AndroidHealthClinic

g-mens log

Zeer en zeer sterke prestatie Gijs!
Jammer dat je net niet de kwalificatie binnen hebt maar op naar de volgende wedstrijd!
Blijf me verbazen hoeveel gas jij wel niet kan geven in zo'n korte tijd. (vrij veel wedstrijden in zo'n korte tijd en dan toch keer op keer presteren, top hoor!)

mooi resultaat weer man!

Zeker weer netjes gepresteerd Gijs! Trouwens een mooie foto waarin je ziet dat je een onderrug van staal hebt:D

[Link niet meer beschikbaar]

Zuid%20Nederland%202010%20265.jpg

Brute foto !

Mooi gepresteerd. Jammer van de net niet kwalificatie.

Blijft benieuwd hoe je gaat presteren als je nog meer periodiseert.

Succes met de voorbereidingen voor de volgende kwalificatie wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.566
thnks mensen ja mooie foto's van Doetze echt super!

De filmjes komen er zo aan. Duurt een tijdje om ze up te loaden omdat ze met megapixels zijn gemaakt door mijn pa.

Het broertje van Jarno had 2 reps op log maar is heel sterk in bv truck/flip en stones.

Ben benieuwd naar de filmpjes Gijsie! :D

Was is je bw op dit moment, 105 ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.568
102-103

mooie wedstrijd gedraaid gijsmans!
ben benieuwd naar de filmpjes

goede wedstrijd gedraaid, als ik het zo lees lijkt het alsof deze je beter beviel dan die van afgelopen week?

wtf trouwens... 19 seconden op die tires van die Rick dude, dat is echt zwaar insane

maare dit was je laatste kans op plaatsing?

goed gepresteerd weer !! ben benieuwd naar de filmpjes !! Op die ene foto van die stones is je rug echt insane !!! erg jammer dat het net niet genoeg was......

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

goede wedstrijd gedraaid, als ik het zo lees lijkt het alsof deze je beter beviel dan die van afgelopen week?

wtf trouwens... 19 seconden op die tires van die Rick dude, dat is echt zwaar insane

maare dit was je laatste kans op plaatsing?

nee, nog 1 kans

Doen het beide niet meistro.

Volgende week pakken jij en Patrick hem gewoon!

Sowieso alle fans verwachten je in de finale:)

1:28 Gijs ouwe bodybuildert !

haha, lachen filmpje..... Easy shit man !!

Terug
Naar boven