Fitness Seller

g-mens log

gijs leeg je pm inbox!

Prachtige training weer Gijs.
Die reform zaken weten hun prijzen idd wel te maken...

Als je zo serieus traint en zo zwaar keer op keer, doen je knieën dan nooit pijn ?

echt vet wat je als natural neerzet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.905
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.910
Wedstrijd Dutch Strongman Cup

**** het weer echte mannen gaan gewoon op pad.

Onderdeel 1 was loglift (ifsa) 3 beurten
1e beurt 120
2e beurt 130
3e beurt 135

3e beurt was het mooist, de 130 was lelijk stond nog te trillen. Maar na een flinke tijd even geen onderdelen zeer tevreden. Kon voor de 135 of de 140 kiezen maar ik wist dat Dennis de 135 zou doen en Patrick zou ik toch niet pakken op log dus ook tactisch gewoon wat safe gespeeld. Gedeeld 2e plaats met Dennis achter Patrick

Onderdeel 2 Cardeadlift, laten we er niet teveel woorden aan vuil maken, ik trok hem los maar stond toen geparkeerd. Snap er niks van maar alleen Jeffrey phlips kreeg 1 rep en de rest kreeg hem niet eens los incl Patrick.

Onderdeel 3 Yoke 340kg 25m
14 sec en een beetje, kon niet echt versnellen vanwege de belachelijk brede yoke die van de schouders dreigde te vallen halverwege. Wel 1e plek hierop maar moet rustig onder de 10 sec kunnen.

Onderdeel 4 Tireflip
All out bloedsnel 25.9 maar Patrick had 25.7 dus 2e plaats hierop. Nice en nog nooit zo snel geflipt.

Onderdeel 5 Farmers 60m (3x20) 120kg per hand
28sec plek 1, met 2 turns was ook wel mijn allersnelst. Had nog wel een rondje kunnen doen, de grip gaat echt erg hard.

Onderdeel 6 Medley 175 duckwalk en 2 bokszakken, tijd was 34 sec en 3 sec sneller dan Patrick en plek 1.

Uiteindelijk 1e plaats. Prima wedstrijd gedraaid, zeker na een tijd geen onderdelen.

Grats Gijs! :D

Hahaha, netjes man, congratz!

Goed gedaan man, je domineerde!
Volgende x niet steeds je mensen die je coached achter laten he :P

super Gijs, lekker weer een 1e plek! Congrats!

Gefeliciteerd, ook netjes met dit deelnemersveld!

Super resultaat man!

Gefeliciteerd maat !!!! erg mooi dat je 1ste bent geworden.

En idd **** het weer, werk wordt ook niet afgelast en daar moet je ook gewoon naar toe

Congrats hè beast, jonge. Die cardeadlift viel me toch wel tegen hoor ;) Geen id wat er met dat ding aan de hand was, maar iets klopte er idd niet aan.

En heb je er net thuis nog een training tegenaan geklapt?

gefeliciteerd met je eerste plek. gaat lekker zo.

Congrats hè beast, jonge. Die cardeadlift viel me toch wel tegen hoor ;) Geen id wat er met dat ding aan de hand was, maar iets klopte er idd niet aan.

En heb je er net thuis nog een training tegenaan geklapt?

nee we hebben schinees gevreten en nu bakken koffie drinken en zometeen machetti kijken!

Terug
Naar boven