MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.521
Hoe zou je die powerstairs in kleine stapjes kunnen trainen? Zou een duckwalk ding bijna hetzelfde zijn?

Tja Alex traint er wel zo voor nu, ik ben benieuwd of het hem gaat helpen, het explosieve van de grond trekken zou je wel zo kunnen trainen denk ik echter de stand van de voeten is anders en evt de hoogte van het handvat etc etc. Maar ja wie niet waagt wie niet wint. Ik wil gewoon die blokken hier hebben.

Toch een goede wedstrijd gedraaid Gijs! Op naar donderdag om je als nog te plaatsen;)

[Link niet meer beschikbaar]

jpg.gif
[Link niet meer beschikbaar]

Rug is erg goed! Borst wat minder geworden lijkt het..

Maakt je dat nog uit of puur functioneel beter sterke schouders?

• #10.524
Borst is idd iets minder geworden omdat ik al het drukken voor 90% close grip doe en ook weer voor 90% elke UB training start met een OH oefening. Daarbij heb ik denk ik al 2jaar geen fly meer gedaan en doe ik denk ik al een jaar of 10 geen pec deck meer.
In principe is het omdat ik mij gericht heb op strongman maar ten tweede omdat ik mijn borst zoiezo wel prima vind. Ik vind mij met deze schoudermassa zelfs beter in verhouding.

---------- Toegevoegd om 02:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn nieuwe pronkjuwelen bij RPB.

Mooie schijven Gijsmans ! hoeveel heb je ervan

50 kg schrijven? :D vet! Heb je nu 2x50 ipv 4x25 gekregen? Of 4x50?

• #10.527
4x25 en 2x50

Als Chopper er nu is moeten we toch aardig uitkomen met 1200 kg nu?

t*ring, hoe regel jij je schijven??!!!!!!!
I need plates too!

• #10.530
  • #10.532
Nu heb ik er toch echt genoeg, mss dat ik nu wat schijven weer weg doe die ik zelf minder vind en dan een aantal andere bij regel als de kans zich voordoet. Bv een aantalx 20 weg en een paar 25ers erbij. Vooral voor het laden van de Yoke zijn die prettig.

Of bumpers.....

toffe schijven gijs. 50kg schijven zijn altijd naiz

Gijs, ik heb zo eens na de onderdelen en deelnemers van Eindhoven gekeken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer jij de truckpull netjes doet dat je erbij bent. Boom en stones van je gaan netjes, wheelflip en farmers daar vlieg je mee! Mark my words!!! JIJ en RICK

Gijs, ik heb zo eens na de onderdelen en deelnemers van Eindhoven gekeken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer jij de truckpull netjes doet dat je erbij bent. Boom en stones van je gaan netjes, wheelflip en farmers daar vlieg je mee! Mark my words!!! JIJ en RICK
eens, ik denk dat dit een mooie kans is!

Leuk nieuw speelgoed. Ik denk zeker dat je een kans hebt donderdag, maar ik schat Patrick ook erg hoog in. Zeker als je kijkt wat hij heeft laten zien op Zuid-Holland....

Hij maakt kans daar is ook alles mee gezegt. Maar hij moet het nog doen, vergeet niet de wedstrijden zijn zeer kort na elkaar

• #10.539

No pressure....

Ach er kan van alles gebeuren, zorg dat je scherp, goed hersteld en uitgerust ten tonele komt, dan kan je alles geven.

Moet je niet tot na middernacht aan een true log of een fat dumbbell gaan zitten klooien :D

Terug
Naar boven