AndroidHealthClinic

g-mens log

Op zich ook niet zo vreemd dat je 2 dagen na zware log en axle nog niet op de volle presskracht zat. Volgende keer een dagje (of 2) meer ertussen laten en die 175 kg vliegt door t dak. Even ter geruststelling en vergelijking, ik had gisteren nog best wat spierpijn in de schouders van vrijdag en zou gisteren nog niet eens 120 kg kunnen benchen, en jij zet bijna een PR...Ouwe mafketel :D

Ga je nog wel enigzins wat deloaden deze week voor zondag? Uitgerust zul jij gegarandeerd op elke oefening een PR zet, aangezien je lichaam nu zo gewend is aan die massive intensity en volume.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.782
Thnx Frank je stelt me gerust. Ik voel ook wel dat ik nu echt op de toppen van mijn kracht zit hoor. Deze week is soort van deload nu en zondag knallen.

• #9.783
Vandaag LB

Oef 1 Olympic (full) squat
10xbar
5x60
5x80
5x100
3x140
5x160
5x160
5x160
5x160
5x160

Oef 2 Deadlift (alles zonder riem)
5x120
5x160
3x200
3x240
3x260

Pittig zonder riem en na squat

Oef 3 http://www.youtube.com/watch?v=jVlQhlKf-5Q
10x60
6x80
6x100
6x140
6x160

Ging steeds beter naarmate het zwaarder werd. Ga hem nu veel vaker doen.

Oef 4 supersets leg ext en leg curl
20x50 - 20x20
20x70 - 20x30
20x90 - 20x40

Oef 5 supersets 45% hypers en leg raises
15x - 15x
15x - 15x
15x - 15x

Redelijk intensieve training geweest.

wow vette oefening die hiptrust!

Inspired by Kevin Nee?

• #9.787

Had al een hele tijd geleden een keer een topic erover geopend maar het weer verwaarloosd. Daarna nog altijd de discussie over mijn lockout bij deadlift en toen idd Kevin die regelmatig langs kwam. Alles bij elkaar voldoende om deze variant weer eens op te pakken. Ik denk dat het een hele goede zal zijn.

GVD is het alweer een jaar geleden dat je heel Nederland verbaasde op de eerste kwalificatie. Goed te lezen dat jij je erg sterk voelt op het moment. Ben er van overtuigd dat je erweer bij bent! Succes!!!

Groeten uit het mooie Limburg!

• #9.789
Thnx maat, zondag zullen we het weten. Ik zal zoals altijd alles geven.

Had al een hele tijd geleden een keer een topic erover geopend maar het weer verwaarloosd. Daarna nog altijd de discussie over mijn lockout bij deadlift en toen idd Kevin die regelmatig langs kwam. Alles bij elkaar voldoende om deze variant weer eens op te pakken. Ik denk dat het een hele goede zal zijn.

Kevin Nee deed ze dacht ik op een gegeven moment met 600 lbs max. Maarja, die maakte er dan ook een doel op zich van :D
Ben in elk geval benieuwd wat het je oplevert!
Ik worstel zelf ook meestal het meest op lockout, dus wellicht zou het voor mij ook een goede oefening zijn.

• #9.791
Zo net mijn voor het slapen shake gemaakt.

-kwart liter slagroomijs
-kwart liter volle melk
-500ml franse kwark
-2 bananen

Mix en smakelijk.

Ik ook:

-www.xvideos.com
-10*schudden

Mix en smakelijk!

:roflol:

Is dat de Stiffmeister shake Alex? :D

Erg netjes die training.. ik ga hipthrust ook eens proberen als m'n onderrug weer genezen is

Gewoon in de blender. Dan kun je alles drinkbaar maken :D

Blender bulk = pr's. De mogelijkheden zijn eindeloos wat voor shakes je kan maken.

Terug
Naar boven