MuscleMeat

g-mens log

****ing belachelijk als zelfs jij die shit niet kunt Deadliften.

Ja, wat was dat nou precies met die car deadlift? Iemand zich verkeken op de vering in die wagen of iets?

gefeliciteerd g!

De beweging was gewoon zwaar onnatuurlijk, zelf kon ik totaal niet afzetten of spanning zetten.
Jeffrey Phlips ze 1RM is 300 en Gijs en Patrick zitten daarboven, lijkt me sterk dat het het gewicht was.

nice, ben benieuwd naar de filmpjes

Had niet anders van je verwacht Gijs. Prachtig resultaat. Ik zeg niet zomaar niets: welcome to the G-zone.

gefeliciteerd met je 1e plek.

On the way to become legendary!

top prestatie Gijs!
gefeliciteerd met je overwinning.

Ik zie dat je weer flink ge-ownd hebt! Goed bezig man! En idd, weer of geen weer, echte mannen liften door!

Proficiat Gijs, weer 1tje om op je CV erbij te schrijven!

Super Gijs jonguh! Gefeliciteerd man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.936
De beweging was gewoon zwaar onnatuurlijk, zelf kon ik totaal niet afzetten of spanning zetten.
Jeffrey Phlips ze 1RM is 300 en Gijs en Patrick zitten daarboven, lijkt me sterk dat het het gewicht was.

Zoiets ja, de beweging was vreemd, Jeffrey zal wel specifiek heel veel halen uit zijn rug ipv zijn benen ofzo bij deadlift..

nice, ben benieuwd naar de filmpjes

Mja ik heb niet echt om filmpjes gevraagd ofzo maar Frank heeft geloof ik de farmers wel gefilmd.

Had niet anders van je verwacht Gijs. Prachtig resultaat. Ik zeg niet zomaar niets: welcome to the G-zone.

Ach niet anders verwacht met mannen zoals Patrick vd Kraan in het veld is overdrijven. Er is blijkbaar nog steeds vooruitgang en bv vooral op grip wat al niet zwak was. Het trainen zonder straps maakt dus nog steeds duidelijk een grote progressie mogelijk.

On the way to become legendary!

“I find that we all get more legendary as time goes by. "Legend" means, basically, "bullshit."”

Legendary worden op DBB haha.

Gefeliciteerd maat !!!! erg mooi dat je 1ste bent geworden.

En idd **** het weer, werk wordt ook niet afgelast en daar moet je ook gewoon naar toe

Precies ik ben benieuwd hoeveel forenzen morgen ineens een vrije dag opnemen vanwege het gevaarlijke weer.... kugh bullshit...

"Bullshit"

full-metal-jacket-sergeant.jpg

Gefeliciteerd met je 1e plek G. Worden er nog filmpjes geupload?

Je gaat lekker tekeer op de events zeg, gefeliciteerd!

Terug
Naar boven