AndroidHealthClinic

g-mens log

Goed fysiek! Met name die onderkant rug is indrukwekkend hoe zou dat nou komen....en de wijdte + dikte is ook top.

G is mijn held.
Jammer dat ie niet 2,00 m is, en met hamers slingert :p

Mooi dat ik iemand heb kunnen motiveren! Doet me goed.

Ja ik herken het wel een beetje. Mss omdat ik gewoon minder chest op zich pak. Maar alles is geconcentreerd op schouders en triceps. Ik ervaar een enorme krachttoename in tri;s en ook in close grip bench. Echter voelt het normale benchen steeds onnatuurlijker en krijg ik de neiging idd daar ook steeds smaller te pakken waardoor de close grip en normale grip dichter bij elkaar komen.

Tussen mp en PP zit zo'n 30kg verschil in top bij mij.

En voor de lol het beeld eens stilgezet

gijsrug.jpg

sidechest-1.jpg

Trusten.

Rug is goed wijdt!

beest

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.285
Vandaag weer niet helemaal lekker. Begin weer verkouden te worden, keelpijn etc. Toen ik thuis kwam meteen 2,5 uur geslapen en daarna flink aardappelen gepropt.
Toch gaan trainen en voelde me steeds beter worden. Judith (PL chick) vroeg of ik mee ging squatten dus kon geen nee zeggen.

Oef 1 Fullsquat
10x50
10x50
10x70
10x70
5x120
5x170
2x200
1x210 PR zonder kniebanden
1x220 (lossen banden en nog steeds opmerkingen over dat ik zo belachelijk diep ging)
1x230 (strakke banden mss niet full maar ver beneden par) PR

Oef 2 Deadlift
5x120
3x170
3x220
1x250
1x280
1x300
1x300 (PR 2x1x300)

Oef 3 45% legpress (gewicht alleen aan schijven)
10x150
10x200
10x300
8x350
6x400 PR op deze legpress

Oef 4 Leg ext
20x50
20x60
20x70

Oef 5 Liggende leg curl
20x30
20x40

Doodmoe en voel me nu weer beroerd worden. Goede kans dat ik morgen weer eens ziek ben. K*t pfeiffer, voel dat ik sterker ben als ooit, alleen mijn weerstand is nul en er staat en rem op mijn herstelvermogen.

Ach ja.......

meneer is ziek en zet even 2 dikke pr's op de bruutste pl onderdelen :D

Sterke training, toch geen last gehad van die Taco-griep? Met al die kindertjes die je dagelijks treft tijdens je werk?

• #8.288
Nee geen tacogriep gehad. Wel alle andere varianten. Nu ook niet helemaal lekker, maar in ieder geval wel kunnen slapen dus wel werken zo.

Verrot sterke Fullsquat

Banden kunnen strakker dus iig op naar de 250!!

dikke training as usual G.. maar begin me toch wel wat zorgen te maken. Neem eens een rustweek man!

Goede training maar luister naar je lichaam gijs het belangrijkste van allemaal

Sterke training vriend.

Effe lekker een dikke PR op squat en dan nog even 2x 300kg van de grond trekken. Bruut sterk!

Sterkse squats en deadlifts. Respect hoor!!

apart, men post is er niet door gekomen gister, even opnieuw dus:

squat pr's zijn altijd nice!! bad ass training enzo!

• #8.296
Dank jullie wel mannen, zaterdag wrs met Victor hier trainen.

hele mooie sq en dl!

• #8.300
Met Victor UB trainen is vloeken in de kerk. Vic ik had 13:00 voorgesteld maar Frank wil komen dan maar 11u?

Terug
Naar boven