AndroidHealthClinic

g-mens log

nice pomptrain!

RPB winter versie geopend?!
qo6269.jpg

was een mooie training Gijs.. en ik moest wel insane gaan op die Arnold press nadat ik die 10e rep failde met 32 :mad:

btw. die laatste set was 37 kg.

En als ik binnenkort m'n autotje heb, kom ik met enige regelmaat bij FPA trainen.

Verwacht volgende week ter afsluiting van 2010 een 21 repper op de squat van je Gijs! Eet je dit weekend maar goed vol met o.a kerst stol en bekijk Marunde in zijn gevecht om de 20 reps een keer of 10! Prettig kerstweekend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.025
Is goed man.

Vandaag bij FPA. Mijn squatstands daar ook geinstalleerd + wat special bars. Wordt zo ook mijn droomgym daar. But don't worry. Tijdens het trainingsseizoen @ RPB zal alles ook hier aanwezig zijn.

Opwarmen 10 min crosstrainer

Geen ontbijt en alleen snel een shake ik was nog in slaapmodus om 10u

Oef 1 Deadlift
10x70
5x120
3x170
1x220 voelde takkezwaar......
Riem om
1x250
1x270
1x280
10x200
10x200
10x200

Alles pl goedgekeurd. Begon er tenminste iets in te komen, de 280 voelde beter dan de 220 haha.

Oef 2 Olympic fullsquat (light)
5x60
5x100
5x140
Belt om
5x160
5x160
5x160
5x160
5x160

Oef 3 45% legpress (gew alleen schijven)
20x150
20x200
20x250

Oef 4 OH Squat (1e keer)
5xbar (damn t*ring moeilijk!!)
5xbar
5xbar gaat al iets beter
5x30 mooi
5x40 easy en mooi
2x50 3F (uit balans en eronder weg gesprongen)
5x50 easy
1x60
1x70 nog steeds zat in de tank maar deze was voor Vladi.

Thanks Mark en Mark voor het advies over de techniek.

Oef 5 Band goodmornings
20xaverage
20x
20x

Prettige kerst.

Laatst bewerkt:
Overhead squats heb ik donderdag ook kennis mee gemaakt, was de zwaarste lege barbell die ik tot nu toe ben tegen gekomen :roflol:
Had jij ook veel meer moeite met je onderrug hol houden onderin?

Mooi man dat je ook oh squats doet. Ik denk dat het echt goed voor je krachtontwikkeling is. Ook sterk meteen 70. Ben je van plan ze erin te houden?
Ik moet aankomende woensdag al 3x5x65. :p

lekkere trainingen weer, mazzel dat de gym bij jullie open is ik moet tot morgen wachten

FPA begint nu steeds meer hardcore te worden he!
Ik zal deze week mijn 3board (12cm) en 6board (24cm) meenemen!
2board (8cm) lag er al en je kan daar met de achterkant natuurlijk 1board pressen mee doen

Ik zit erover te denken om met mark te regelen of wij niet een kluisje mogen hebben voor bands. Ik heb over een paar weken namelijk: mini band, monster mini band, light band. En de average band had ik zoals je weet al.
Dan leg ik daar gewoon in allemaal en kan het strenght-groepje er gebruik van maken zonder dat een bondkraagje denkt dat het speelgoed is ofzo :)

• #13.030
was wat sets vergeten even toegevoegd.

Mwuhahaha, effe 3x10x200 erbij, sterk man!

• #13.032
Overhead squats heb ik donderdag ook kennis mee gemaakt, was de zwaarste lege barbell die ik tot nu toe ben tegen gekomen :roflol:
Had jij ook veel meer moeite met je onderrug hol houden onderin?

Nee was juist makkelijker om de onderrug op spanning te houden vond ik.

lekkere trainingen weer, mazzel dat de gym bij jullie open is ik moet tot morgen wachten

Mijn garage is altijd open Pjotr. Als je echt nergens heen kan kun je altijd nog pm sturen. Voor pl is alles aanwezig.

FPA begint nu steeds meer hardcore te worden he!
Ik zal deze week mijn 3board (12cm) en 6board (24cm) meenemen!
2board (8cm) lag er al en je kan daar met de achterkant natuurlijk 1board pressen mee doen

Ik zit erover te denken om met mark te regelen of wij niet een kluisje mogen hebben voor bands. Ik heb over een paar weken namelijk: mini band, monster mini band, light band. En de average band had ik zoals je weet al.
Dan leg ik daar gewoon in allemaal en kan het strenght-groepje er gebruik van maken zonder dat een bondkraagje denkt dat het speelgoed is ofzo :)

Gewoon in de kast hangen dadelijk waar ik nu ook de bars neerleg.

Nee was juist makkelijker om de onderrug op spanning te houden vond ik.

Mijn garage is altijd open Pjotr. Als je echt nergens heen kan kun je altijd nog pm sturen. Voor pl is alles aanwezig.

Gewoon in de kast hangen dadelijk waar ik nu ook de bars neerleg.

oh zitten ze al in een kast joh, dan hang ik ze daar bij idd

Ik ga dinsdag trouwens wel effe met de safety bar squaten tot 1rm. Wat weegt ie eigenlijk ?

• #13.034
Ik zal hem maandag meenemen dan Jay. Weegt 25kg

• #13.036
Mwuhahaha, effe 3x10x200 erbij, sterk man!

Na ja op zich niet zwaar, maar mijn hamstring is nog steeds gevoelig. Plus ik vind dat ik dit soort werk weer moet doen op de deadlift om de techniek op hogere gewichten ook goed te krijgen. Deze 3x10x200 was volgens de trainer (Mark = ex gewichtheffer) tot en met de laatste rep aan toe kaarsrecht en spot on. Echter met de 280 vond hij hem ondanks dat er geen hitch was niet mooi in de bovenrug.

Prettige kerst nog Gijs!

lekker doorgetraind zo te lezen ! kan ik nog een voorbeeld aan nemen :o

Aardige trainingen hier tijdens de kerstperiode!

good stuff G (om het even stoer te zeggen)

die oh squatz zijn bitches!

Terug
Naar boven