MuscleMeat

g-mens log

dikke training weer Gijs! nice PR op log! 140 log zit er voor jou ook aan te komen!

En ik zal het hier ook maar even vermelden, er zit een wedstrijd aan te komen van RPB in samenwerking met Liona Bergman tijdens de musclebeach. Het wordt voor de meeste mensen die met mij bekend zijn een prachtige wedstrijd. Met true log 80 op reps, 250 yoke 25m, stone over yoke, farmers en een mooie medley natuurlijk!

getver, dan moet ik dalijk men schema maar eens aan gaan passen :eek:

klinkt very tantalizing

lekker weer je log PR omhoog !! en die wedstrijd erg leuk man !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.965
getver, dan moet ik dalijk men schema maar eens aan gaan passen :eek:

klinkt very tantalizing

Aaaaah Erwin mijn mattie jep echt iets voor jou. Stel je voor een zonnige dag in Augustus. De hele gang bij elkaar. Ik, Niels, Frank en alle bekenden van RPB. Lekker onderdelen doen in een competatieve sfeer met veel bekenden en achteraf chill een pilsje pakken. Wat wil je nog meer in het leven..........:)

Hey Gijs, ik bedenk me net.. ik mis toch wel de kroon op je wedstrijd om het een echte RPB wedstrijd te maken: de deadlift op max!!!! Dat zou ik wel erg gaaf vinden...

en zoals ik al zei toen straks: ****ing nice log, zeker nadat je donderdag jezelf al muf had gepressed op de MP. Mafketel :thumb:

En binnenkort samen weer trainen in de nieuwe gym met een flinke maaltijd en filmpje als PWO !! :D

• #9.967
Hey Gijs, ik bedenk me net.. ik mis toch wel de kroon op je wedstrijd om het een echte RPB wedstrijd te maken: de deadlift op max!!!! Dat zou ik wel erg gaaf vinden...

en zoals ik al zei toen straks: ****ing nice log, zeker nadat je donderdag jezelf al muf had gepressed op de MP. Mafketel :thumb:

En binnenkort samen weer trainen in de nieuwe gym met een flinke maaltijd en filmpje als PWO !! :D

Dat zou er bij kunnen ja.......... Zou ik wel willen hoor. Laten we even kijken dadelijk naar de details en dan bespreek ik het wel. Ook hoeveel deelnemers er mogen meedoen en hoe lang we qua tijd hebben enzo.

Leuk initiatief die wedstrijd Gijs.

Weer een akelig volume gedraaid op de events. Log gaat ook goed zo te zien. Als je dit zo kunt doorzetten zal de mijlpaal van 140kg loglift zeker op korte termijn binnen het bereik zijn.

• #9.970
Thnx ja ik hoop zo tegen deze zomer.

nice G :)
wedstrijd klinkt ook erg leuk.

Aaaaah Erwin mijn mattie jep echt iets voor jou. Stel je voor een zonnige dag in Augustus. De hele gang bij elkaar. Ik, Niels, Frank en alle bekenden van RPB. Lekker onderdelen doen in een competatieve sfeer met veel bekenden en achteraf chill een pilsje pakken. Wat wil je nog meer in het leven..........:)

klinkt als een wedstrijd die het waard is om naar toe te trainen... leuk onderonsje. frank wil ik sowieso wel weer eens tegen komen in het veld :fire:

keep us posted, ik vind het tof klinken :D

dikke training neergezet.
goed idee ook van die wedstrijd!

Je schouders en benen gaan qua kracht echt goed de laatste tijd, ben je gaan varieren met oefeningen of?

[Link niet meer beschikbaar]

Weet neit of deze link al gepost is in het noord nederland topic (te lui om het na te kijken).
Maar bij de 1min50sec zie je Gijs de 170kg stone laden en ontladen!! Nice gijsie :D

t*ring wat een brutale rug zeg !

Wat een ontlading! Super!

En wat een taaltje dat fries, als Jan praat is helemaal niks meer van te maken.

Ik kreeg echt een mannen harde plasser van je emotie display Gijs! Mooi man!

Terug
Naar boven