MuscleMeat

g-mens log

vooral durf is belangrijk om op tijd onder die stang te duiken vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.402
Daarom staat ie ook op 1. Ik denk dat ik met miin huidig krachtniveau tot ergens 155 wel zou moeten kunnen op een ideale dag als ik volledig zonder angst voor het gewicht voor zou kunnen gaan.

Hoppa! :bow:
Erg sterk voor zo'n klein ventje! :D
(En voor veel grotere ventjes ook trouwens... ;) )
Mooie techniek man, en inderdaad speelt lef ook wel een rol op een gegeven moment.
Goed bezig man. :thumb:

Pushpress is idd een combinatie van kracht, de juiste dip, en durf.

Wanneer alles goed valt dan kun je (indien je toch wel flink wat kracht in huis hebt) een flink zware PP neerzetten.

Maar durf is voor mij ook het moeilijkste punt. Vooral als ik alleen train, dan ontbreekt de agressie en durf om echt een flink zwaar gewicht te attempten.

Mooi hoor gijs zeer explosief het oogt ook een beetje als een kwart snatch

Die ziet er goed uit Gijs ! Volgens mij moet je met dit gewicht wel in één keer in de lockout gaan om niet te failen lijkt mij. Tenzij je Moonen van je achternaam heet uiteraard.

erg mooi gijs

Lekker easy, beest!

Mooie pp!
Moest je niet weten dat er 155 aan had gehangen had je hem ook zeker gepakt!;)

• #9.410
Thanks mannen. Vandaag weer LB. Niet echt DE gedaan maar gewoon waar ik zin in had.

6 min crosstrainer

Oef 1 Full (olympic) squats
5xbar
1x60
1x100
1x140
10x180 raw pr

Oef 2 Deadlift
1x120
1x160
1x200
1x240
6x260

Viel best zwaar, ik geef het toe mijn onderrug was to blame. Idd mijn onderrug was nog niet volledig hersteld.

Oef 3 60mm axle yoke squats
3x136
3x236
3x336
2x386
2x436
2x456 PR

Niet te vaak doen dit. Dit is een stille moordenaar voor het CNS.

Oef 4 One leg legextensions
4x10x20

Oef 5 One leg legcurls
10x15
10x25
10x30
10x35 PR

Leuk om te zien dat er ook pr's op assistance vallen. Rechter hamstring waar ik al flink lang een gek pijntje heb (1-1,5 jaar) ging perfect. Is bijna volledig hersteld and that is nice.

Oef 6 45% hypers supersetted met schuine sit ups
10xbw - 30xbw
10xbw+10 - 30xbw
10xbw+15 - 30xbw

Prima training.

nice training, die yoke squats zijn lekker slopend voor je cns idd :D

gefeliciteerd mey je pr en 6x 260 deadlift met een vermoeide onderug kan je zeker niet over klagen toch.

• #9.413
Nee kan er ook niet over klagen alleen is mijn onderrug bijna nooit een zwakke schakel maar vandaag voelde ik hem bij de deadlift.

Dit is een stille moordenaar voor het CNS.

Wat bedoel je hier mee? (noob:o)

Mooie training en deadlift met vermoeide onderrug.

CNS = central nerve system, je centrale zenuwstelsel
als je met extreem zware gewichten op je rug staat belast je je lichaam op een manier die het niet gewend is en heeft je CNS dus flink wat te doen :)

• #9.416

CNS = central nerve system, je centrale zenuwstelsel
als je met extreem zware gewichten op je rug staat belast je je lichaam op een manier die het niet gewend is en heeft je CNS dus flink wat te doen :)

Idd de extreme belasting qua gewicht betekend een enorme aanslag op je zenuwestelsel. Dat merk je goed omdat je van die oefening niet zozeer spierpijn hebt maar meer een algehele vermoeidheid.

Danku, weer wat wijzer:)

Sterke been- en rugtraining. Heb net eens je filmpje van je 145kg PP bekeken. Ziet er erg goed en voornamelijk gemakkelijk uit. Met deze groove kun je nog wel 10kg extra pakken, maar zoals eerder gezegd dan moet ook alles kloppen.

• #9.419
Idd. Vandaag weer UB rug

Begonnen met squat ala Weak01 als herstel van gister.

Oef 1 full squat (olympic) no belt
5xbar
5x60
5x100
5x140
5x140
5x140

Na de 1e set 140 geswitched naar low bar. Heb een mooie zwelling van de axle van gister.

Oef 2 T-bar in the corner
10x50
10x75
10x100
10x125
10x140

Oef 3 Chins
10xbw
8xbw+20
7xbw+20
6xbw+20

Oef 4 V bar pull down
10x90 full bl
10x90
10x90
10x90

Oef 5 Vertical row machine
15x60
12x70
10x80
8x90

Oef 6 Reverse pec fly
20x12 blokjes
20x10 blokjes

5 minuten geposeerd. Blij met wat ik zag. Ook qua bodybuilding blijf ik resultaat boeken. Rug blijft nog steeds verbeteren, stond extreem wijdt. Harvey verbaasde zich nog over de smalle taille en het lage vet%. Ook pr op de weegschaal (maar deze weegt aan de zware kant) 109kg met kleren.

nice train :) zou mooi zijn, tegelijk WFF wereldkampioen en in de finale van sterkste man van NL :roflol:

Terug
Naar boven