AndroidHealthClinic

g-mens log

Armen moet op ontploffen hebben gestaan, (jaja ik weet dat dit het PL/STM hok is maar ben toch wel benieuwd wat ze meten)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.542
46 maar ik heb nauwelijks pomp teveel lopen kletsen. Is ook wel eens 47 gemeten toen ik ook triceps gedaan had.

Niet even de 60mm Axle gehit? :p

J'en suis curieux!! Als je ooit nog een keer zoiets gaat maken voor de verkoop ben ik zeker geinteresseerd. Is voor alleen banken en box squaten echt ideaal.

• #9.545
J'en suis curieux!! Als je ooit nog een keer zoiets gaat maken voor de verkoop ben ik zeker geinteresseerd. Is voor alleen banken en box squaten echt ideaal.

Op jou rack is dat een beetje lastiger dan op een powerrack Daniel.

Ik ben dan ook van plan een keer powerrack kopen. :)

• #9.547
Ik ben dan ook van plan een keer powerrack kopen. :)

Ik had ook jou rack dat weet je he. Toch vorig jaar ook naar een powerrack gegaan. Op zich toch heel blij mee. Veel meer mogelijkheden zoals nu ook weer de mono. En als je een rack hebt kunnen we idd eens kijken.

Puik werk kerel!

Maareuh, in principe heb je dat toch niet nodig wanneer je squat in een powerrack.
Wat ik wel moet toegeven, in monolift squatten is goed om je stabiliteit te behouden aangezien je niet met het gewicht moet uitlopen. Klein maar "belangrijk" verschil in gevoel.:) Het zal wel een meerwaarde geven hoor;)

• #9.549
Puik werk kerel!

Maareuh, in principe heb je dat toch niet nodig wanneer je squat in een powerrack.
Wat ik wel moet toegeven, in monolift squatten is goed om je stabiliteit te behouden aangezien je niet met het gewicht moet uitlopen. Klein maar "belangrijk" verschil in gevoel.:) Het zal wel een meerwaarde geven hoor;)

Ik ben ten eerste gewoon een beetje een mafkees en als ik iets interessant vind en ik heb de mogelijkheid om eraan te komen dan doe ik dat. Ik wilde dit al heel lang hebben omdat ik mij irriteerde aan het uitlopen met bands aan de barbell. Die trekken je naar achter en dan ook nog achteruit lopen is heel vervelend. Zelfde met bankdrukken de barbell achter je vandaan pakken.

Netjes hoor die monolift. Je verzameling wordt steeds mooier.

Ik was gisteren helaas te laat thuis om mee te trainen ! zaterdag kom ik wel naar RPB !!

• #9.552
4 uur snowboarden. Kick ass sport. 3e keer dat ik het een dagje doe, laatste keer was jaren terug. Eerste 2 uur veel vallen daarna had ik het onder de knie en uiteindelijk wat lichte jumps gedaan en wisselen van voet ´switchen´ Te gaaf gewoon. Wedstrijdje rechtdoor met een maat van me moest ik het jammer genoeg afleggen en met record snelheid een flinke hap sneeuw gepakt. Morgen zal ik sommige spïeren wel voelen.

Toe maar ook een monolift je bnet van alle markten thuis.
ben echt wel jaloers:( op alles wat je hebt

• #9.554
Het wordt idd nog eens wat hier.

Vandaag events. Er waren er veel gekomen en er was een goede sfeer.

Event 1: Log
Houten
10x55
10x55
Dikke ijzeren
5x63
5x83
5x103
2x123 3F
2x123
1x123 en een paar uit balans pogingen vooraf gaand
5x113
8x103

Op zich tevreden maar mijn benen waren redelijk trashed van het snowboarden. UB power was perfect. Lowerbody was sloom. Met een goede drive waren er pr's gesneuveld nu een paar evenaringen.

Event 2 Deadlift
5x105
5x145
5x185
3x270 4F net voor lockout gleed hij uit mijn hand, laatst al flinke snee daar vanwege eelt tear dus vanaf hier maar straps bij gepakt.
4x277,5
3x280

Nice.

event 3 Yoke
15m x 180
15m x 220
15m x 260
15m x 320
15m x 320
15m x 320

Op volume gehouden.

Onderdeel 4 Fat dumbbell press
5x45 L
5x45 R
1x62,5 R PR
1x62,5 L
1x65 R PR
1x65 L
1x65 R
1x65 L

Prima de techniek komt erin.

Verder lekker wat pompen

Chins
10xbw
10xbw+15
9xbw+20
5xbw+30
3xbw+40

Dips
10xbw
10xbw+18kg chains
10xbw+30kg chains
10xbw+36kg chains PR

Iedereen nog even aan het pompen. Filmpjes van events moeten nog komen.
Afb076.jpg

Afb075.jpg

Afb074.jpg

Afb073.jpg

Stiekem foto's van knappe mannen maken hé ! Wacht jij maar, ik zal je over 4 weken laten huilen.

Hahaha, nice foto's! Chopperbob staat er ook goed op! ;)

Nice training Gijs, flink volume gedraaid zie iK!

yeah buddy !! Good shit Gijs-mans ! :)

thnx voor de dag Gijs.
mooie training ook ofcourse

:roflol: Iedereen is zo massive dat iedereen er gewoon normaal uitziet.

Terug
Naar boven