AndroidHealthClinic

g-mens log

Ziet er goed uit.
Hoe zwaar is die en hoeveel ruimte zit er tussen de grepen in cm?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.982
Grepen is 60 cm en komt morgen 40 bij. Verder is ie nu met de sluiters 13,5 maar gaat incl sluiters zo'n 15-17,5 worden.

Nice traimimg Gijs.
Leuk speelgoed.

haha, en meteen weer een vid dat je ermee aan het trainen bent.. :)

Mooi stangetje hoor ;) denk dat ik ook een lasapparaat ga kopen :p

Lijkt me ideaal om die triceps sterker te maken!

mooi geworden gijs!

mooi ding!

@gijs, hoe oud was je toen je begon met trainen?

• #12.989
14. En luitjes hij is af.

Afb069_2.jpg

Nice

Mooi werk Gijs!

Wat een enorm powerrack trouwens :eek:

****ing mooi ding gijs!

Haha die garage zit echt propvol met training apparatuur. Hoe gaat die GHR ooit passen!?

Heb je al een Trap Bar trouwens?

• #12.997
Mooi werk Gijs!

Wat een enorm powerrack trouwens :eek:

Is in ieder geval het diepste powerrack dat ik ken, de racks van elitefts etc zijn ook wel zo maar die tref je nooit in NL. Als je zelf kunt lassen kun je het maken zoals je wilt he. Nu kun je dus gewoon heel lekker Goodmornings etc doen zonder dat je overal tegenaan stoot.

Idd, ik word nog steeds handiger met constructiewerk. Dat voor alleen een slijpertje en een elektrisch lasapp. In principe echt genoeg om alles te maken wat je hartje begeert. Als je nu vergelijkt wat zo'n ding moet kosten op internet en wat ik voor heb betaald nu dan krijg je een beroertje.

Haha die garage zit echt propvol met training apparatuur. Hoe gaat die GHR ooit passen!?

Heb je al een Trap Bar trouwens?

Nee maar staat op de constructieplanning.

Trouwens er ligt ook nog behoorlijk wat in mijn sportschool van mij. Dus nog niet eens alles staat in de garage;)

Chocomel is zwaar underrated.

power rack is niet uber groot hoor

Qua afmetingen valt het allemaal wel mee, he Mike, het is vooral de diepte.

En de andere axle ook ff gespoten? Zeer nice Gijs! Nog even en het uitruimen van je garage om te trainen wordt een training op zich :D

Nais. Zou ook wel een kleinere versie van zo'n stang willen voor triceps. Hele tijd compound bewegingen wordt saai na een tijdje hehe.

skullcrushers met een gewone stang gaat prima als isolatie oefening.

Terug
Naar boven