- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
beestige training kerelen gruwelijk die yoke als deadliftbak haha! Wil ik volgende keer ook wel ff mee spelen
![]()
Is best maar is echt belachelijk zwaar met de schijven zo dichtbij. Volgende keer mss ook bv 2x50 op de achterste pinnen dan kan de bak ook niet meer verschuiven. Nu had ie nog de neiging om bij een repout iets te verspringen als je hem neerzette.
Lekker gebeest Gijs!
Inderdaad een zeer lekkere Front Squat na die gruwelijke Oly's en Deadlift!
Thanks was er ook zeer tevreden mee. Zoiezo al heel lang geen FSQ gedaan en dan na die oefeningen nog 160.
Originele manier om van een yoke een bakdeadlift te maken, goed gevonden![]()
Thanks. Soms liggen de oplossingen idd voor het oprapen en moet je er maar net op komen. Zonde om veel geld uit te geven voor materiaal voor een dl bak als je hem eigenlijk al hebt liggen. Zit nog uit te vogelen hoe er ook nog een SQ app van te maken met minimale aanpassingen.
Die 45% sit ups tegen band klinken wel als een leuke oefening. Op een decline bankje en dan iemand die met zn voet op de band gaat staan, neem ik aan?
Wel bankje maar ik choke (lus en dan door zichzelf) de band gewoon om een paal van het powerrack en zet het bankje er een stuk vandaan.
Lijkt me prima.