- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
That's the spirit.
lekkere training weer, ik weet niet of het mag of ook wel kan maar zou je met stones van die sylvester stallone schoenen aan kunnen met een ingebouwde verhoging van 10 centimeter, zou kunnen schelen voor die eerste stone of heb je al een verhoging.
Geen idee of het mag.
Zeer goed bezig geweest Gijs! Eindelijk zie ik de stones in je training. Wel een mega laag volume van 3 keer 5. Dat moet dus hoger. Logpress gaat zeer goed. Wellicht aan het eind van het jaar top 1rm met 150 kg! Niet te overmoedig worden Gijs dat niemand je van de troon kan stoten. Er zijn al genoeg koningen gevallen)). Blijf scherp en focus op je zwakke onderdelen. Die moeten nl beter aansluiten op je sterke onderdelen. Dan wordt je de beste allround sterkste man. Groeten
Die troon is bedoeld om de jongens hier nog harder te motiveren zodat ik op mijn beurt weer harder wordt gemotiveerd om er een nog belachelijker medley van te maken. Stone vond ik wel een aardig volume maar doe eens een voorstel bv van hoe jij de stones zou aanpakken. Houdt in gedachten dat ik nu een 105 heb en binnenkort ook een 150. De 120-130 zal ik spoedig maken.
En idd allround is het belangrijkst. Je komt pas in de top 3 als je op alle onderdelen top 5 bent is mijn filosofie.
was weer gezellig gijsmooi die yoke 430!! Dacht dat t 420 was
maar dus weer een mooie PR erbij! Volgende keer zal ik weer de oude zijn hoop ik!
Komt goed Hans.
Lekkere events training Gijs. Loglift blijft je goed af gaan de laatste tijd en ook op de yoke blijf je progressie boeken.
Gaat idd redelijk. De yoke is ondertussen naast grip mijn sterkste onderdeel geworden.

mooi die yoke 430!! Dacht dat t 420 was
maar dus weer een mooie PR erbij! Volgende keer zal ik weer de oude zijn hoop ik!
hehe