Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.661
bij deze meld ik me aan voor die medley haha

That's the spirit.

lekkere training weer, ik weet niet of het mag of ook wel kan maar zou je met stones van die sylvester stallone schoenen aan kunnen met een ingebouwde verhoging van 10 centimeter, zou kunnen schelen voor die eerste stone of heb je al een verhoging.

Geen idee of het mag.

Zeer goed bezig geweest Gijs! Eindelijk zie ik de stones in je training. Wel een mega laag volume van 3 keer 5. Dat moet dus hoger. Logpress gaat zeer goed. Wellicht aan het eind van het jaar top 1rm met 150 kg! Niet te overmoedig worden Gijs dat niemand je van de troon kan stoten. Er zijn al genoeg koningen gevallen)). Blijf scherp en focus op je zwakke onderdelen. Die moeten nl beter aansluiten op je sterke onderdelen. Dan wordt je de beste allround sterkste man. Groeten

Die troon is bedoeld om de jongens hier nog harder te motiveren zodat ik op mijn beurt weer harder wordt gemotiveerd om er een nog belachelijker medley van te maken. Stone vond ik wel een aardig volume maar doe eens een voorstel bv van hoe jij de stones zou aanpakken. Houdt in gedachten dat ik nu een 105 heb en binnenkort ook een 150. De 120-130 zal ik spoedig maken.
En idd allround is het belangrijkst. Je komt pas in de top 3 als je op alle onderdelen top 5 bent is mijn filosofie.

was weer gezellig gijs ;) mooi die yoke 430!! Dacht dat t 420 was :p maar dus weer een mooie PR erbij! Volgende keer zal ik weer de oude zijn hoop ik!

Komt goed Hans.

Lekkere events training Gijs. Loglift blijft je goed af gaan de laatste tijd en ook op de yoke blijf je progressie boeken.

Gaat idd redelijk. De yoke is ondertussen naast grip mijn sterkste onderdeel geworden.

was weer tof vandaag Gijs.
die medley was echt sick en mooi om te zien

• #11.663
De sick medley is weer terug van weg geweest Mike. De volgende keer voeg ik er ook nog een 160 duckwalk aan toe.

Dat zou helemaal insane zijn.
volgende keer ben ik er ook bij, en dan doe ik hem mee. ik voelde me vandaag niet in staat om zo ver te gaan.

damn. ik vond de 160kg duckwalk op zichzelf al redelijk pittig. laat staan in een medley :O

volgende keer doe ik mee met de sick medleys..!

volgende keer ben ik ook in voor een sick medley en kom ik ook weer !

Sterke training weer Gijs en mooie PR's !

Het was weer als vanouds zo te zien. :thumb:

Gijs we willen je filmpie zien van de medley!!!! Pose :D hehe

• #11.670
Frank heeft de filmpjes.

staan zo op youtube.. post ze zelf maar hier op dbb ik ben pitten truste!

• #11.672
Damn, je zou maar bij jou in de straat wonen... wtf hahaha.

bijna 450 man:eek:

Blijft heel sterk weer Gijs, volgens mij heb je zowat alles wel in RPB of heb je nog plannen om iets nieuws te maken ?

hahaha nog steeds aardig buffe pose gijs! volgens mij buffer dan de laatste keer dat je pose foto's uit de gym postte!

yeah buddy!

Haha, wat een mooie medley's, Gijs!

Ik vind het vooral mooi als ze zeggen: 'conditioning, Gijs ...!', als je die postzak ff op je schouders gooit en ermee gaat sprinten. :D

Die pose is inderdaad nog (een) wedstrijdwaardig ...

haha nice medley's. Vooral die tweede was een show. Vormt mn zandzak nog een beetje een uitdaging?

• #11.680
Damn, je zou maar bij jou in de straat wonen... wtf hahaha.

Als jij hier zou wonen zou je nog buffer zijn.

Soon to come.

Blijft heel sterk weer Gijs, volgens mij heb je zowat alles wel in RPB of heb je nog plannen om iets nieuws te maken ?

Nog niet alles. Plannen: Stones (nu gvd ook weer een 110), squatmachine, vikingpress, blokken voor powerstairs.

hahaha nog steeds aardig buffe pose gijs! volgens mij buffer dan de laatste keer dat je pose foto's uit de gym postte!

Dat zou kunnen. Zou mooi meegenomen zijn dan.

Everybody wants to be a bodybuilder but ain't nobody wanna lift no heavy ass weights, but I'll do it though!

Haha, wat een mooie medley's, Gijs!

Ik vind het vooral mooi als ze zeggen: 'conditioning, Gijs ...!', als je die postzak ff op je schouders gooit en ermee gaat sprinten. :D

Die pose is inderdaad nog (een) wedstrijdwaardig ...

Thanks

haha nice medley's. Vooral die tweede was een show. Vormt mn zandzak nog een beetje een uitdaging?

Ja leuk ding voor de medley hoor.

Terug
Naar boven