MuscleMeat

g-mens log

Spierpijn en stretchen zou ik niet doen gijs, dan ga je alles wat "kapot" is nog meer "kapot" maken i.p.v. herstellen.

Hmm, het staat in de handleiding "Rek in prestaties" door Gerard van der Poel, inspanningsfysioloog, en was in opdracht van NOC*NSF. Conclusie was niet stretchen als je spierpijn hebt. Ik wil het best een keer wat uitgebreider uit typen maar ga nu leren. PM maar als je het wilt weten anders vergeet ik het.

Heb me net ingeschreven voor je wedstrijd, toffe wedstrijd man!!!!!!!!

binnenkort kom ik wel weer een keertje trainen hoor.

Licht dynamisch stretchen kan wel, maar als je echt hard stretched veroorzaak je ook microtrauma

Ook ingeschreven!
Hoop toch bij die tijd qua stats veel hoger te zitten. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.152
Goed zo jongens.

Vandaag UB

Oef 1 Military press
10xstang
5x40
5x60
3x80
1x100
1x110
1x120 PR
1x110 2F
4x100
5x90
6x80

Nice.

Oef 2 Pull ups (wijde greep)
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Oef 3 Close grip 60mm axle press (met chains, 10kg onderin en 20 bovenin)
5x36+ch
5x76+ch
5x96+ch
5x106+ch
5x106+ch
5x106+ch

Pff prima, maar de axle had vandaag het plan opgevat me te vermoorden.

Oef 4 Hammerstrength low row
15x80
12x90
10x100
10x120

Oef 5 Pec fly machine
20x12blokjes
15x16bl
12x19bl
10x21bl full bl

Oef 6 Reverse pec fly
20x
15x
12x
10x

Kapot. Nog niet helemaal hersteld van dat buikgedoe en dat merkte ik in mijn conditie.

nice G, die OH gaat hard de laatste weken!

ziek en toch pr's?Hoe doe je het toch?

Belachelijk sterk G-men. Het blijft me verbazen hoe jij toch maar steeds progressie blijf maken... (btw: zou je in mijn log ff kunnen kijken voor wat trainingsadvies?:P)

Zeer nice!
PR op film?

• #10.157
ziek en toch pr's?Hoe doe je het toch?

Wilskracht Wietse je kent me toch. S'avonds kotsen, de dag erna de hele dag met pijn en moeite 4000kcals weg eten omdat ik weet dat ik de dag erna wil trainen. En natuurlijk is het resultaat dat ik even later na de training alsnog aan het kotsen sla. Maar ik weiger gewoon me klein te laten krijgen door zo'n virus. En nee geen Dbol alvorens je die post weer neerzet.

Belachelijke mp!! Je gaat Vicking achterna in zijn 140+ tijd. :D

• #10.159
Belachelijk sterk G-men. Het blijft me verbazen hoe jij toch maar steeds progressie blijf maken... (btw: zou je in mijn log ff kunnen kijken voor wat trainingsadvies?:P)

Ik zal even kijken;)

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Nee eigenlijk vergeten deze keer sorry.

Belachelijke mp!! Je gaat Vicking achterna in zijn 140+ tijd. :D

130 had Jacco toch? Dat is dat onvergetelijk filmpje van het rack:D
Ik hoop dat ik zo fortuinlijk mag zijn ooit de 130 mp te doen. Van 120 naar 130 kan nog een heeeeeeele lange weg worden.

Had je de axle bijna op je gezicht gekregen Gijs? Of bedoel je dat niet?

Terug
Naar boven