XXL Nutrition

g-mens log

Niiiiiiiiiiiiiice!

boem! die is in de pocket!

****ing nice!
190 FSQ BOEM!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.124
haha rustig jongens op zich valt dat toch wel mee. Het voelde wel goed om zo een pr te zetten nadat ik me vorige week echt uitgeblust voelde. Ik ga echt heel goed proberen om met de nieuwe trainingsmanier mijn lichaam meer herstel te gunnen. Ik had nu al het gevoel door de lichtere maar frequentere squats dat het squatten beter aanvoelde.

very nice G.. je harde fullsquat sessies betalen zich ook uit als een PR op de FFSQ :thumb:

En goed dat je je aan je protocol houdt.. ben benieuwd wat dit je gaat brengen :)

holy christ gast... dat worden opeens erg brute weights op die frontsquat.. jezus

• #12.127
Thnx Erwin. 200 soon to come.

Donderdag 4 wervels die geblokkeerd zaten goed geduwd door de chiro in de middenrug.
Vrijdag verstandig genoeg niet getraind om het wat rust te gunnen en zijn plaats te vinden.

Vandaag training @ RPB

Opwarmen fullsq
10x20
10x20
10x50
10x70
5x100

Event 1 Axle clean en press (alleen de eerste clean) (heavy)
5x45
3x75
3x95
3x105 (tot hier powerclean)
3x115
3x125 PR
Fx130 (trui weerhield me van lockout. en ja het was koud)
1x130 (trui uit) 2F (nog even de beweging smeren en 3x130 moet gewoon kunnen, gooide hem nog 2x net voor lockout)

Tevreden

Oef 2 Deadlift (zonder straps en riem) (medium intensity)
Dubbel overhands geen hookgrip
5x120
3x160
3x192,5
1x210 PR
Mixed grip
3x245 (zwaar merkte dat de onderrug niet volledig hersteld was van het vele beltless werk)
Riem aan
10x250

haha, mooi zonder straps is een PR, nooit eerder zoveel reps zonder straps kunnen pakken.

Oef 3 Fullsquat (met riem deze keer) (medium intensity)
5x50
5x70
3x110
3x150
3x180
3x180
3x180
10x150
10x150
10x150 (3x10x150 volume pr maar who gives a shit!)

Visje eten hmmm:)

Oef 4 Par barbell rows (zonder straps) (light)
6x120
6x120
6x120
6x120
6x120

Easy shizzle.

Oef 5 Chins
10xbw
10xbw
10xbw

en daar gingen we weer met de 71 dumbbell 60mm handvat lift.
Eerste x met rechts 10cm van de grond yeah buddy!
En toen had ik de truc van Ome Dennis door. Hij hield hem tegen de schijf vast waardoor je iets meer wrijving hebt. En toen: 2x rechts en 1x links.
In het midden van het handvat was ik de enige die hem los kreeg! Frank is mijn witness!

Oef 6 barbell shrugs (geen straps)
10x70
10x100
10x140
10x160
straps erbij grip werd nu toast
8x180

Oef 7 Plate side raises
20x10
20x10
20x10

Heerlijke training. Deze week ook halve kg aangekomen en ik voel me steeds beter.

wat een grip man!
die overhandse deadlift.... :bow:

• #12.129
Grip gaat idd hard nu.

Overhands zuigt nog steeds ivm je farmers etc
Verder goede training!

• #12.131
blablablabla er zijn verschillende soorten grip. Ik crush jou op farmers jij mij op COC, so what.........

:popcorn:
nice training. (en k*t want ik wou dat truukje met je hand tegen de schijf houden ook proberen :P)

Iets maffer worden op de axle (push)jerk en jij gaat op Noord NL de axle eindbaas worden.

ja gijs, nogmaals excuses voor mijn achterbakse manier van liften;) maar ik had het zelf echt niet door haha, jij bent de one and only grip master!!!:D

blablablabla er zijn verschillende soorten grip. Ik crush jou op farmers jij mij op COC, so what.........
Dude...
Ik vergelijk ons toch ook niet..zeg alleen dat je overhand deadlift zwaarder gripwise zou mogen ivm je farmerwalk kracht..

(150 farmer krijg ik prolly niet eens gelift...gripwise zou ik het aardig moeten kunnen golden..)

• #12.136
Oke dan, wat zou je redelijk vinden dan? Ik heb niet 1, 2, 3 een vergelijkingskader voor handen wat bepaalt wat je overhands op een stang zou moeten kunnen met 150 farmers.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

ja gijs, nogmaals excuses voor mijn achterbakse manier van liften;) maar ik had het zelf echt niet door haha, jij bent de one and only grip master!!!:D

Gelukkig ik zal rustig slapen vannacht:D

Sorry Gijs met me hand in het midden kwam die mij de eerste keer ook los
Ook al was dat maar centimeters,maar toen ik eenmaal D. ze techniek door had ging dat beter

Maar wat jij en Dennis doen met zowel links en rechts.dat is bruut

Laatst bewerkt:
  • #12.138
Jij bent ook bruut!

Hij was weer lekker he :D maar axle 125 3x zeg je tegen mij dat t geen PR was :) en nu wel ow ow ow! Maar dan alsnog gefeliciteerd man :D

Ik zou het ook niet durven zeggen, maar 240 kg overhands is een mooi doel...

Terug
Naar boven