AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.521
Dadelijk weer frobelen. heb net materiaal gehaald bij de ijzerboer voor een monolift attatchement aan mijn rack. Zin in om te gaan knutselen.

haha, goed bezig ouwe knutselkonijn ! :D

Dadelijk weer frobelen. heb net materiaal gehaald bij de ijzerboer voor een monolift attatchement aan mijn rack. Zin in om te gaan knutselen.

Ook aan je huis werken he!! ;)

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

MMM zin in zaterdag!!! Ben nu al goed aan het bulken!! Net weer 1850kcal bij de grote M gegeten! Toch lekker voor de lunch!

Je squat gaat oerendhard de laatste tijd Gijs.... waarom ?

Beter dan AAS.

Fat tissue is voor gijs wat v-tec is voor honda. When it kicks in it kicks in good!!!!!

Gijs, zou je eens kunnen vertellen waar je dat mooie zwarte shirt vandaan heb?:D
Wat is het voordeel op de boxsquat?

Let goed op je constructie straks man, als die stang ineens op je af komt als je eronder ligt....., succes

die block pull is echt heel netjes gijs

• #9.532
hmm ja mannen. Eerst maar Niels: Squat gaat hard omdat ik het meer doe en omdat ik het haat dat jij zover van me weg loopt. Ook de boxsq helpt me.

Tildo voordeel box is vooral leren je posterior chain te gebruiken en te sterken.

Erwin: thnx ging goed ja. Die hoogte is ook lastig dus ben meer dan tevreden.

Barry. Ach ik ben geen technisch tekenaar maar ik maak alles gewoon overdreven sterk zodat ik er heel zeker van ben dat het houdt.

Hij is trouwens al voor 90% klaar. Morgen even afmaken. Dadelijk nog trainen.

Enjoy. (O ja, er zit copyright op deze. Als je hem namaakt even contact opnemen via pm voor rekeningnr;))

Afb065.jpg

Afb066.jpg

Afb068.jpg

De laatste foto had ik de verstelbare poten even getaped om te testen had geen goede boor meer voor de gaatjes. Komnt dus morgen. Werkt perfect:cool:

Erg nice..net zoiets als dat ze bij Westside side barbell gebruiken ?

http://www.youtube.com/watch?v=VfGKCSnbAxg

Damn, jij laat er geen gras over groeien éh?! :bow:
Wanneer zei je dat je dat wel mooi vond zo'n ding, gisteren..?
En vandaag las je het gewoon in elkaar! :thumb:
Errug mooi man.
Ben benieuwd naar je eerste filmpje er mee. ;)

Maar als je daar nu een stang van 200kg oplegt gaat die lopen klooien en rolt de stang eraf vermoed ik omdat het zwaartepunt van de constructie dan verandert. Je hebt geen contragewicht-arm gemaakt toch? Of is die gewoon niet te zien op de foto?

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Het kan overigens wel zonder contragewicht-arm maar dan zouden de verticale balken naast de buis gelast moeten worden i.p.v. eronder. Als je dan een klein haakje hebt i.p.v. een lange is er niets aan de hand.

Maar als je daar nu een stang van 200kg oplegt gaat die lopen klooien en rolt de stang eraf vermoed ik omdat het zwaartepunt van de constructie dan verandert. Je hebt geen contragewicht-arm gemaakt toch? Of is die gewoon niet te zien op de foto?

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Het kan overigens wel zonder contragewicht-arm maar dan zouden de verticale balken naast de buis gelast moeten worden i.p.v. eronder. Als je dan een klein haakje hebt i.p.v. een lange is er niets aan de hand.
In dat Westside filmpje wordt dat ding vastgezet en met de hand naar achteren gedaan.

maar als die tever kantelt kan je misschien ook een soort nokken op die ronde ligger lassen, waardoor die niet verder kantelt?

Nice job iig.

Laatst bewerkt:
In dat Westside filmpje wordt dat ding vastgezet en met de hand naar achteren gedaan.
Nee, niet precies. Bij WSB laten ze gewoon die arm waarover ik het heb los waardoor het zwaartepunt verandert en alles wegkantelt.

Ik weet niet of een gelaste nok wel die enorme hefboom aan kan..

• #9.540
90% af zou toch genoeg moeten zeggen lijkt me maar ja.

1. Er komen kleine plaatjes tegen de uiteindes. Dan heb je dus haken en kan de stang er niet meer af.
2. Ik zet nog plaatjes dwars onder de haken zodat daar geen vraag meer bestaat over de stevigheid.
3. Ik twijfel nog over een contragewichtje. Dat zou echter gewoon een pijpje worden aan een balkje waar je een 5kg schijf aan hangt. Dan klapt ie weg als je uitpakt. Echter niemand die een poor mans mono heeft gemaakt op i-net heeft dat gedaan. Ze laten gewoon de spotter de haken weg pakken. Laat de spotter hem los komt ie automatisch terug naar de squatter.
4 Kleine dwarsbalkjes naar de verticale pijp voor belachelijke stevigheid.

Net even armen gedaan niks spannends.

50mm axle
10x22
10x32
10x42
10x52
5x62
3x67

Preacher curl
10x30
10x50
10x55