XXL Nutrition

g-mens log

Nice workout Gijs! Maar zo zie je maar hè? Zelfs de almachtige G-man moet een deload inlassen.. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.962
Moet wel omdat we de 30e bij Jules gaan maxxen op deadlift en ik er goed wil staan. Dus deze week wordt Sauna en sportmassage. LB DE overslaan en UB deload. Volgende week medium heavy squats op dinsdag en speeddl en dan zaterdag toppen.

Nice, ik ben heel benieuwd wat het je gaat brengen man ! Wel de boel filmen natuurlijk hè? :)

Moet wel omdat we de 30e bij Jules gaan maxxen op deadlift en ik er goed wil staan. Dus deze week wordt Sauna en sportmassage. LB DE overslaan en UB deload. Volgende week medium heavy squats op dinsdag en speeddl en dan zaterdag toppen.

Denk je niet dat je dan niet de heavy weights niet meer gewend ben?

• #8.965
Denk je niet dat je dan niet de heavy weights niet meer gewend ben?

Nee moet goed komen, zo deed ik het ook naar de finale van sterkste man van NL. We gaan dus maxxen volgende week zaterdag voor de goede orde en vandaag heb ik nog een 290 gepulled. Lijkt me toch niet gek of wel dan?

chains nogsteeds in gebruik hehe bruut man (Y)

Nee moet goed komen, zo deed ik het ook naar de finale van sterkste man van NL. We gaan dus maxxen volgende week zaterdag voor de goede orde en vandaag heb ik nog een 290 gepulled. Lijkt me toch niet gek of wel dan?

Klinkt niet slecht idd, dl pr in maak! :fire:

Super bruut :D

Wilde voor een triple gaan met 290 maar mijn hams/heupen zijn totaal vertieft van zondag. Deze week geen LB DE en de rest van de week is deload.

Betekend dat dat je zondag niet naar Dordrecht komt om met die band te stoeien? :( Of is dat voor jou gewoon deload :D

Waarom is er in onze gym geen held als jij. :(

• #8.973
Betekend dat dat je zondag niet naar Dordrecht komt om met die band te stoeien? :( Of is dat voor jou gewoon deload :D

Dat is deload en ik ben er dan als er training is. Doe ik yoke tot 300, log op reps met 100 en tire.

Waarom is er in onze gym geen held als jij. :(

Mss ligt dat aan je sportschool, alle Belgische helden hier hebben een eigen homegym. (GHL/Locust/squatbesast etc) Ik vind het trouwens leuk dat je me held noemt. Maar qua stats valt dat wel mee, mss qua intensiteit in vergelijk met de meesten dan.

Het hangt idd van de gym af. Maar er heerst zo'n mentaliteit van squats en deadlifts are a no-go. Als je als mager mannetje dan wilt zeggen dat deze onmisbaar zijn, is dat een stuk moeilijker dan wanneer iemand even een +300 kg deadlift, een backspread toont en daarmee de andere het zwijgen oplegt.

Eigenlijk niet meer als normaal, omdat mensen vaak je argumenten aan resultaten linken. Toch zouden er echt heel veel gasten opkijken als er iemand als jij, of welke andere sterke atleet, het hun even zegt hoe het moet.

Jouw stats zijn anders ook niet de minste kane. Daarmee moet je ze toch wel het zwijgen kunnen opleggen.

• Like
Waarderingen: kane
die yokesquats zien er egt gewelidig uit haha

Haha, nice weights. Sterke vangers ook van dat rek, kolere.

machtig die safety squat bar squats

het is wel een andere dan john had zie ik, bij john zaten de handvaten echt voor je

• #8.980
machtig die safety squat bar squats

het is wel een andere dan john had zie ik, bij john zaten de handvaten echt voor je

Daarom ik denk dat je ook deze bars weer niet met elkaar moet vergelijken. De werking komt wel een beetje overeen maar ze hebben specifiek hun eigen karakter. Ik vind het veel en veel moeilijker als squatten met bar. Dat had ik ook wel verwacht omdat ik altijd zeg dat mijn bovenrug het zwakst is bij mij en niet mijn onderrug. Een safety bar is ook veel zwaarder op die bovenrug omdat hij hoger ligt en ik normaal met bar low bar doe nu. Ik verbaasde me erover dat JW hier 5 kg meer op squatte als op een gewone stang. Duidelijk andere zwakheden en sterke kanten.

Terug
Naar boven