Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Ik wacht tot ie verliefd wordt en ook buikspieren wilt.
Dan gaat ie er waarschijnlijk uitzien als Mariusz en wordt ie gewoon nog sterker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht tot ie verliefd wordt en ook buikspieren wilt.

Dan gaat ie er waarschijnlijk uitzien als Mariusz en wordt ie gewoon nog sterker![]()

maar ja toch pr
)

10x150 PRRRRRR haha ik kon echt niet meer verzinnen hoe dit zwaarder te krijgen. Had er een schijf van 20 aanhangen, 2x dumbbell van 5, 2x chains van 10![]()

Yessss!Blijft grappig dat rackpulls stukje zwaarder zijn dan pulls van blokken. Zal wel met de flex van de bb te maken hebben ofzo.
nah, ik heb nog nooit een rep niet kunnen halen bij een serieuze set. Maar wel soms 3-4 seconden over gedaan om boven te komen.
Maar wie weet.. bij die 5x35 kg zat er nog wel een repje in dus ben benieuwd, eindelijk iets waar ik je op kan pakken, haha![]()

doe jij die chins nou pronated of supinated? Zelf had ik altijd het idee bij chin ups of chins dat men pronated bedoelde, ik in ieder geval wel. Maar op het filmpje van Frank zag ik dat dit supinated is.
Supinated noem ik dan weer pull ups ipv chins......