Fitness Seller

g-mens log

Usain Bolt style! :D Succes in Lopik: Fouad en jij moeten zich nog even plaatsen om de -105kg op het NK te vertegenwoordigen.

Balen man. Wel kranig gestreden!

Hey Gijsie!! Even je blog aan het checken uit Costa Rica!! Het is hier super, duiken gaat goed! Morgen de zee in!! Goede wedstrijd gedraait zie ik!! Groeten aan iedereen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.586
Hey broer ben je er nog, zet net de msn aan.

haha al die ADHD junkies slapen niet voor 3 haha :D

E Z Sjit

je weet tog!

wat een verschil in snelheid met die andere grote kale
mooi om te zien G

Wat een kudt platform voor die stones ! alsnog erg goed gedaan

super gedaan man!

Eindelijk ook de stones gezien, die werkte nog niet bij mijn laatste post van gisteren. Het ziet er allemaal wel gelikt uit zeg..

Wat kom je nu nog tekort om die laatste steen erop te leggen? Is het puur kracht? en klein beetje lengte of,,.?

haha jezus die abs bij dat stones filmpje gijs.. ik denk dat de dames uit het publiek naar huis zijn gegleden die avond.
ze gaan er snel op trouwens allemaal.

Knappe prestatie gijs

• #10.595
Eindelijk ook de stones gezien, die werkte nog niet bij mijn laatste post van gisteren. Het ziet er allemaal wel gelikt uit zeg..

Wat kom je nu nog tekort om die laatste steen erop te leggen? Is het puur kracht? en klein beetje lengte of,,.?

Uiteindelijk komt het altijd neer op kracht natuurlijk. Kijk lengte scheelt hier heel veel, vooral de eerste steen kost mij gewoon heel veel energie en dat gaat je nekken op die laatste. Echter als je heel veel kracht in surplus hebt dan moet dat ook nog kunnen.

Daarbij is deze roze steen van Jarno andere koek als bv een 156 bal (die ook 160) wordt genoemd van Jan. De diameter is veel groter en voelt ook stuk zwaarder (stel de bal is 162? dan noemen ze het ook een 160)

Je zag bv met andere hoogtes en kleinere diameter ballen dat ik in noord de 170 deed.

haha jezus die abs bij dat stones filmpje gijs.. ik denk dat de dames uit het publiek naar huis zijn gegleden die avond.
ze gaan er snel op trouwens allemaal.

Haha een vroeg nog of ik nu single was omdat die blonde (Hieke dus) er al een paar keer niet bij was geweest.:eyebrow:

Wat een karakter man! :bow:
Heel goed gestreden Gijs.
En je bent klaar voor het strand zo te zien man! ;)

• #10.598
haha ik ben op mijn dikst ever ofzo.

haha mattheu gaf je een schouderklop en je vloog zo naar voren. :D

Terug
Naar boven