Fitness Seller

g-mens log

Nice ! Dan kun je je idd nog beter voorbereiden op de onderdelen ! een GHR zou evt. ook nog wel leuk zijn.

Hallo Gijs,

Voorstel m.b.t de stones zoals je had gevraagd. Je record is 170 kg op 1.20 m. Je geeft zelf aan dat er een stone van 150 kg in de maak voor je is. Trainen met lichtere stones heeft geen nut. Dat is jezelf voor de gek houden. Mijn advies. 5 sets to failure met deze stone in je achtertuin en tevens op 1.20 m hoogte. Wellicht in het begin doe je "slechts" 2-3 reps per set maar dat dondert niet. Je lichaam tot het uiterste dwingen heb ik je al eerder aangegeven om sterker te worden. Logpress kan nog 15 tot 20 kg hoger binnen nu en een half jaar. Keep you posted. Groeten.

ik heb nog wel een leuke avatar voor je piotr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(voor hier op het forum dus)

Gijs, nog een vette pic gemaakt van onze mooie creatie van gisteren? btw... ik heb eigenlijk zin om weer wat te klussen... :D

Haha die tweede medley is echt bizar!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.688
Ging voor hersteltraining zag JW en dus samen even biceps gedaan.

Eerst 10 min crosstrainer en 10 min fiets. Weldaad voor je heupen na zo'n yoke.

Oef 1 Dumbbell curl
15x12
10x16
10x20
10x24
6x28
6x30

Ging wel lekker eigenlijk. Zeker gezien de elleboog. Deze lijkt goed te herstellen nu.

Oef 2 EZ bar curl
10x40
10x50
6x60

Oef 3 Machine preacher curl
10x30
10x40
6x50

Oef 4 Rope hammer curl
15x15
15x15
15x15

Nergens echt te gek gedaan toch een heel lekker gevoel:)

• #11.689
4 curls in 1 training. :roflol:
Lekker rustig aan gedaan maar wel een mega pomp waarschijnlijk.

• #11.691
Was ooit dagelijkse kost voor me hoor Fawaz!

Vandaag uurtje deadliften

10 min crosstrainer

Deadlift
10x70
10x120
5x170
2x200
1x220
Riem om
1x240
1x260
1x280 Judith stond erbij was nog pl goed.
1x300 grr Snoeihard tot 10cm boven de knie, thighride maar lock.
Suit aan
1x310 K*tbar bij FPA. Techniek in suit leek nergens op maar wel gelocked.
3x280
Suit off
2x260 pl goed damn dikke strain om niet te gaan hangen.
2x240
15x180 kapot.

Single leg legcurls 3x20x10 voor de doorbloeding.

Ik weet waar ik sta op de deadlift. De hamstring is weer eens echt getest. Hij houdt het goed en het herstel gaat goed. Lekker zo doorgaan. Nu weer een afspraak maken met de sportmasseur ter preventie.

Nice deads Gijs! echt sterk en die laatste set lijkt een killer!!

Sterke deads Gijs. En dat volume....:roflol:

waarom alleen deadlift?

Netjes getraind Gijs. Volgende rugtraining:

1. Deadlift 70 kg 2*12 / 270 kg 5*2-12 range ( zonder riem en straps )
2. Penlay rows 100 kg 4*6-15 range ( barbell liften tot aan de borst en daar 2 sec. vasthouden.
3. Power cleans 100 kg 3*2-12 range
4. Wide chins 5 sets to failure

:roflol: G-mens eigen coach.

Yep Vladi..Het wordt nl tijd dat Gijs naar de 350 kg raw gaat! 320 kg suited is leuk geweest. Grens moet verlegd worden. Door zonder riem, suit en straps te gaan trainen zal Gijs een stuk sterker worden op de deadlift dat verzeker ik je! Gijs zijn lichaam is teveel gewend geraakt aan het trainingsschema wat hij bijvoorbeeld vandaag bij het deadliften heeft gehanteerd. Tijd om de boel om te gooien dus.

• #11.698
haha precies alles waar ik zo een beetje een hekel aan heb.

Deadlift: Waarom zonder riem? Een riem zorgt alleen voor een grotere stabilisatie door vergroten intra abdominale druk. Er is meermaals met scans aangetoond dat de spieren niet minder maar zelfs meer werken door de grotere spanning met riem.
Pendley rows vind ik irritant ik doe liever par bb rows. En een 2 sec hold? Een explosieve concentrische fase lijkt me logisch voor strongman maar een hold doet het gewicht zo drastisch verlagen dat het nut mijns inziens weer wordt ondermijnd.
Wide chins? Je bedoeld met de handen pronated of supinated. Ik vermoed pronated, maar dat vind ik gevoeliger voor de schouders en een oefening waar de intensiteit een fractie lager ligt omdat de biceps minder kunnen helpen.
Powercleans wil ik wel weer gaan doen maar is naast een technische lift nu even niet zo handig met mijn gevoelige elleboog bij het omslaan van de barbell.

Thanks voor de input. Your thoughts?

wauw

• #11.700
Yep Vladi..Het wordt nl tijd dat Gijs naar de 350 kg raw gaat! 320 kg suited is leuk geweest. Grens moet verlegd worden. Door zonder riem, suit en straps te gaan trainen zal Gijs een stuk sterker worden op de deadlift dat verzeker ik je! Gijs zijn lichaam is teveel gewend geraakt aan het trainingsschema wat hij bijvoorbeeld vandaag bij het deadliften heeft gehanteerd. Tijd om de boel om te gooien dus.

Je hebt hoge verwachtingen voor een natural. Niet dat je mag streven ergens naar en op het gebied van werklust kom ik niet tekort. Maar 350 raw deadlift natural en met een lichaam dat zo max 110bw zal bereiken:rolleyes:

Maar goed ik waardeer je vertrouwen en je zegt vaak nuttige dingen. Daarbij is het fijn dat er mensen zijn die meedenken. Over de zware dubbels op de deadlift. Dat komt wel steeds meer weer. De hamstring gaat vooruit en daarmee ook het vertrouwen om het volume op de zwaardere gewichten weer omhoog te gooien.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

-Ik zondag mezelf half uit elkaar getrokken had op de events.
-Ik een onbedwingbare drang had om te deadliften.
-Ik deadlift de belangrijkste oefening vind.
-Disturbed opstond
-There is no reason to be alive if you can't do the deadlift.

Terug
Naar boven