- Waardering
- 7.036
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Tja Daniel een beetje wel mss. Ik ga maar af op gevoel even, en dit is meer hoe het bij mij voelt: Alle oefeningen en ook de assistance (reverse band etc) worden nog steeds sterker, ook zonder hitch (rackpull). De 300 voelde serieus heel goed, de stang bleef hangen op mijn bovenbeen zelfs de 1e rep. Met een gladde stang had ik die op de glutes kunnen locken. Nu moest ik gaan thighriden anders ging ie echt niet. Je ziet een beetje hetzelfde bij Jules zijn lift en die van Ruben. Dat dat een beetje meespeelde zie je omdat er dan nog een 2e rep uitkomt terwijl je zou denken na zo'n hitch dat dat nooit kan.
De 312,5 was idd niet mogelijk met een goede techniek. Het was echt ongelofelijk aan de toppen van mijn kunnen. Dan blijkt ook nog steeds duidelijk het verschil tussen de eerste fase en de 2e (boven de knie) bij mij. Maar in zo'n omgeving met zulke mensen maak ik die lift gewoon en denk ik er verder niet over na. Ik denk dat je dat wel een beetje zult herkennen.
Maar goed natuurlijk ga ik nu weer verder in training met cleane reps trekken op rond de 280.
De 312,5 was idd niet mogelijk met een goede techniek. Het was echt ongelofelijk aan de toppen van mijn kunnen. Dan blijkt ook nog steeds duidelijk het verschil tussen de eerste fase en de 2e (boven de knie) bij mij. Maar in zo'n omgeving met zulke mensen maak ik die lift gewoon en denk ik er verder niet over na. Ik denk dat je dat wel een beetje zult herkennen.
Maar goed natuurlijk ga ik nu weer verder in training met cleane reps trekken op rond de 280.

maar ondanks dat knap gedaan
lekkere opmerkingen zijn dit altijd
maar ik zie het hem doen ook hoor daar niet van