Fitness Seller

g-mens log

Rackpulls doen geen **** voor je lockout heb ik het idee. Waarom? Omdat je met 100% kracht en energie op een hogere hoogte begint met pullen. Wellicht rackpulls onder de knie, op het dode punt.

Kroc rows zijn wel goed voor meer massa en kracht in de lats en traps, maar of ze echt veel voor de lockout doen.. Ik zet er mn vraagtekens bij.

Ik denk dat je je beter kunt concentreren van pulls vanaf de grond en dan een steeds zwaarder wordende weerstand vanaf de knieen. Zoals pull tegen bands, reverse band pulls en pulls met chains. Ik had het hier nog met Gijs over dit weekend en denk dat we ons daar het beste op kunnen concentreren. Tevens zijn Platform deadlifts ook altijd een goed alternatief, omdat je vanwege de langere ROM een zwaardere lockout hebt.

Verder natuurlijk ook pullthroughs en hip bridges om krachtiger te worden in het naar voren gooien van de heupen. Kortom, we weten eigenlijk allemaal wel wat we moeten doen, alleen is het a goddamn lot of work... pffff... :(

Ruben, ik denk toch wel dat rackpulls nut hebben, maar dan moet je ze wel idd van onder de knieen doen en niet van die rackpulls om je ego te strelen van boven de knieen. Voorzover ik weet is jou beste rackpull van onder de knieen ook maar iets van 280 bij een 300 deadlift... Hier zit toch wel iets om over na te denken... Roulatie is de manier denk ik, rackpulls (onder knieen) op verschillende hoogtes eronder, reversa band DL, DL met chains, etc... Wekelijks rouleren en het zal wel goedkomen...

Yep, volledig mee eens Jules!!

Klopt Jules, maar dan moeten ze idd een stukje onder de knieen. De 18inch deadlifts zijn idd daarvoor een goede hoogte.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.124
Dat gaat nog steeds niet op bij mij. 350 is onder knie en 330-340 behoorlijk stuk onder knie. In principe heb ik altijd het gevoel dat tegen bands best werkt bij mij.

wat zijn jouw werktijden nou eigenlijk gijs? :D

• #9.126
Bijna alle dagen van +/- 8.45 tot +/- 15.30 zeg maar. Alleen ging ik in Baarn wonen en heb ik er dus ook nog zo'n 3 uur reistijd bij elke dag. Vandaag was ramp heen maar gelukkig snel terug. Was een dag skieen en snowboarden in Snowworld. Top dag!

Bijna alle dagen van +/- 8.45 tot +/- 15.30 zeg maar. Alleen ging ik in Baarn wonen en heb ik er dus ook nog zo'n 3 uur reistijd bij elke dag. Vandaag was ramp heen maar gelukkig snel terug. Was een dag skieen en snowboarden in Snowworld. Top dag!

wat een leven heb jij ook he :D

dat zijn de betere tijden zie ik :D

• #9.128
Je mag het anders best een keer overnemen 6lessen met 22 pubers. Succes!

gymles van g-men... beestachtig :D

Meester Gijs: OPDRUKKEN ZEG IK! Nog 5 reps!

Jongetje: Maar meester u bent zo zwaar, en uw knieën drukken zo in mijn rug...

Meester Gijs: GEEN DONDER MEE TE MAKEN MIETJE! Straks haal ik de chains er ook nog bij!

Ik ben bang dat gijs de helft van de week zelf alle oefeningen niet eens kan beoefenen door het trainen :P

2ni2rdg.jpg

• #9.138
k*tfoto!

Vandaag ME UB

8 min crosstrainer

Oef 1 Logpress
10x63
8x63
5x83
3x83
8x103 van de borst door PR

Oef 2 MP
5x70
4x100 PR
2x105 3F

Oef 3 Close grip 60mm axle press (met chains 20kg)
5x36
5x86+ch
5x116+ch
5x116+ch
5x116+ch PR

Oef 4 T-bar in the corner
10x50
10x75
10x100
10x125

Oef 5 Cable rows
10x80
10x100 full bl
10x120
10x140 PR

Oef 6 Pull down front
15x60
12x70
12x80
10x90 full bl

Oef 7 Machine side raises
15x25
15x30
15x40

Oef 8 Abs benen slingeren
10xfront
10xL
10xR

Oef 9 bankjes dippen
20x
20x
20x
20x

En toen lag ik uit te puffen bij de balie en zat een heel bekende meneer van het vaderlandse bodybuilding mij aan te kijken. Uiteindelijk herkende hij mij en kreeg ik eerst te horen dat ik zo sterk was en zo droog bij de YBF etc. Daarna werd hij focking agressief dat ik mezelf naturel noemde. Man man. Zo treurig dat mensen niet gewoon normaal kunnen doen. En daarbij als de mensen waar het nederlandse bodybuilding op drijft er dit soort overtuigingen en communicatieve vaardigheden op na houdt dan is het bodybuilding slecht af.

Dus als je dit leest....... ook al heb je 26 jaar ervaring, blijkbaar weet je er maar bar weinig vanaf of heb je maar weinig echte doorzetters gekend.

4x100mp na die 8x103 log is erg nice! Ik heb zo'n flauw vermoeden wie je bedoelt...

Triest wel zulke opmerkingen. Ik snap ook niet wat die man zijn intentie is.

G-men heeft een weekje deload gehad en gaat nu weer als een animal tekeer :D

Terug
Naar boven