1234nilsjei
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer dat ik niet kon komen, zou graaag logpress gedaan hebben, ben heel even snel naar Ted geweest om 21:00, die trekt ook al in twijfel dat je natural bent !! Wat een vage kerel dan daar bij FPA !! Ik denk ook dat het allemaal jaloezie is,
Ik weet gewoon hoe hard jij traint en wat voor ongelofelijk doorzettingsvermogen jij hebt, en dat je natural bent, allemaal jaloezie !!
Alles verder goed man? Laat even weten of je bv morgen komt of liever overmorgen he. Ik kan best aanpassen!

Gaat niet allemaal zo goed, maar niks aan te doen, that's life, doe maar woensdag LB toch ?
Hier op het forum (bb gedeelte) is er ook vaak zo zwakke mentaliteit. nee dat kan je nooit halen zonder juice bla bla bla.

De meesten zullen het ook nooit halen zonder juice. Vergeet niet dat Gijs, buiten zijn enorme doorzettingsvermogen, ook erg veel talent heeft. Er zijn gewoon weinig mensen die naturel 300+ kunnen tillen en/of zo'n fysiek kunnen behalen. En het aantal trainingsjaren zal ook meespelen![]()
ik ken niemand die zo gek en hard traint als gijs... ik ben zelf 19 en deadlift 225, dat is natuurlijk nog lang geen 300 maar ik ben dan ook 12 jaar jonger dan gijs... wil niet zeggen dat ik zo ff de 300 haal, als ik dat uberhaupt ooit voor elkaar krijg, maar wil dus niet zeggen dat het bij gijs veel van talent komt, ik denk dat iedereen die lang en hard traint, zeker zo hard als gijs nu doet, de mogelijkheid heeft om 300 deadlift te halen
maar afgezien van het voorbeeld van de 300 deadlift heb je wel gelijk, want laaaaang niet iedereen komt ff natural op de finale van nederland te staan, of wint ff de ybf met bodybuilding
daarbuiten geloof ikzelf iedereen die natural is gewoon op zijn woord, en zeker gijs lijkt mij echt niet iemand die daarover gaat liegenDe meesten zullen het ook nooit halen zonder juice. Vergeet niet dat Gijs, buiten zijn enorme doorzettingsvermogen, ook erg veel talent heeft. Er zijn gewoon weinig mensen die naturel 300+ kunnen tillen en/of zo'n fysiek kunnen behalen[/B]. En het aantal trainingsjaren zal ook meespelen![]()