iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
HAHAHA daar ging weer een slok chocomelk!Mafkees!
Maare denk dat mijn tip wel redelijk is toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAHAHA daar ging weer een slok chocomelk!Mafkees!
Maare denk dat mijn tip wel redelijk is toch?

Ja die tip is natuurlijk net zo goed als Cruijff die de filosoof uit hangt door te prediken dat het doel van het spel is om 1 doelpunt meer te maken dan de tegenstander.
Maar nice try.
Als je westside wilt volgen Gijs dan is een drie weekse cyclus van 50/55/60% bar weight en bovenin een extra 20% aan gewicht met kettingen een goed uitgangspunt. Uit je log blijkt een PR van 240 meen ik in de reguliere squat. Hoe zich dat vertaald naar een box squat bij jou weet ik niet maar wellicht heb je daar ook een PR op gehaald. Uitgaande van die 240 echter is een cyclus van drie weken met resp. 120/130/140 kilo prima met ongeveer 30 kilo aan ketting gewicht bovenin en een volle deload van die kettingen onderin.
Je zit dan op 50 tot 60% van je max aan bar weight en 70 tot 80% van je max in totaal gewicht bovenin. Dat legitimeert een hoger aantal herhalingen in week 1 en een lager aantal in week 3 op basis van Prelipin's tabel, bijvoorbeeld 12x2/11x2/10x2 of 12x2/10x2/8x2.
Je versnelling moet meer dan 1.323454254m/s2 zijn, dan spreek je namelijk 43.53536539065% van je motoreenheden op een dusdanige manier aan dat ze ook daadwerkelijk carryover van je DE naar je ME hebben!
Dus koop een telefoon met een gravitatiemeter erin en squat met dat ding aan de barbell vastgeplakt. Meet de versnelling en mik op die gulden regel die ik je net heb gegeven!!
Nee, maar serieus... 90-140kg. Ergens daar tussenin moet je mikken tenzij je een genetic freak bent en met 70-80% van je 1RM nog kotsende snelheid hebt.
Zo en als iemand nu nog zo gek is om voor mij uit te rekenen met een squatmax van 230kg hoeveel gewicht ik moet pakken op below parallel box met chains waarbij de chains plus minus 20% bedragen van barweight.
Ik dacht zo'n 120-140kg en 36 (3x6 per kant) kg chains waarvan dan zo'n 25kg loskomt ofzo??
Qua theorie zou het dan moeten kloppen toch?
Waar komen die brutale chins vandaan? Meestal zie ik je setjes met bw doen en nu ineens met 20/25 extra.