Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Dat is deload en ik ben er dan als er training is. Doe ik yoke tot 300, log op reps met 100 en tire.
OK! Wat voor mij een toptraining is, is voor jou gewoon deload

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is deload en ik ben er dan als er training is. Doe ik yoke tot 300, log op reps met 100 en tire.

Ik verbaasde me erover dat JW hier 5 kg meer op squatte als op een gewone stang. Duidelijk andere zwakheden en sterke kanten.
Daarom ik denk dat je ook deze bars weer niet met elkaar moet vergelijken. De werking komt wel een beetje overeen maar ze hebben specifiek hun eigen karakter. Ik vind het veel en veel moeilijker als squatten met bar. Dat had ik ook wel verwacht omdat ik altijd zeg dat mijn bovenrug het zwakst is bij mij en niet mijn onderrug. Een safety bar is ook veel zwaarder op die bovenrug omdat hij hoger ligt en ik normaal met bar low bar doe nu. Ik verbaasde me erover dat JW hier 5 kg meer op squatte als op een gewone stang. Duidelijk andere zwakheden en sterke kanten.
ondoenlijk. 2of 3 x opnieuw moeten vastpakken
Zelf mijn chain yoke en duckwalk meegenomen. Niels zijn log was er ook dus er was genoeg.