Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.002
GVD ik kan het filmpje zelf niet eens zien op de een of andere manier.

Monster pushpress!

• #10.005
Oeh oeh nog 5 kg om onze oude vriend JP te evenaren.

Jesus wat een kreet haha. Cool man. Lekkere speed ook. Is het niet vermoeiend om die stang net boven je borst te houden? Ik laat hem altijd liggen.

deze ging te makkelijk gijs! t*ring jij timmert echt hard aan de weg! maar je traint er ook kei en keihard voor :respect:

• #10.008
ha damn idd er zat ook nog zat speed in. Hij voelde ook easy moet ik zeggen. Maar ik dacht even volgende keer wel weer meer als het er in zit. Zo spaar ik het CNS een beetje. Blijkbaar werkt het aangezien dit al de 3e OH pr is in 3 opvolgende trainingen.
Ik heb ook het idee dat de events trainingen weer voor een boost zorgen.

Good job!

****ing nice gijs! je kunt mij pushpressen :D

Geweldig die gezichtsuitdrukking en dat geluid.. Ik voel een animated gif aankomen :D

Die PP zag er belachelijk makkelijk uit Gijs. Geweldig!

Vreselijk nice Gijs ! je blijft maar sterker worden he :wl:

Wat een bizarre pushpress man! Als je straks ook goed kunt gaan scoren op de boom/log wordt je gewoon snel een echte bedreiging op de sterkste man van nl!

• #10.018
Wat een bizarre pushpress man! Als je straks ook goed kunt gaan scoren op de boom/log wordt je gewoon snel een echte bedreiging op de sterkste man van nl!

HEY:mad:

Godverr. Ik snap je punt wel:D

Het zit er qua stats wel in om top 5 te pakken. Maar dat was vorig jaar ook al zo.

Stats strongman tot nu toe:
-Yoke 390
-Bak dl 420
-Log 133
-Stones run tot 170
-Farmers 80m met de 125 H balken van Jarno

Het heeft te maken met een mix van dingen

1 vorm van de dag
2 vorm van de tegenstanders
3 welke onderdelen!

****ing nice, monster!

het helpt ook dat je nu wel de stones op een hoogte van 1.80 kan krijgen en op de wedstrijd van vorig jaar niet. Dus daar alleen al kun je enorm veel punten er bij pakken.

Terug
Naar boven