Fitness Seller

g-mens log

huh? Jouw training past op 1 pagina Gijs en hoef niet te scrollen... waar zijn de 5 setjes legpress, leg extensions, hypers etc. gebleven??? :D

****ing nette squat iig! 9x190 is zeker toch wel een 230/235 kg als 1RM?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.582
Ik heb geen idee Frank, als dat zo zou zijn zou ik ook die 250 met banden moeten kunnen zo onderhand.

Man man man wat een Squats! 9x190 Full en raw, potverdomme als die 250 er nu niet in zit dan weet ik het ook niet meer Gijs.
En weer impressive Fronts na de Back Squats!

• #11.584
Thanks Fawaz ik ga de fronts weer eens wat regelmatiger doen. Had ze toch een tijdje weer in de ijskast gezet maar het kan prima tussen sq en dl.

Ziet er inderdaad zeer netjes uit Gijs, krachtige squat heb je neergezet!

• #11.586
Het moet nog veel krachtiger. Ik heb de volgende ambities neergezet:

Voor het eind van dit jaar de 250 met banden. En voor eind volgend jaar 300 met banden. Ik wil in ieder geval nooit meer op een wedstrijd niet 1 rep kunnen halen op zo'n squatmachine!

250 / 300 moet wel haalbaar zijn, en al helemaal voor jou:D
Succes man, ik blijf je volgen.

Klinkt goed Gijs!
Binnenkort ook alvast oefenen met de Yoke Squat Machine. :D

op naar dergelijke repouts met 200+!

• #11.590
Ja maar daar moet ik toch nog het een en ander voor maken. Blijkt dat de yoke 5 cm te breed is voor het powerrack. Ik zal dus ook nog een nieuw tussenstuk maken dat 5 cm minder breed is. Ik gebruik dan meteen een echte stang ertussen. Is mooi voor de bakdeadlift en de squat dan. Ook gelijk een toevoeging voor viking press en Gijs is helemaal gelukkig.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

op naar dergelijke repouts met 200+!

Ja dat is wel de bedoeling idd. Met banden en low bar heb ik nu 7x200 gedaan en full olympic en raw 4x200. Mss wordt het toch nog wel eens wat dat squatten bij mij.

• #11.591
Vandaag rug een wat alternatief programma ivm de elleboog.

Oef 1 Hammerstrength low row (one hand)
10x25
10x50
10x75
10x90
10x100
10x125 PR

Oef 2 T bar rows
10x40
10x60
10x100
10x140

Oef 3 Hammerstrenght high rows (breed)
10x50
10x100
10x120
10x140

Oef 4 V handle pull down
10x90 full bl
10x90
8x90
8x90

Oef 5 Barbell shrugs
10x100
10x140
10x160
10x180
20x140
20x140
20x140

Op weg om Frank zijn traps te overtreffen!

Oef 6 Barbell curls
20x20
15x40
10x50
15x40
20x30

Eerst heel gevoelig de elleboog bij de set met 50 aangekomen was het ongemak helemaal weg. Gewoon keihard doorbloeden die hap.

lekkere pomp en volume training Gijs!

goede training gijs, maar wat is er met je elleboog dan?

Respect voor die Squat, man!

• #11.595
In de linker elleboog voelde ik eind Juli tijdens Low bar squat rep out iets "poppen". Ik denk een peesje wat ingescheurd of iets dergelijks. In ieder geval werd het niet blauw. En kon ik wel gewoon door trainen met wat ongemak. Een week of 3 later leek de pijn voor 95% procent weg en kon ik ook weer met extra gewicht chinnen etc. Echter vorige week toen Erwin en Chris hier waren voelde ik hem weer trekken tijdens squat repout. Hij is nu weer gevoelig als ik mijn arm helemaal strek.

Zou zeer vervelend zijn als het een peesscheur is. Misschien is je elleboog gewoon overspannen?

@ Squatmachine, als je een manier hebt om het Yoke als Squat machine kunt gebruiken dan heb je toch gelijk ook een Viking Press? (gewoon de Yoke wat lager in de rack leggen)

Het moet nog veel krachtiger. Ik heb de volgende ambities neergezet:

Voor het eind van dit jaar de 250 met banden. En voor eind volgend jaar 300 met banden. Ik wil in ieder geval nooit meer op een wedstrijd niet 1 rep kunnen halen op zo'n squatmachine!

mooie ambitie, en zeker haalbaar voor jou !

:kiss: op je elleboog

• #11.599
Kon eindelijk cd'tje van Alex openen van de Belgian Strongman cup en de volgende fotoreeks kon ik jullie niet onthouden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

haha die laatste is echt top:p

Terug
Naar boven