mee.

Ik ben nog in de cut :bang:

Wat staat er dan allemaal op de planning?

• #8.306
Je hebt geen kracht verloren zei je. DE training. Boxsquat met chains. 8x2. En verder assistance waarbij ik van plan ben gm licht 4x6 ofzo en snatchgrip dl. Pomp werk met pullthrough en incline abs tegen bands om het af te maken.

Klopt.. ik train nu wel anders op dit moment. Maar is prima I'm in.

• #8.308
Zo en als iemand nu nog zo gek is om voor mij uit te rekenen met een squatmax van 230kg hoeveel gewicht ik moet pakken op below parallel box met chains waarbij de chains plus minus 20% bedragen van barweight.

Ik dacht zo'n 120-140kg en 36 (3x6 per kant) kg chains waarvan dan zo'n 25kg loskomt ofzo??

Qua theorie zou het dan moeten kloppen toch?

Gewoon kijken hoe snel het gaat met 80kg+chains en dan weights adden zonder echt snelheid te verliezen.

• #8.310
Je kan niet rekenen met DE!!!
Het gaat om speed niet om weights!

+1

• #8.314
Je kunt volgens de wsb richtlijnen prima een indicatie geven en dan bepaal ik wel tijdens het opwerken of de speed nog binnen de richtlijnen voor speed vallen. Ik wil het ook wel eens een beetje berekenen. Ik ken de theorieen redelijk maar pas ze altijd intuitief toe. Ik doe het blijkbaar vrij aardig omdat ik de laatste tijd op zowel de squat als de dl pr´s zet. Echter naar aanleiding van mijn vorige filmpje was toch te zien dat ik op de box een serieuze techniekflaw heb. Ik zag op de sportschool dat die Judith pl chick de box ook helemaal fout deed. De box is dus tricky en verdiend van mij meer aandacht dan ik hem heb gegeven qua techniek en evaluatie. Vandaar dat ik geinteresseerd ben in een richtlijn qua gewicht.

@filmpje;

Brute rug beest! Brute dikte EN wijdte!
Die armen zou ik geen 46 geven, maar dat ligt misschien aan het filmpje.
Wanneer ga je weer eens een wedstrijd draaien en bb-gericht trainen, misschien kunnen we wat bijleren dan!?

• #8.316
praktijk is de beste leermeester!
Film je sets,en dan kan je zelf bepalen of je speed goed genoeg is.
Dan kan je vandaar uit verder borduren.
Al moet je bij DE toch altijd rekening houden met de vorm van de dag!
Al is die bij jou altijd top!

Ergens tussen de 90 en de 140kg zou prima moeten zijn.

Tuurlijk vieze kontlikker stop je hoofd er maar in en probeer niet te stikken. Leg mij de theorie dan eens uit:rolleyes:
tjek dit,battyboy
praktijk is de beste leermeester!
Film je sets,en dan kan je zelf bepalen of je speed goed genoeg is.
Dan kan je vandaar uit verder borduren.
Al moet je bij DE toch altijd rekening houden met de vorm van de dag!
Al is die bij jou altijd top!
goed zo?mr all back but no brains :roflol:

Terug
Naar boven