Fitness Seller

g-mens log

Nee ik denk dat Niels meer richting een Savickas fysiek gaat... groot lomp, buff en sterk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.304
Vandaag alleen rug. JW kon op laatste moment niet en was vooraf doodmoe. Toch supertraining neergezet.

Oef 1 Chins (doel: nog steeds Frank pakken)
10xbw
5xbw+20
4,75xbw+40 AARGH:mad: maar ja toch pr
10xbw+20 PR:eek:

Het vele weighted chinnen betaald zich duidelijk uit.

Oef 2 Rackpulls (onderkant knieschijf)
3x120
3x170
3x220
3x270
1x300
1x320 (hmm ik weet niet of dit al een pr is of niet:o)
1x325 zoiezo PR

Blijft grappig dat rackpulls stukje zwaarder zijn dan pulls van blokken. Zal wel met de flex van de bb te maken hebben ofzo.

Oef 3 Cable rows
10x100 full bl
10x120
6x140
10x150 PRRRRRR haha ik kon echt niet meer verzinnen hoe dit zwaarder te krijgen. Had er een schijf van 20 aanhangen, 2x dumbbell van 5, 2x chains van 10:D

Oef 4 Hammer grip pull downs
10x80
10x90 full bl
10x100

Oef 5 Scapulae retracties met dumbbells
15x14
15x22
10x22

Oef 6 Face pulls
10x20
10x30
10x35
15x40

Langzaam komt die upperback op het niveau van de lowerback;)

• #9.306
Alles was lekker vandaag.

• #9.308
Zit je weer pagina's terug te kijken ofzo? Ik heb zo ook mijn momenten van verkrachting van de Nederlandse taal Erwin. Spellingscontrole en computergebruik gaan uiteindelijk de grootste intellectuelen de das omdoen.

haha, goed bezig Gijs.. ik ga zondag voor 5x40 kg chin ups !!! :D

• #9.311
Succes Frank, ik hoop voor je dat je niet net zoals ik centimeters van je doel komt en dan nog een 10sec loopt te strainen maar er echt totaal geen beweging meer inzit terwijl je er zo dicht bij bent.

nah, ik heb nog nooit een rep niet kunnen halen bij een serieuze set. Maar wel soms 3-4 seconden over gedaan om boven te komen.

Maar wie weet.. bij die 5x35 kg zat er nog wel een repje in dus ben benieuwd, eindelijk iets waar ik je op kan pakken, haha :D

nah, ik heb nog nooit een rep niet kunnen halen bij een serieuze set. Maar wel soms 3-4 seconden over gedaan om boven te komen.

Maar wie weet.. bij die 5x35 kg zat er nog wel een repje in dus ben benieuwd, eindelijk iets waar ik je op kan pakken, haha :D

Nou nog op de andere oefeningen. :p

Lekkere rug-training, beest!

doe jij die chins nou pronated of supinated? Zelf had ik altijd het idee bij chin ups of chins dat men pronated bedoelde, ik in ieder geval wel. Maar op het filmpje van Frank zag ik dat dit supinated is.

Supinated noem ik dan weer pull ups ipv chins......

doe jij die chins nou pronated of supinated? Zelf had ik altijd het idee bij chin ups of chins dat men pronated bedoelde, ik in ieder geval wel. Maar op het filmpje van Frank zag ik dat dit supinated is.

Supinated noem ik dan weer pull ups ipv chins......

tis omgekeerd :D

wat is je BW nu gijs? 105 ofzo? nice dan, 145kg chins :D

(al is dat niet echt bemoedigend voor mij als ik ooit nog BW chins wil kunnen :roflol:)

@snoob, Weet je zeker? Als je wat zoekt op youtube zijn chins ook negen van de 10 keer pronated en pull ups supinated...

pull ups zijn met de handpalmen van je af, chins met de handpalmen naar je toe

Supinated is dus chin, pull ups pronated

Terug
Naar boven