- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
waarsch is jouw bw ook 2x zo hoog als dat van die instructeur? zijn meestal van die marathonlopers!
Idd bijna dubbel. 60kg was hij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarsch is jouw bw ook 2x zo hoog als dat van die instructeur? zijn meestal van die marathonlopers!
wij hadden een wiskunde docent op school die ook aan klimmen deed, kon zich aan 2 vingers (van elke hand 1) optrekken.. echt hilarisch, want als je hem zag was het echt zo'n kippige kamergeleerdeSame here, bedankt.Close grip is handen tegen glad aan. Mijn medium grip is 1 duim van glad. En wide is bij mij middelvinger op de ringen.
170 close grip is motherfokin' sterk Gijs.... Tja en dat Frank uit jaloezie wilde dat die 175 niet telde? Begrijpelijk, had ik ook gedaan![]()
Dat is met 120kg al geen pretje, maar met 170 word het een regelrechte ramp denk ik, als je hem echt op je gezicht legt!haha nee zo was het echt niet. Frank was een beetje onder de indruk van het gewicht en dan ook nog close grip was ie wat bang voor uit de groove geraken. Hij was er eens bij in de garage toen ik in een vlaag van verstandsverbijstering een rep out met 120 failde en ik de barbell in een excentrische skullchrusher op mijn gezicht moest laten zakken omdat de hele coordinatie weg was. Hij dacht even aan dat moment.

170 close grip is motherfokin' sterk Gijs.... Tja en dat Frank uit jaloezie wilde dat die 175 niet telde? Begrijpelijk, had ik ook gedaan![]()