Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.142
Ik ga de naam niet hier neerzetten dat getuigd niet van respect op een forum.

Ik snap je.

Wat ik bedoel is ook al zou je niet natural zijn dan nog hoeft hij niet aggresief te doen snap je?

Bevestigt alleen maar weer vooroordelen binnen het wereldje

Mooie training en flinke volume Gijs

Jammer en erg vaag hoe die kerel reageerde....

pure jaloezie :)

jammer dat ik niet kon komen, zou graaag logpress gedaan hebben, ben heel even snel naar Ted geweest om 21:00, die trekt ook al in twijfel dat je natural bent !! Wat een vage kerel dan daar bij FPA !! Ik denk ook dat het allemaal jaloezie is,

Ik weet gewoon hoe hard jij traint en wat voor ongelofelijk doorzettingsvermogen jij hebt, en dat je natural bent, allemaal jaloezie !!

2ni2rdg.jpg

:roflol:!

Heb je hem op de kop getikt met een Log?

Dat je zoiets krijgt te horen van een leek kan ik nog wel begrijpen, maar niet van iemand die als zo lang met de sport bezig is. Trouwens mooie training weer

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.150
jammer dat ik niet kon komen, zou graaag logpress gedaan hebben, ben heel even snel naar Ted geweest om 21:00, die trekt ook al in twijfel dat je natural bent !! Wat een vage kerel dan daar bij FPA !! Ik denk ook dat het allemaal jaloezie is,

Ik weet gewoon hoe hard jij traint en wat voor ongelofelijk doorzettingsvermogen jij hebt, en dat je natural bent, allemaal jaloezie !!

Alles verder goed man? Laat even weten of je bv morgen komt of liever overmorgen he. Ik kan best aanpassen!

Gijs aan de AAS = :eek:

:D

Hier op het forum (bb gedeelte) is er ook vaak zo zwakke mentaliteit. nee dat kan je nooit halen zonder juice bla bla bla.

De meesten zullen het ook nooit halen zonder juice. Vergeet niet dat Gijs, buiten zijn enorme doorzettingsvermogen, ook erg veel talent heeft. Er zijn gewoon weinig mensen die naturel 300+ kunnen tillen en/of zo'n fysiek kunnen behalen. En het aantal trainingsjaren zal ook meespelen ;)

Haha, weet denk ook wel wie die rakker is....

Gijs, was het iemand die zelf aan BB doet of is het zo´n zogenaamde guru??

Verder moet je het maar gewoon als een compliment beschouwen Gijs, al is het natuurlijk ****ing irritant. Wanneer je beschuldigd wordt van kuren is dat eigenlijk het grootste compliment voor een naturel wat je kan krijgen. Betekent namelijk dat je goed bezig bent. Maar ik begrijp het wel, je wilt voor ´vol´ aangezien worden en niet over één kam geschoren worden met de losgeslagen kuurapen die nog geen 250kg deadliften. (sorry als ik iemand beledig, niet persoonlijk bedoeld)

Mensen snappen blijkbaar niet dat je met heel veel doorzettingsvermogen, consequent trainen en goed eten heel ver kan komen. En dat je daar geen juice voor nodig hebt. Wij hier in Limboland zijn niet allemaal zo sterk als jou, maar we komen toch een heel end als ik het zo mag zeggen. En kijk ook naar Alex alias Bokito. Velen zullen niet geloven dat hij naturel is, maar daar durf ik (en de rest hier in t Zuiden) mijn handen voor in het vuur te steken. Ik denk dat er weinig mensen aan het ´mentale aspect´ van trainen kunnen tippen aan iemand zoals Alex of jij. Toch altijd net even verder gaan dan de rest. Ik kan dat bijvoorbeeld niet altijd opbrengen, daar kom ik dan ook eerlijk vooruit. En dat is net dat verschil dat er toe doet!

Jealousy is a b*ch ! Je ken het als compliment beschouwen, maar zou het ook niet prettig vinden als mensen zo over me denken, en dan helemaal niet als ze er een agressief tintje op nahouden !

De meesten zullen het ook nooit halen zonder juice. Vergeet niet dat Gijs, buiten zijn enorme doorzettingsvermogen, ook erg veel talent heeft. Er zijn gewoon weinig mensen die naturel 300+ kunnen tillen en/of zo'n fysiek kunnen behalen. En het aantal trainingsjaren zal ook meespelen ;)

dit valt eigenlijk best mee, het is hem vooral zijn doorzettingsvermogen:P ik ken niemand die zo gek en hard traint als gijs... ik ben zelf 19 en deadlift 225, dat is natuurlijk nog lang geen 300 maar ik ben dan ook 12 jaar jonger dan gijs... wil niet zeggen dat ik zo ff de 300 haal, als ik dat uberhaupt ooit voor elkaar krijg, maar wil dus niet zeggen dat het bij gijs veel van talent komt, ik denk dat iedereen die lang en hard traint, zeker zo hard als gijs nu doet, de mogelijkheid heeft om 300 deadlift te halen:) maar afgezien van het voorbeeld van de 300 deadlift heb je wel gelijk, want laaaaang niet iedereen komt ff natural op de finale van nederland te staan, of wint ff de ybf met bodybuilding;)

iedereen die ziet hoe gijs traint kan beamen dat het een hoop verklaart:) daarbuiten geloof ikzelf iedereen die natural is gewoon op zijn woord, en zeker gijs lijkt mij echt niet iemand die daarover gaat liegen

zijn fysiek is dan wel weer een heel ander verhaal

De meesten zullen het ook nooit halen zonder juice. Vergeet niet dat Gijs, buiten zijn enorme doorzettingsvermogen, ook erg veel talent heeft. Er zijn gewoon weinig mensen die naturel 300+ kunnen tillen en/of zo'n fysiek kunnen behalen[/B]. En het aantal trainingsjaren zal ook meespelen ;)

Niet mee eens! Dat fysiek behalen lijkt me best lastig, maar die 300..
Ok, het is best knap als je het kunt, maar meer ook niet. Ik zie het meer een kwestie van willen, ipv kunnen.
Immers is het nog steeds maar zo'n 70-75% van het wereldrecord, afhankelijk van gewichtsklasse.

Terug
Naar boven