- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi resultaat Gijs een 1ste plaats op deze wedstrijd. Dit begint er op te lijken. Je doelstellingen voor volgend jaar kunnen nog wel iets naar boven worden bijgesteld. Deadlift naar 350 kg, bank 200 kg en mp naar 130 kg ( verwacht een 3-5 repper van je ). M.b.t een squat van 300 kg. Die haal je!
.... ben je serieus? dat is een 30kilo gain ofzo op de bench in een jaar tijd? als beginner misschien wel reëel maar op het niveau waar hij nu zit? er van uitgaande dat hij naturel en rond dit BW blijft is dat toch wel een erg positieve inschatting lijkt me..
edit: maar goed... time will tell

Bespeur ik daar een hapering G-zone? Remember..only the strong! Of nog beter gezegd: zonder strijd geen overwinning! Doelstellingen zijn haalbaar maar met een snellere opbouw naar de werksets toe i.p.v al die "low intensity sets". En..minder assistance oefeningen. Dit betekent een snellere recovery na elke training. Basisoefeningen zijn ruim voldoende voor het ontwikkelen van maximale kracht. Een ventje als starter20 kan dit allemaal niet bevatten. Begrijpelijk.
Bespeur ik daar een hapering G-zone? Remember..only the strong! Of nog beter gezegd: zonder strijd geen overwinning! Doelstellingen zijn haalbaar maar met een snellere opbouw naar de werksets toe i.p.v al die "low intensity sets". En..minder assistance oefeningen. Dit betekent een snellere recovery na elke training. Basisoefeningen zijn ruim voldoende voor het ontwikkelen van maximale kracht. Een ventje als starter20 kan dit allemaal niet bevatten. Begrijpelijk. Maar van jou Gijs verwacht ik dat je haha alleen ironisch was bedoeld maar in je hart weet je dat Stan your biggest fan het uiterste uit je weet te halen. Succes man!