MuscleMeat

g-mens log

g-men zei:
Parallel bar dips (voor massalah met riem en touwtje;) )

Haha, oke dan maar spel volgende keer mijn naam wel goed, enkele S dubbel L ;)

Wat een volume en gewicht bij die bench ziet er echt goed uit, die 5x5x135 ligt binnen handbereik.
De dips die gaan ook lekker man, keep it up!

Karma volgt, tis op ;)

• Topic Starter Topic Starter
vorige week zondag lekker benen gedaan, geen zin meer om alles precies bij te houden maar ging zo:

Full Squat paar setjes opbouwen en toen 5x5x130

Quarter squat tot 240 zonder riem 6 reps

Stiff legged deads tot 140 6 reps

leg press (raar geval heb in andere gym getraind) ging tot 240, 4 setjes 20 reps gepakt met full block

supersetjes leg curl en leg extension kg? alles 15 reps

Staande kuiten met barbell, 4x20 met 60 kg

Morgen vroeg lopen naar de gym en dan UB en dan weer terug.

nice training bro!

net terug uit de gym, 4km hardlopen heen

benchpress 5x5x130 laatste setje laatste 2 reps hulp
6x110
6x100
10x80

Chins hammer greep
12,10,8,6

MP staand
3x5x70
6x60
8x50

Cable cross over
4 sets

Parallel barbell rows
15x50
12x70
2x10x80

side raise cable
4x15

leg raises
4x10

4km terug maar niet gerend maar gelopen zat best wel stuk.

hardlopen met dit weer? bikkel!

nette bench man!

Heerlijke bench, en precies met dit weer hardlopen doe het je niet graag na!

Nette training!

idd flink bikkelen met dit weer hardlopen pff..

Heb het gisteren ook gedaan, maar is haast niet uit te houden.. en dan ook nog zo trainen :thumbs:

Ja en waar is de rest? RubenSossa, eq_909, g-man, adema, chunky enz. iedereen peert m. :(

Laatst bewerkt:
Deels op Fortified Iron, maar weet dat niet van iedereen!!

RubenSossa = Dutch

Adema

er zijn daar meerdere mensen actief, maar ik denk eerder dat G-men er even tussen uit is om straks weer terug te komen!
het beste GIJS!

Laatst bewerkt:
Rubensossa is nu toch op vakantie?!

zo meer als een maand geleden mijn laatste post alweer:(

lekker vakantie gehad in Frankrijk wel 3x getraind in 3 weken kon het niet laten, altijd leuk buitenlandse gyms. Verrot gevoel echter als je al je spanning kwijt bent in je spieren.

Ook weer een nieuwe baan dit jaar als gymleraar in A'dam. Dus zal iets minder vaak internetten want gaat weer veel tijd in zitten.

Nieuw sportschooltje lid geworden op de Osdorperweg in A'dam Op het bord staat 'Hardcore school' helemaal te gek natuurlijk zo terug naar de 80 er jaren oldstyle hardcore training. 50kg platen voor de legpress, zeg eerlijk dat vind je nergens meer! Behalve de gym waar ik nog steeds wel eens werk ga ik hier dus ook flink knallen en die beren daar gaan me flink motiveren.

Gisteren lekker hardcore rug gedaan met voor het eerst deze maand weer deadlifts van 200 kg, super gevoel!
Zware rows (one handed op een hammerstrength machine) geweldig apparaat.
En veel chins.

Eergisteren benen met legextension, legpress, squat, GHR, Liggende legcurl en zittende kuiten dus behoorlijk wat volume. Nu pijnlijke reet maar wel een nice feeling.

Ben me weer aan het verheugen op borst dadelijk. De dumbbells gaan daar tot 70kg dus ik kan nog wel even vooruit:)

groeten ijzervrienden

Klinkt goed ;) gymleraar, is dat hetzelfde als instructeur op sportschool? Sorrie voor m'n domme vraag, maar kweet het echt niet:D

eindelijk terug! Weer knallen he kerel.

wooh. klinkt goed die sportschool :D

Welcome back!

ik dacht al.. volgens mij komt die gast niet meer terug. Train ze kerel!

nee gymleraar is iets anders als fitness instructeur:D

Als gymleraar geef ik sportlessen op een middelbare school.

Eergisteren borst gedaan. toppunt was 5 reps met 55 kg dumbbells incline press waarvan de laatste 2 een vinger hulp.
Daarna nog een heleboel met apparaten die weer een beetje nieuw zijn voor mij. Fly machine van panatta sport 4x70x10
Cable cross over van panatta 4x6x50
small drukken op een chestpress ook van panatta 4x6x70
bankdrukken als laatste 4x10x70 langzaam.
Daarna nog 4 oefeningen triceps. Heb mijn armtraining weer tijdelijk omhoog geschroefd.

Terug
Naar boven