Fitness Seller

g-mens log

Jep, training opzich is niet zo bijzonder. Maar omdat je net uit bed was gerold wel netjes :)

• Topic Starter Topic Starter
net een hele lekkere training achter de rug

Crunch met abroller:D 3x50
cable crunch 3x20xfullblock
legraises 3x10

LB

liggende leg curl
15x30
15x35
15x40
15x30 super strikt

Glute ham raise
4x6xBW assisted

Front squat
5x5x100

Deadlift
3x10x160 zonder straps en riem maar sommige laatste reps met een paar tellen pauze ertussen. Stond ervan te hyperventileren.

45% legpress
15x200
15x240
15x260
15x280 burn!!!

Zittende calf raise
15x40
3x15x45

Pittige training. Zware deadlift man. 3*10pffff

nice!

thnx mannen:) Blijf nog wel even de squat als 3e oefening doen denk ik voelt echt heel lekker qua intensiteit en voor de gewrichten. Was ook erg blij met de deads.

laag volume maar mooie gewichten!

lekker hoor kerel, dat is ff hijgen bij die deads he!?

Waarom legcurls vóór GHR ??

Lekkere deads man

@re EQ legcurls voor GHR.
1 omdat ik even 2 oefeningen voor squat wil doen zodat mijn knieen goed opgewarmd zijn, vorige keer was begonnen met quads nu dus hams.
2 opwarmen pezen knieholte vandaar ook de hoge reps.

nice deads idd!

He een reply van Adema:eek: Hoest gozer?

Krijg op je link een interne error bericht.

Thnxs Ruben.

Vandaag woensdag

4km hardlopen naar de gym.

bench
4x135 (viel me een beetje tegen:( )
3x135
2x135
3x130
3x125
4x120
4x115
5x110
5x105
5x100
pfff lang niet bij m'n doel van 5x5x135 maar ik heb als excuus dat het warm is en al had gerend:o

Parallel bar dips (voor massalah met riem en touwtje;) )
3x3xBW+60
6xBW+40
6xBW+40
5xBW+40
8xBW+20
10xBW
erg opgepompt die borst!

Incline db flye
10x24
8x26
6x32 heel licht gevoel in m'n rechter schouder dus hier laat ik het bij voor flye.

Incline bench
4x6x70kg

close stance push ups
4x10xBW

4 km terug hardlopen naar huis

Lopen gaat steeds beter:)

ik zou die dips als laatste doen aangezien je die duidelijk bemeestert. Jammer van je bench.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=FCF844732F112EC0
K*t, <br/> vergeten weg te halen.

Verder alles prima, deadlift sets met 200 enzo. Ik vertrek morgenvroeg naar Salou, waarschijnlijk open ik in de weken erna weer een log hier op dbb, op een manier zodat ik geen last heb van alle bullshit replies. Het is wel leuk om m'n weg naar 3xbw deadlift met anderen te delen, ik ga dan overigens ook met onze vriend Huckfinn trainen.

werkt thnxs, ok dan sets met 200 klinkt goed bro, veel plezier in Salou. Samen trainen zal de intensiteit weer een stukje omhoog brengen dus zekers goed, ga morgen rug en schouders doen met een "oude" beresterke bodybuilder dus zal ook aan de bak moeten:)

flink volume kerel op die presses pff.., volgens mij gaat dat lopen je idd ook wel goed af, bij mij wel anders.

nice dat je weer een log opend adema :thumbs:

respect.

g-men zei:
werkt thnxs, ok dan sets met 200 klinkt goed bro, veel plezier in Salou. Samen trainen zal de intensiteit weer een stukje omhoog brengen dus zekers goed, ga morgen rug en schouders doen met een "oude" beresterke bodybuilder dus zal ook aan de bak moeten:)

It better be worth my while, dat ik nagenoeg niet post betekent niet dat ik niet meekrijg wat jullie uitspoken hier;). Good luck.

nice training G-spot!

Terug
Naar boven