- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke front squat kerel, gaat goed gelijk op hemaar op die verrekte deadlift moet ik het echt af laten weten hoor, pfoe das wel erg sterk 280 + small band!

170 was toch een evenaring van je PR? dacht dat je vorige keer tijdens de training zei dat je pr van way back 170 was?
hondsbrutale training sowieso
Zieke training Gijs, leuke "dynamic" effort haha. Maar damn die Front Squat begint heerlijk op gang te komen en de Deadlift is natuurlijk gewoon veelste ziek. Is 270+B een 320 DL, en zoja dan heb je die toch al eens gepakt? Of is het een PR met bands?
Hams waren denk ik altijd wel het punt wat je tegen hield om veeeeeel meer te Deadliften want je rug kan het makkelijk hebben lijkt me.
Gijs, de stones moeten echt een stuk beter volgend jaar op de sterkste man. Kijk maar eens goed straks om 1900 op rtl7. Elke zaterdag train je als een malle op de yoke...Yoke is al sterk genoeg man! Focus nu eens op de stones in je achtertuin en doe van de yoke slechts 2 sets. Op de stones heb je naar mijn mening te veel punten laten schieten op de concurrentie. Als je de totaal uitslag van de events bekijkt zul je het met me eens zijn dat je hoger had kunnen eindigen als de stones beter geweest waren. Op onderdeel deadlift pak je niet zoveel punten Gijs..al zou je raw 330 kg kunnen trekken. Hier liggen de meeste deelnemers nl vlak bij elkaar. Log lift wordt al beter..eindelijk. Grip event is super! Vrachtwagentje trekken kan sneller. fl**ker maar elastieken aan de muur bij je in de garage en simuleer de truck pull. Wheel flip kan sneller doormiddel van explosief op pendlay rows te trainen in combinatie met powercleans meteen daarna. Succes. Groeten.