AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.641
Small band onder de barbell door zal een kg of 40-50 zijn. Zal er eens mee op de weegschaal gaan staan voor je.

hahaha, goed bezig monster ! Ben trots op je ! Dit soort dagen zijn juist het lekkerst :D

Dikke front squat kerel, gaat goed gelijk op he ;) maar op die verrekte deadlift moet ik het echt af laten weten hoor, pfoe das wel erg sterk 280 + small band!

haha, mocht je weer je CD draaien !! en daar ging je DE !
erg mooie en sterke frontsquat PR, en 280 DL tegen smallband !! weer lekker tekeer gegaan maat !

• #11.645
Dikke front squat kerel, gaat goed gelijk op he ;) maar op die verrekte deadlift moet ik het echt af laten weten hoor, pfoe das wel erg sterk 280 + small band!

Haha de motivatie kwam ook van jullie he. Ik dacht stiekem evenaren en erover maar miste de 180 net. We blijven elkaar wat opjutten zo:p

Lekker bezig man!! Top die FS! En kunnen we binnenkort weer een PR gaan verwachten op de deadlift? Lijkt er wel op he ;)

• #11.647
Als die hamstring nu eens serieus opgeeft met irriteren dan gooi ik het volume naar een ouderwetse 2a3x per week en dan zit ie er snel in ja.

Raw pr is nog steeds toen een butt ugly 312,5 bij Jules. De 300 zal nu wel weer goed gaan verwacht ik. De groove begint weer lekker terug te komen merk ik. Mijn onderrug en bovenrug zijn ook sterker dan ooit alleen mijn hams zijn echt nog een beetje een weakspot. Is de pijn daar dus volledig weg dan hoger volume DL aangevuld met meer werk voor de hams. Ik ben er al voorzichtig mee begonnen zoals de romanians en de hypers van vandaag en gaat redelijk.

Klinkt goed man! Goed focussen op de zwakke plekken, zorgen dat je zwakke punten je sterke punten worden ;) de rest blijft toch wel ff op niveau en dan gaat tie helemaal goed komen! En als iemand dat klaar kan spelen ben jij het wel Gijs!!

170 was toch een evenaring van je PR? dacht dat je vorige keer tijdens de training zei dat je pr van way back 170 was?

hondsbrutale training sowieso

Zieke training Gijs, leuke "dynamic" effort haha. Maar damn die Front Squat begint heerlijk op gang te komen en de Deadlift is natuurlijk gewoon veelste ziek. Is 270+B een 320 DL, en zoja dan heb je die toch al eens gepakt? Of is het een PR met bands?

Hams waren denk ik altijd wel het punt wat je tegen hield om veeeeeel meer te Deadliften want je rug kan het makkelijk hebben lijkt me.

Zeer nette training vol pr's!

Gijs, de stones moeten echt een stuk beter volgend jaar op de sterkste man. Kijk maar eens goed straks om 1900 op rtl7. Elke zaterdag train je als een malle op de yoke...Yoke is al sterk genoeg man! Focus nu eens op de stones in je achtertuin en doe van de yoke slechts 2 sets. Op de stones heb je naar mijn mening te veel punten laten schieten op de concurrentie. Als je de totaal uitslag van de events bekijkt zul je het met me eens zijn dat je hoger had kunnen eindigen als de stones beter geweest waren. Op onderdeel deadlift pak je niet zoveel punten Gijs..al zou je raw 330 kg kunnen trekken. Hier liggen de meeste deelnemers nl vlak bij elkaar. Log lift wordt al beter..eindelijk. Grip event is super! Vrachtwagentje trekken kan sneller. fl**ker maar elastieken aan de muur bij je in de garage en simuleer de truck pull. Wheel flip kan sneller doormiddel van explosief op pendlay rows te trainen in combinatie met powercleans meteen daarna. Succes. Groeten.

• #11.653
170 was toch een evenaring van je PR? dacht dat je vorige keer tijdens de training zei dat je pr van way back 170 was?

hondsbrutale training sowieso

Nee was 160 zei ik toen en was toen met jou ook evenaring raw. Met banden was 170 idd.

Zieke training Gijs, leuke "dynamic" effort haha. Maar damn die Front Squat begint heerlijk op gang te komen en de Deadlift is natuurlijk gewoon veelste ziek. Is 270+B een 320 DL, en zoja dan heb je die toch al eens gepakt? Of is het een PR met bands?

Hams waren denk ik altijd wel het punt wat je tegen hield om veeeeeel meer te Deadliften want je rug kan het makkelijk hebben lijkt me.

Gaat goed idd. En idd die hams moeten gewoon veel sterker.

Zeer nette training vol pr's!

Thanks en zie je wrs dus morgen.

