- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dadelijk weer frobelen. heb net materiaal gehaald bij de ijzerboer voor een monolift attatchement aan mijn rack. Zin in om te gaan knutselen.

Je squat gaat oerendhard de laatste tijd Gijs.... waarom ?
)
In dat Westside filmpje wordt dat ding vastgezet en met de hand naar achteren gedaan.Maar als je daar nu een stang van 200kg oplegt gaat die lopen klooien en rolt de stang eraf vermoed ik omdat het zwaartepunt van de constructie dan verandert. Je hebt geen contragewicht-arm gemaakt toch? Of is die gewoon niet te zien op de foto?
---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------
Het kan overigens wel zonder contragewicht-arm maar dan zouden de verticale balken naast de buis gelast moeten worden i.p.v. eronder. Als je dan een klein haakje hebt i.p.v. een lange is er niets aan de hand.
Nee, niet precies. Bij WSB laten ze gewoon die arm waarover ik het heb los waardoor het zwaartepunt verandert en alles wegkantelt.In dat Westside filmpje wordt dat ding vastgezet en met de hand naar achteren gedaan.