Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey G-men de traingen gaan goed zo te zien, heb we wel bijgehouden.
mooie deadlift ook laatst, alleen als ik zo trek dan breek ik door midden, je moet een ijzern rug hebben

Thanks Pjotr de onderrug is in ieder geval wel van ijzer ja. De bovenrug wordt aan gewerkt en gaat redelijk. Mijn Pl waardige dl gaat ook steeds beter. Zit nu op 290 die nog goed gekeurd wordt maar de 300 nog net niet.
maar het gaat bij strongman erom dat hij bovenkomt, dus dat is het belangrijkste toch.
het lijkt me wel dat je er zelf ook het gunstigst ermee wegkomt. Anders heb je er op den duur ook niet veel aanHoe kom je aan een 'ijzeren' onderrug.. gewoon heel veel deadliften ?
hey gijs.. even iets anders.. ben jij nog van plan om dit jaar een wedstrijd te organiseren? Of heb je het zelf nu te druk met die kwalificatiewedstrijden?

hey gijsmonster, had je gebeld om te vragen of ik morgenavond naar jou toe zou komen om samen (met JW?) UB te doen. Wa zegde ervan mattie?
Tja.... Dat zal er wel mee te maken hebben ja. Vroeger wel last gehad van mijn onderrug maar ik merkte sinds ik DL wel de verandering komen ja. Sinds ik deadlift kan ik ook de hyperextenions doen met extra gewicht. BOR doen zonder last etc etc. Ik doe meestal 2x deadlift per week. Niet alleen regulier maar allerlei variaties. Ook de sterkste man trainingen zullen wel bijdragen aan een ijzeren onderrug.

Mooi, dan benk mergen n'uurke of 7 half 8 bij jellie!