Fitness Seller

g-mens log

Idd bijna dubbel. 60kg was hij.

damn, mag wel uitkijken dat ie niet van een berg afwaait dan :) wij hadden een wiskunde docent op school die ook aan klimmen deed, kon zich aan 2 vingers (van elke hand 1) optrekken.. echt hilarisch, want als je hem zag was het echt zo'n kippige kamergeleerde

klimmen is echt super, heb het ook al jaren niet meer gedaan ben nu veels te zwaar denk ik.
knap dat je het nog kon

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.464
UB met Frenkpie @ All in U'trecht

5 min crosstrainer

Oef 1 Close grip benchpress
5x60
5x80
5x100
3x120
3x140
1x160 (pr?)
1x165 PR
1x170 PR (mijn all time bench pr is ook 170 maar dit was close grip en soepel!)
Fx175 ****, Frank greep naar mijn idee te snel in, wilde net gaan grinden. Ik kan vrij lang met heel langzame speed doorpushen. Ach het kwam uit een goed hart.
Fx175 Nee, maar close hij zal snel vallen verwacht ik!

Oef 2 Medium grip bench (1 duim van gladde deel, is in principe mijn sterkste grip)
8x140, 9 close fail. PR
13x120 PR

Oef 3 Seated mp
5x75
4x90
5x75

Pff niet slecht maar tri's zijn wasted.

Oef 4 Chins
10xbw
5xbw+15
5xbw+30
3xbw+40 4 niet hoog genoeg.

Oef 5 Plyometrische push ups
15x
10x
8x
6x

Oef 6 Cable rows
10x? opwarmen niet gekeken was 2/3 stack
10x114 full stack
10x124
10x134

Oef 7 Triceps push down
15x35
12x45
10x55

Oef 8 Reverse pec
15x 2/3 stack
15x full stack
15x 2/3 stack
15x 2/3 stack

Good train! Opmerking van een gast goed voor een top 10 notering van Noobste opmerking ooit bij de 170 bench: Je moet mss een andere stang pakken deze kan breken want hij buigt.

die opmerking van die gast was priceless idd :roflol:

:roflol: nice bench!

sooo sterke bench :eek: !! Wat een opmerking van die gast :roflol:

wat een super close grip bench,
denk dat dat komt vanwege de kracht uit je schouders die loeisterk zijn, wijd zit meer borst in.
Ik moet maar weer eena aan de bak om jou proberen voor te blijven.

Echt netjes gedaan

• #9.469
Mijn sterkste grip is in principe 1 duim van glad ik zou toch daar nu meer op moeten pressen. Het grappige is dat vroeger mijn pecs alles deden en vooral mijn schouders de zwakste schakel waren. Die zijn nu geen issue meer. Pecs zijn relatief weaker nu. Ik doe nu ook heel soms weer wide grip bench en ik merk meteen dat die pecs dan wat moeten doen.

Héél sterk! :bow:
Wat is een "smalle" greep bij jou?

En dan na het bankdrukken doe je nog net zoveel als anderen in twee trainingen... :rolleyes:

• #9.471
Close grip is handen tegen glad aan. Mijn medium grip is 1 duim van glad. En wide is bij mij middelvinger op de ringen.

170 close grip is motherfokin' sterk Gijs.... Tja en dat Frank uit jaloezie wilde dat die 175 niet telde? Begrijpelijk, had ik ook gedaan :D

• #9.474
170 close grip is motherfokin' sterk Gijs.... Tja en dat Frank uit jaloezie wilde dat die 175 niet telde? Begrijpelijk, had ik ook gedaan :D

haha nee zo was het echt niet. Frank was een beetje onder de indruk van het gewicht en dan ook nog close grip was ie wat bang voor uit de groove geraken. Hij was er eens bij in de garage toen ik in een vlaag van verstandsverbijstering een rep out met 120 failde en ik de barbell in een excentrische skullchrusher op mijn gezicht moest laten zakken omdat de hele coordinatie weg was. Hij dacht even aan dat moment.

haha nee zo was het echt niet. Frank was een beetje onder de indruk van het gewicht en dan ook nog close grip was ie wat bang voor uit de groove geraken. Hij was er eens bij in de garage toen ik in een vlaag van verstandsverbijstering een rep out met 120 failde en ik de barbell in een excentrische skullchrusher op mijn gezicht moest laten zakken omdat de hele coordinatie weg was. Hij dacht even aan dat moment.
Dat is met 120kg al geen pretje, maar met 170 word het een regelrechte ramp denk ik, als je hem echt op je gezicht legt! :eek:

Oppassen volgende keer Gijs, als die stang breekt is de shit pas echt aan!

hehe, concureren met gijs op de chin ups.. oké. Maar op dit soort oefeningen zijn die gedachtes allang weg. Sterker nog, had eigenlijk liever gezien dat ie een +180 kg had gebenched :)

• #9.478
Alles op de juiste tijd Frank. Het zal dit jaar echt wel gebeuren denk ik.

Erg brutaal weer Gijs op naar de 200 CGBP :D

• #9.480
Haha niet te enthousiast ineens he. Ik bankdruk al 16 jaar. Het is de moeilijkste lift om omhoog te krijgen aangezien ik hem ook al het langst train. Daarbij zijn er niet veel mensen die een 200 raw bank hebben. Volgens mij zelfs Huggy niet en die doet voornamelijk bank. En zeker geen mensen van mijn gewicht. Met een 180 raw dit jaar zal ik heel tevreden zijn.

Terug
Naar boven