Gijs, de stones moeten echt een stuk beter volgend jaar op de sterkste man. Kijk maar eens goed straks om 1900 op rtl7. Elke zaterdag train je als een malle op de yoke...Yoke is al sterk genoeg man! Focus nu eens op de stones in je achtertuin en doe van de yoke slechts 2 sets. Op de stones heb je naar mijn mening te veel punten laten schieten op de concurrentie. Als je de totaal uitslag van de events bekijkt zul je het met me eens zijn dat je hoger had kunnen eindigen als de stones beter geweest waren. Op onderdeel deadlift pak je niet zoveel punten Gijs..al zou je raw 330 kg kunnen trekken. Hier liggen de meeste deelnemers nl vlak bij elkaar. Log lift wordt al beter..eindelijk. Grip event is super! Vrachtwagentje trekken kan sneller. fl**ker maar elastieken aan de muur bij je in de garage en simuleer de truck pull. Wheel flip kan sneller doormiddel van explosief op pendlay rows te trainen in combinatie met powercleans meteen daarna. Succes. Groeten.

GVD en nu weet ik nog steeds niet wie je bent:mad:

Stones is gewoon loeizwaar op 180cm met mijn lengte. Ik vond de 2e steen 140 op 168cm makkelijker en dat zegt genoeg. Ik zal een zeer belachelijke uit verhouding OH press moeten krijgen om die steen er super snel op te krijgen. Ala Fouad. Dit is natuurlijk wel mijn doel! Zie ook mijn trainingen op mp. Ik ga ook meer stones doen wees gerust! Wat betreft de zwaardere stones, ze komen eraan. Mike heeft voor mij nu een 150 klaar. Het zal allemaal zo moeten, ik ben geen miljonair en kan niet gewoon even een rijtje bestellen bij Jan.

Yoke vind ik leuk en is goed voor alles, je kunt nooit sterk genoeg zijn in je core. Truckpull was meer dan 10 sec sneller dan vorig jaar en sneller dan Fouad dit jaar, de progressie lijkt me duidelijk. Wheel flip is ook vooruit gegaan maar zal nog sneller moeten gaan getuige dat het niveau van de meeste deelnemers tegenwoordig onder de 25 sec duikt. Er kan nog meer uit mijn lichaam gehaald worden en dat zal ik zeker doen maar ik weet ook heel goed wat ik vooral nooit zal doen om maar mee te kunnen met anderen.

amen

• #11.655
Vandaag events @ RPB. Leek wel weer de meet. Uiteindelijk stonden we met 12 man te liften ofzo. Top!

Event 1 Logpress (lange houten)
5x80
5x80
1x102,5
1x120
2x130 PR
1x130
1x130
1x130

Event 2 Circusdb
3x50 L & R
2x55 L & R
1x71 R
0x71 L een fail
1x71 R
0x71 L een fail

Links lijkt de db moeilijker. Mss de elleboog ook, maar hij ligt er ook minder lekker.

Event 3 Stone 105 schouderen
5x
5x
5x

Toffe oefening en goed voor de bovenrug. Als de zwaardere stenen er ook zijn zeker vaker doen.

Event 4 Yoke
20mx150
20mx250
20mx300
20mx350
20mx400 geen drops volgens mij pr zonder drops.
10m+ 430 PR

Event 5 Sick sick medley.
20m sled 250 - 20m 80kg zwerfkei - 3 flips tire 380 - 20m 100 farmers - 20m 65kg postzak.

Run 2: 20m sled 300 - 20m 80 zwerfkei - 3 flips tire 380 - 20m 120 farmers - 20m 65 postzak.

Niemand behalve ik haalde de 2e medley wie o wie komt mij van de troon stoten?

En toen gingen de jongens nog wat spelen met de bakdeadlift. Het kon niet op allemaal het was een mooie dag.

bij deze meld ik me aan voor die medley haha

lekkere training weer, ik weet niet of het mag of ook wel kan maar zou je met stones van die sylvester stallone schoenen aan kunnen met een ingebouwde verhoging van 10 centimeter, zou kunnen schelen voor die eerste stone of heb je al een verhoging.

Zeer goed bezig geweest Gijs! Eindelijk zie ik de stones in je training. Wel een mega laag volume van 3 keer 5. Dat moet dus hoger. Logpress gaat zeer goed. Wellicht aan het eind van het jaar top 1rm met 150 kg! Niet te overmoedig worden Gijs dat niemand je van de troon kan stoten. Er zijn al genoeg koningen gevallen)). Blijf scherp en focus op je zwakke onderdelen. Die moeten nl beter aansluiten op je sterke onderdelen. Dan wordt je de beste allround sterkste man. Groeten

was weer gezellig gijs ;) mooi die yoke 430!! Dacht dat t 420 was :p maar dus weer een mooie PR erbij! Volgende keer zal ik weer de oude zijn hoop ik!

Lekkere events training Gijs. Loglift blijft je goed af gaan de laatste tijd en ook op de yoke blijf je progressie boeken.

Terug
Naar boven