MuscleMeat

g-mens log

En een chain yoke. Die zou ik ook graag daar willen zien!

Maar ik geloof dat Jules al heel veel opdrachten heeft liggen bij zn vaste lasser. Alleen is die de snelste niet.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.442
En een chain yoke. Die zou ik ook graag daar willen zien!

Maar ik geloof dat Jules al heel veel opdrachten heeft liggen bij zn vaste lasser. Alleen is die de snelste niet.. :D

Dat is een vrij simpele om te maken. Ik heb ook nog een 60mm massief stuk liggen moet ik ook nog eens een axle van fabriceren en dan mss ruilen voor een steen ofzo

mooie training, pff zou helemaal lek zijn na zoiets, maar leuk dat je weer wat prtjes had.

het NK strongman ga je zeker weer halen

Stoicijns gevaarte dat je bent.. 4x120 log is fokin nice Gijs.. en de rest ook btw..

Ik verheug me er echt op om weer eens events te komen doen bij jou!

Ga je aankomende zaterdag naar Gijs? Dan ben ik er ook :) kunnen we weer zoals vannouds beuken ! :mad:

Ga je aankomende zaterdag naar Gijs? Dan ben ik er ook :) kunnen we weer zoals vannouds beuken ! :mad:

Nee :( kan geen vrij krijgen zoals het er nu naar uitziet. De week daarna ga ik naar master of hardcore.. dus de week daarna (13 maart) wil ik wel gaan :)

Gijs onbeschoft monster dat je er bent.. het blijft gelukkig PR's regenen hier ! Loon naar hard werkern :)

Gijs, van waar heb je je safety bar?

Ruig, zo in de straat:cool:

Je ziet de voorwielen van die Volvo ineens wanhopig naar rechts draaien als dat gevaarte erop af komt:D

Hele lekkere training, die chain yoke is echt bruut!

• #9.454
Vandaag eerst de hele dag klimmen (4,5 uur) in klimhal rock steady Bussum. Beetje meer atletisch en klom nu tot 5B en 5C halverwege wat ik vroeger toen ik nog 15kg lichter was net klom. Geweldig omdat je nu echt op techniek moet gaan trainen wil je met dit bw zo'n niveau omhoog komen. Soms echt van die richels ook waar je alleen je vingertoppen achter kunt zetten en dat is pittig met net geen 110 kg met kleren.

S'avonds trainen. Nog steeds die enorme spierpijn in mijn glutes van die safety bar lunges. Thnx Erwin:thumbs:

6 min crosstrainer

Oef 1 Olympic (full) squat
5x60
1x100
1x140
10x180

Is evenaring pr maar er zaten er niet meer in, en vorige keer had ik over. Maar zeer tevreden met deze glutes.

Oef 2 Speed box squat tegen bands (average choked)
2x100+b
2x120+b
2x140+b
2x140+b
2x140+b
2x140+b
2x140+b
2x140+b
2x160+b vanaf hier werd het doel geen speed meer
1x180+b
1x200+b

Pr op deze oef met deze set up weet ik zo niet, die 200 zou kunnen.

Oef 3 Band goodmorning
20xaverage band
15x 2 average bands
15x 2 average bands
15x 2 average bands

Oef 4 Assisted Glute ham raise (aka body curls)
10xbw
10xbw
10xbw

Zonder pijn in de rechter ham is nice:)

Oef 5 One leg leg curl (bloed doorstroming)
20x10
20x10

Oef 6 One leg leg extension (bloed doorstroming)
20x10
20x10

Morgen bij Frank trainen.

Die klimmers hebben vaak ook ontzettend sterke vingers. Heb wel is filmpje gezien van zo'n gast die chins deed hangend aan één vinger!
Zul je morgen wel voelen als je het niet meer zo gewend bent :)

Mooie training nog daarna!

• #9.456
Die klimmers hebben vaak ook ontzettend sterke vingers. Heb wel is filmpje gezien van zo'n gast die chins deed hangend aan één vinger!
Zul je morgen wel voelen als je het niet meer zo gewend bent :)

Mooie training nog daarna!

Ja was leuk, daarna nog wat feats met een instructeur gedaan. Hij was echt insanely sterk in zijn vingers.

Hij vroeg of ik kon opdrukken in handstand tegen de muur. Heb ik even een setje van 5 op speed laten zien. Kan er denk ik nu rustig 15 ofzo uitpompen.

Vond ie indrukwekkend en toen liet een flag zien tussen 2 klimgrepen. Of ik dat ook kon. En damn het lukte gewoon:D Mooi om te zien en hij vond het echt geweldig. Daarna nog wat chin probeersels met 1 hand en 2 handen aan gekke grepen. Was leuk!

Wel mooi dat je trainingen wat carry over hebben naar dat soort feats. Zo'n human flag moet je sterke core voor hebben :)

t*ring hij perst er ff een Flag tussenuit. Respect hoor!

• #9.459
Nu nog een one hand chin want dat lukte dus nog niet.

Terug
Naar boven