Fitness Seller

g-mens log

Het zal vast goed komen Gijs, zolang je maar zelfvoldoening hebt is het al goed. Of je je nou plaatst of niet.

Ik zal er helaas waarschijnlijk niet bij zijn, omdat ik geen vervoer heb.

Ik zie je zaterdag waarschijnlijk pas.

Pfoeh, eerst waren er al gegrillede kippetjes, nu tuna sandwiches... Toch eens kijken of ik niet wat tijd vrij kan maken Donderdag :meal:

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.551
Ik ben lekker aan het rusten en ik moet zeggen ik voel me elke dag beter herstelt. Krijg verdomd veel zin in donderdag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.553
Daar zijn we weer.

3e kwalificatie sterkste man van NL. Editie Zuid!

Onderdeel 1 Truckpull 17ton harnas en touw
Zeer zware combinatie en zeer zwaar op gang te krijgen. Ging er daarom te hard inhangen en gleed uit. Meerdere hadden daar wat last van, zowel Kelvin als bv Rick.
Wel goed doorgepakt en de conditie speelt dan mee en met 59 sec een redelijke tijd. De eerst 4 na mij kwamen na een minuut en uiteindelijk een 8e plek van 13.

Onderdeel 2 Log 110 1minuut.
Was de IFSA van Jarno en om de een of andere manier blijft dit voor de meesten gewoon een lastig log. Techniek ging echt heel mooi moet ik zeggen en deed er 5 en had toen nog 15 sec. Had iets meer rust moeten pakken voor de laatste die heb ik net boven het hoofd moeten dumpen om herhaling van de finale te voorkomen. Zeer tevreden met 5 en daarop gedeeld 3e geworden.

Onderdeel 3 Tireflip. 350 8 flips
27 sec en redelijk foutloos gedaan voor mij. Ik denk dat er ultiem een 25er in moet zitten maar dit was al goed snel. Echter iedereen ging gewoon los op dit onderdeel en Rick was echt niet te geloven. Ik durf zelfs te beweren dat we nooit meer een snellere run zullen zien! (19sec) 6e plek voor mij op de flip.

Onderdeel 4 Farmers 120 per hand
De bekende H balken van Jarno 60m met 1 turn om de tire heen. Pikte ze op en voelde als niks heb gewoon sprint all out getrokken en 26sec 1e plek!

Voor we het laatste onderdeel in gingen stond ik 3e!! Alle kansen dus.

Onderdeel 5 Stones
En jawel hoor de grote ballen (diameter) van Jarno en het door mij vervloekte 180cm platform. 110 veel moeite heb hem doorgekopt erop en de rest tot 150 heel easy erop.
De laatste bal 160 gelapped wat een pr is omdat die roze bal van Jarno me nog nooit is gelukt, langzaam ging ik cm voor cm wat hoger en toen was de pijp leeg. Jammer maar het had op de top net niet uitgemaakt. Stones zoals in Noord was een ander verhaal geweest hier... 5e plek hierop geloof ik.

Uiteindelijk 4e plek 1punt achter Patrick die me net voorbij ging op de stones.

Mooie wedstrijd en voelde me weer lekker in mijn element.
O ja iedereen die kwam kijken vond ik ook top, het was bovenal ook een heel gezellige dag!

Toch goed gepresteerd Gijs, op naar Lopik.

Mooie wedstrijd Gijs. En wat jammer dat je er weer nét naast zit..

Zijn er nog filmpjes gemaakt?

Zeer sterk weer Gijs!:thumb:

zeer nice gepresteerd Gijs! Sterk!

Volgende kwalificatie is voor jou!

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Wat me wel verbaasd is het broertje van Jarno.. Vorig jaar 8e of 9de en nu 2de?
Damn, dan is ie flink vooruit gegaan! Hoeveel reps had die op de log?

Erg netjes dwergje!

Erg goed die 1e plaats op de farmers walk!

Terug
Naar boven