XXL Nutrition

g-mens log

Wanneer ga je die 135 kg log eens pressen, G??

Ik?;) De volgende meet bij Gijs ....daarna sloop ik de log met een 140kg poging :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.343
Wanneer ga je die 135 kg log eens pressen, G??

Uitgerust en als ik me top voel zou ie erin moeten zitten. Maar goed dit soort deels technische lifts gaan de ene keer vliegensvlug en de andere keer lijkt het alsof je een mentaal blok hebt.

Hey G-men de traingen gaan goed zo te zien, heb we wel bijgehouden.
mooie deadlift ook laatst, alleen als ik zo trek dan breek ik door midden, je moet een ijzern rug hebben

Ubercool dat "Oud Hollands VW Golf trekken"!:thumbs:

• #9.346
Hey G-men de traingen gaan goed zo te zien, heb we wel bijgehouden.
mooie deadlift ook laatst, alleen als ik zo trek dan breek ik door midden, je moet een ijzern rug hebben

Thanks Pjotr de onderrug is in ieder geval wel van ijzer ja. De bovenrug wordt aan gewerkt en gaat redelijk. Mijn Pl waardige dl gaat ook steeds beter. Zit nu op 290 die nog goed gekeurd wordt maar de 300 nog net niet.

Ubercool dat "Oud Hollands VW Golf trekken"!:thumbs:

Hehe idd zo'n oude auto ervoor geeft iets extra's he:D

Hoe kom je aan een 'ijzeren' onderrug.. gewoon heel veel deadliften ?

Thanks Pjotr de onderrug is in ieder geval wel van ijzer ja. De bovenrug wordt aan gewerkt en gaat redelijk. Mijn Pl waardige dl gaat ook steeds beter. Zit nu op 290 die nog goed gekeurd wordt maar de 300 nog net niet.

maar het gaat bij strongman erom dat hij bovenkomt, dus dat is het belangrijkste toch.

• #9.350
Hoe kom je aan een 'ijzeren' onderrug.. gewoon heel veel deadliften ?

Tja.... Dat zal er wel mee te maken hebben ja. Vroeger wel last gehad van mijn onderrug maar ik merkte sinds ik DL wel de verandering komen ja. Sinds ik deadlift kan ik ook de hyperextenions doen met extra gewicht. BOR doen zonder last etc etc. Ik doe meestal 2x deadlift per week. Niet alleen regulier maar allerlei variaties. Ook de sterkste man trainingen zullen wel bijdragen aan een ijzeren onderrug.

hey gijs.. even iets anders.. ben jij nog van plan om dit jaar een wedstrijd te organiseren? Of heb je het zelf nu te druk met die kwalificatiewedstrijden?

• #9.352
hey gijs.. even iets anders.. ben jij nog van plan om dit jaar een wedstrijd te organiseren? Of heb je het zelf nu te druk met die kwalificatiewedstrijden?

Mss een kleintje voor de bekenden bij mij ofzo. We moeten even kijken. Er zijn veel wedstrijden dit jaar vind ik.

Vandaag ME LB

6 min crosstrainer

Oef 1 Squat
10x60
5x80
1x100
1x140
1x180
1x200
1x210
1x220 Raw PR
2x200
5x180
10x140 olympic (easy)

Tevreden. Alleen rechts blijven die spieren in mijn heup wat rottig doen.

Oef 2 Snatch grip deadlift
3x140
3x160
5x240

Oef 3 One leg legpress (hammerstrength)
gewicht alleen schijven geen idee wat dat ding weegt
10x25
10x75
10x100
10x125
10x150

Oef 4 Leg extension
50x50

Oef 5 Leg curl
50x25

Oef 6 Ab wheel
3x10

Oef 7 Hypers
3x10

Prima voor een zondag:)

Nice squat PR! Hoe staat het nu met je knie? Je wilde Smolov gaan doen toch?

• #9.354
heb het idee dat er al jaren iets kleins niet goed is. En dan bedoel ik bv een klein breukje of een splintertje of weet ik veel. Gaat al jaren terug dat ik een keer keihard gevallen ben. Ik ben dus wat bang voor Smolov. Ik ga dit jaar er wel naar laten kijken en dan zie ik wel.

hey gijsmonster, had je gebeld om te vragen of ik morgenavond naar jou toe zou komen om samen (met JW?) UB te doen. Wa zegde ervan mattie?

• #9.356
Mooi, dan benk mergen n'uurke of 7 half 8 bij jellie!

Jammer dat het elke keer 50 minuten rijden is.....

Zaterdag ben ik er overigens wel bij waarschijnlijk.

Tja.... Dat zal er wel mee te maken hebben ja. Vroeger wel last gehad van mijn onderrug maar ik merkte sinds ik DL wel de verandering komen ja. Sinds ik deadlift kan ik ook de hyperextenions doen met extra gewicht. BOR doen zonder last etc etc. Ik doe meestal 2x deadlift per week. Niet alleen regulier maar allerlei variaties. Ook de sterkste man trainingen zullen wel bijdragen aan een ijzeren onderrug.

Leuke zondag training ja

Terug
Naar boven