zo meer als een maand geleden mijn laatste post alweer
lekker vakantie gehad in Frankrijk wel 3x getraind in 3 weken kon het niet laten, altijd leuk buitenlandse gyms. Verrot gevoel echter als je al je spanning kwijt bent in je spieren.
Ook weer een nieuwe baan dit jaar als gymleraar in A'dam. Dus zal iets minder vaak internetten want gaat weer veel tijd in zitten.
Nieuw sportschooltje lid geworden op de Osdorperweg in A'dam Op het bord staat 'Hardcore school' helemaal te gek natuurlijk zo terug naar de 80 er jaren oldstyle hardcore training. 50kg platen voor de legpress, zeg eerlijk dat vind je nergens meer! Behalve de gym waar ik nog steeds wel eens werk ga ik hier dus ook flink knallen en die beren daar gaan me flink motiveren.
Gisteren lekker hardcore rug gedaan met voor het eerst deze maand weer deadlifts van 200 kg, super gevoel!
Zware rows (one handed op een hammerstrength machine) geweldig apparaat.
En veel chins.
Eergisteren benen met legextension, legpress, squat, GHR, Liggende legcurl en zittende kuiten dus behoorlijk wat volume. Nu pijnlijke reet maar wel een nice feeling.
Ben me weer aan het verheugen op borst dadelijk. De dumbbells gaan daar tot 70kg dus ik kan nog wel even vooruit
groeten ijzervrienden