Fitness Seller

g-mens log

Jaaaa Gijsje traint aardig intens.. die 60 flips waren leuk om te zien!

! handed tire flips, nieuwe oefening:P? Als ik al die verhalen lees steeds krijg ik steeds meer zin om langs te komen, ik ga spoedig regelen dat ik een keer een zaterdagmiddag vrij ben:).

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.744
Vandaag conditie en actief herstel

10min fiets, 20min crosstr

3x20x20SQ
3x12 dislocates
3x20xbw hypers
2x20x15 tri extension

10min stretchen

Voel me weer prima.

altijd lekker effe alles doorbloeden! Duik straks ook effe weer de garage in!

• #9.746
Lekker bezig geweest weer. RPB groeit en groeit.

Fat dumbbells 50 en 55kg een +60 komt er nog aan.
Afb081.jpg

Platform stones. Nog een paar oude stalmatten ervoor nodig om op te staan en dan is het 120cm en 100cm, plaats voor 4 stones. Natuurlijk een plaatje erop en het is zo 140 of hoger.
Afb083.jpg

weer een sunday well spent zo te zien :thumbs:

verrry nice Gijsmans ! :thumb:

Ziet er ook mooi uit zo, die zwarte db's!

nice Gijs, de krater van zaterdag is nog te zien in de tegeltjes hahaha ;)

Ziet er erg mooi uit Gijsmans ! heb je nog speciale onderdelen die je voor komend seizoen wil bouwen ?

weer lekker bezig geweest ! ziet er super uit

That's that shit G' :cool:

• #9.753
Ziet er erg mooi uit Gijsmans ! heb je nog speciale onderdelen die je voor komend seizoen wil bouwen ?

Ik heb nog een hele lijst die ik wil. Allereerst moet er nog komen en wel zo snel mogelijk:

-120/140/160 stone

Dan:

- 60+ fat dumbbell, ligt er al moet alleen nog gelast worden door broertje vanwege geharde staal soort.

-Zwerfkei 100 kg (zeer binnenkort zal die er zijn)

-Frame carry van bielzen

-powerstairs blokken 175 en 225

-Evt een car circle.

Genoeg verrassingen de komende tijd dus hier. Ondertussen is het al zelfs zo dat er zoveel is dat we al vaak staan te twijfelen tussen al het speelgoed dat ondertussen al verzameld is.

car circle is heel bruut, maar zal wel lastig worden kwa ruimte me dunkt!

• #9.755
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n bruut onderdeel vergeleken met bv log / stones / farmers / powerstairs etc. Eigenlijk 1 van de mindere looponderdelen. Maar qua ruimte kan het best hoor. En qua fabricatie valt het ook echt wel mee dus als ik de tijd heb en het ijzer weer voor weinig bij elkaar weet te scharrelen zal het er wel komen.

he gijs, laat je die stones platforms buiten staan? heb je ze dan met iets bewerkt ofzo? lijkt me niet echt goed als dat hout regelmatig in de regen staat

• #9.758
he gijs, laat je die stones platforms buiten staan? heb je ze dan met iets bewerkt ofzo? lijkt me niet echt goed als dat hout regelmatig in de regen staat

Ja gewoon buiten, zeiltje erover met wat bakstenen dan gaat het jaren mee. Daarna ronsel ik wel weer wat nieuwe gratis palletjes:D

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n bruut onderdeel vergeleken met bv log / stones / farmers / powerstairs etc. Eigenlijk 1 van de mindere looponderdelen. Maar qua ruimte kan het best hoor. En qua fabricatie valt het ook echt wel mee dus als ik de tijd heb en het ijzer weer voor weinig bij elkaar weet te scharrelen zal het er wel komen.

ik krijg altijd flashbacks naar beresteyn bij een carcircle... misschien dat dat meespeelt :D

Terug
Naar boven