AndroidHealthClinic

g-mens log

Voel je je pezen ook trekken met presses?
Wel verstandig overigens dat je ff wat gas terugneemt. Kcal's up en lekker wat massa erop plakken, komt goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.083
Ik voel ze met alles. Links is er een pees wat verrekt/getrokken ofzo toen met squats. En rechts is gewoon de spier die toen een keiharde klap heeft gehad met de log op de finale. Pezen daar zijn prima.

Nog lekker bezig maatje!! Idd lekker goed doorbloeden met curlen!! Dat gaat zeker je pezen helpen, in mn goeie ouwe tijd ( nog voor dit forum ) heb ik een jaar met mn armen/ellebogen lopen klooien en moest ook gas terug nemen maar dat doorbloeden enige tijd heeft toen zeker wel geholpen hoor :)

Succes kerel!!

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

ene niet te DIK worden he :p

Heb zelf wat glucosamine gehaald tegen de pijntjes. Potje kost 10 euro voor 120 pillen bij de Kruidvat, wellicht is het wat voor jou.

• #12.086
Ik zal weer wat halen. Het heeft me eerder wel wat geholpen idd.

Ik heb nu ook gluco van een of ander vaag merk :p ik denk dat het wel goed is! Maja welke moet je nou nemen.....?

Heb ook een tijd last gehad van aanhechtingen van biceps en schouder. Moet zeggen dat het draaien van een groot volume met minder gewicht bij mij zeker de pijn heeft verlicht en het herstel heeft bespoedigd.

hou gewoon eens een week rust, ga lekker wat zwemmen ofzo en thats it.

• #12.090
Vandaag presses, mp zwaar en rest pompen.

w-up 6 min crosstrainer 3x10 dislocates en 2x15 side raise

Oef 1 Mp
10x40
5x60
2x100 easy
1x110 easy
1x115 Daar moest ik hard voor werken
2x100
3x100

Mooi zo. Nergens echt geforceerd.

Oef 2 Incline benchpress
10x60
10x100
8x110
8x100
8x80

Oef 3 Machine shoulderpress boomgrip
8x100 full bl
6x100
5x100

Oef 4 Cable cross over
15x35
15x40
10x45

Oef 5 Machine side raises
15x30
15x35
15x40

Oef 6 Barbell shrugs (geen straps geen hookgrip gewoon overhands)
10x120
10x140
10x160 (pr qua grip)
8x180 (pr op grip)

Dat gaat steeds beter. De grip wordt beter en ook de uitvoering was nice. tot 160 echt strikt alleen met de 180 moest ik iets gaan meeveren. Het doel is met sterkere traps minder kwetsuren aan de nek en een mindere neiging tot incline pressen op OH.

Daarna nog even doorbloeden voor de pezen van de onderarmen

rope extensions
30x15
30x15
30x15

Toedels.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

hou gewoon eens een week rust, ga lekker wat zwemmen ofzo en thats it.

Binnenkort.

sterk gijs die mp

• #12.092
mwahh wel redelijk dicht tegen mijn beste van 120. Ik had nog iets over qua intensiteit. Was nog niet echt aan het opfokken etc maar ik was er tevreden mee. Even iets inhouden en geen onnodige fails uitlokken.

sterke grip gekregen man. wat doe je nou eigenlijk pronated op DL? 220 ofzo?

Het blijft apart om in jouw log zo een boodschap te lezen '' mooi nergens echt geforceerd'' Maar je hebt volkomen gelijk en je hebt nog steeds een heerlijke training neergezet!

• #12.095
sterke grip gekregen man. wat doe je nou eigenlijk pronated op DL? 220 ofzo?

Geen idee, afgelopen zondag 202,5 maar toen hadden we er al wat deads opzitten.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Het blijft apart om in jouw log zo een boodschap te lezen '' mooi nergens echt geforceerd'' Maar je hebt volkomen gelijk en je hebt nog steeds een heerlijke training neergezet!

Ach ja ik denk dat het me wel goed gaat doen dus jullie moeten er een beetje aan gaan wennen denk ik:)

Lekkere geen-forceringstraining dan!
Zoals eerder gezegd misschien een keer een weekje tussenuit lekker zwemmen en relaxen, zal je waarschijnlijk goed doen en kom je sterker dan ooit terug.

Goed en verstandig bezig hoor maat!! Toch nog een redelijke MP toch!! Zaterdag weer lekker spelen he :) ik neem nog iemand mee waarschijnlijk, een maatje van Mo! Mo is er ook bij toch zaterdag??

• #12.098
Leuk Hans.

Vandaag LB training

w-up 6 min crosstrainer

Oef 1 Full front squat (raw) (heavy)
10x20
5x60
3x100
2x140
1x160 speed rep
1x170
1x180 PR (op film) bam jonguh!
1x190 (met bandjes medium strak en op Pjotr z'n graadmeter losse banden) PR (op film)

Boem 20 kg op m'n pr. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat vertalen naar stones. Front en GM bepalen geloof ik namelijk mijn stones.

Oef 2 Pauze full squats (zonder riem) (light)
6x130
6x130
6x130
6x130

Oef 3 Romanian deadlifts (medium intensity no belt)
8x60
8x100
8x140
8x140
8x140

Oef 4 Leg curls (one leg)
15x10
15x20
15x30

nice geen pijntje in de hamstring lijkt goed te genezen.

Oef 5 Seated calf raise
10x40
10x60
10x70
10x80

Plankje tegen JW hij mocht starten hij deed 3.26, toen was het eens mijn beurt om hem te crushen. 4min.
Heerlijke training volgens nieuwe protocol. Snel naar de max als ik een oef zwaar doe, daarna light en medium intensity en herstel bespoedigen door mezelf te sparen op assistance.

Filmpjes komen zo. Trouwens vandaag weer 104,7 met kleren op de weegschaal ik doe weer mijn best met eten en heb ook weer weightgainer, vitargo en creatine gehaald. Ik heb er weer zin in.

Laatst bewerkt:
****ing harde FSQ zeg!

Erg goed bezig Gijs... deze nieuwe manier van trainen zal je een hoop besparen en een hoop opleveren denk ik zo;)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Ow en natuurlijk gefeliciteerd met je PR!!

Terug
Naar boven